Mit værelses gulv er koldt, jeg lister ind over gulvet og lægger mig i seng. "Hvad fuck sker der?" siger jeg til mig selv. Jeg falder hurtigt i søvn, med mange spørgsmål sidende fast i hovedet på mig.
Da jeg vågner, kan jeg høre min far neden under. Jeg vender mig rundt et par gange og finder hurtigt ud af at jeg ikke kan komme til at sove igen, så jeg går neden under. Jeg høre en dør smække, også er der helt stille i huset.
Jeg går ned i køkkenet og ser at der ligger en seddel. "Ikke flere sedler" tænker jeg og ryster på hovedet. Der står: Kære D/N, jeg er ked af at høre at din ferie gik i vasken. Jeg skal på arbejde de næste 3 uger, og tager afsted omkring 6:30, og kommer hjem omkring 20:00, så du skal forsyne dig selv. Jeg troede jo at du ville være på ferie. Men vi ses. Far x
Jeg går ind i stuen og smider mig på sofaen, og det første jeg tænker på er Thor. Hans blonde hår, hans fyldige læber. Bare ham. Han kommer hjem i nat, så skal gå en hel dag uden ham. Det skal nok blive godt.
I dag vil jeg lave noget produktivt, jeg skal finde ud af hvorfor jeg blev sendt hjem igen. Så jeg ringer til min mor:
Mig: Hej mor
Mor: Hej søde, hvordan var hjemturen?
Mig: Du skal ikke snakke uden om, jeg vil gerne have en forklaring.
Mor: Det skal du også nok få... Jeg er sekretær for den danske ambassadør, han blev truet af en bandegruppe i Holland for omkring 2 uger siden. Han sendte den videre til mig fordi han skulle i sikkerhed. Jeg svarede så med en lidt for truende tilbagemelding. Også gik det grasat. Mens du var på date, var der et skyderig oppe på min arbejdsplads, de gik efter min kontor, fordi jeg sendte beskeden. Jeg fik et opkald fra politiet om at du skulle i sikkerhed med det samme fordi de ville fange dig. Du står som min datter i dit pas, så derfor ville de have fat i dig. Det værste for en forælder er at se sine børn lide. Så jeg fik dig sendt afsted med det næste fly mod København.
Mig: HVAD? ER JEG I FARER? WHAT?
Mor: Nej nej nej, ikke hos far. Han ved hvad der er sket.
Mig: JAMEN JEG STÅR JO OSSE SOM DATTER AF MIN FAR, IKKE?
Stilheden overtog den anden ende af røret.
Mig: Mor? Svar mig!
Mor: Jeg var din fra utro, med en mand kort tid efter du blev født. Så du står som hans datter.. Jeg er stadig sammen med denne mand, og han er sikkerhed med mig..
Mig: HVAD?
Jeg smækker røret på og slukket min telefon. Stilheden overtager hele huset igen.
Senere på dagen vælger jeg at tænde min telefon igen, min mor har ringet 56 gange, men lige nu er jeg ligeglad. Jeg har osse fået 1 besked fra Thor: Heeey søde, jeg skal spille i Tivoli på fredag så jeg tænkte på om du ville med ind og høre os? xx. Jeg smiler ved tanken. Selvfølgelig vil jeg det. Svarer jeg og lægger telefonen væk igen.
Jeg får lavet forskellige ting den dag. Jeg løber en lang tur for at få tankerne ud af hovedet. Jeg vasker det tøj jeg fik brugt i Amsterdam. Og ryddet lidt op hist og her.
Omkring klokken 19:00 får jeg en sms fra Thor: Jeg lander klokken 22:30, kommer jeg til at se dig inden i morgen? Jeg ved godt hvad det betyder, han vil gerne have at jeg henter ham i lufthavnen. Det siger jeg ja til.
Klokken 22:15 står jeg med min starbucks og venter på Thor ved ankomsthallen. Mit hjerte dunker. Dørene åbner og lukker, men der kommer ingen Thor. Lige pludselig kan jeg se ham komme ud, han smiler. Vi får øjenkontakt. Og han sætter i løb. Over mod mig. Kan giver mig den største krammer på hele jorden. Lige hvad jeg trængte til. Han bryder kontakten og kigger på mig. "Kom så casanova" kan jeg høre Anthon råbe bag ham. Og sammen går vi ud af lufthavnen.
Thor og jeg har aftalt at jeg skal sove hos ham. Så jeg tager med ham hjem, vi ligger bare og snakker til klokken halv to, jeg fortæller om min mor og hendes stunt med at være far utro. Han virker forstående. Vi falder i søvn cirka på samme tid. Det her er perfekt. Tivoli er perfekt. Jeg er i den syvende himmel.
FORFATTERS NOTE
Shiiiit, tak for jeres responce. Er helt overvældet! I er sku de bedste J
Vil sige sige at jeg er pisse stolt er jer, mine små amigos ;) I går (FREDAG, 24.05 2015) lå vi på fjerde pladsenpå listen: populære. SHIIT, YOU BLOW MY MIND AWAY
Anyways hvad syntes i om grunden til at hun blev sendt hjem, var det for meget eller var det helt perfekt. Skud ud til min søster (johannebobi) som fandt på det.
I LÅÅFE YOU
oxox Karoline :)))
أنت تقرأ
just a citygirl
أدب الهواة~ DANSK ~ Det er sommeren 2015. Dine forældre er skilt, og din mor bor i Amsterdam (Holland), din kæreste har lige været dig utro til en fest, så du trænger til at komme lidt væk efter det hårde brud, er Amsterdam sagen eller hvad? Hvis du er fan af...