Vi vælter ud af flyveren, og det kan ikke gå hurtigt nok. Børn græder, forældre skælder ud. Man kan hører at folk glæder sig til at komme på sommerferie, det gør jeg også. Thor går lige bag mig, han snakker i telefon med Anthon. Jeg ville gerne have lidt alene tid med ham nu hvor vi skal skilles og nok ikke kommer til at se hinanden igen, men mine behov skal ikke komme først. Jeg kan mærke min mobil vibrerer i min lomme, jeg fisker dem op. Der står Mor på displayet. Jeg tager den: "Hej mor" siger jeg. "er du landet" spørg hun. "Ja, men det er få minutter siden". "fandt du noget at lave i lufthavnen?" siger hun fra den anden ende af røret. "Ja, jeg fandt en jeg kunne snakke med". "Super. Jeg venter i ankomsthalen du kommer bare når du har fået din kuffert". "Ja ja" siger jeg bare. Så slutter vi af og jeg lægger på.
Thor kommer op på siden af mig: "Var det din mor?", "Jep, hun venter i ankomsthalen på mig". Han smiler, jeg smiler igen. Der er et stykke vej ud til baggage båndene, men alligevel stopper vi op og køber noget at spise, vi er begge to mega sultne, denne gang betaler jeg. "Jeg må sige Holland er meget billig" siger jeg, Thor griner bare, "ja". Er det underligt bare at trænge til at kysse nogle? Sådan har jeg det med Thor lige nu. Med al den karry dressing som er smurt ud over hans læber. Han ser simpelhent så godt ud. Hans halvlange hår, hans højde, hans øjne. Han lægger mærke til at jeg stirrer på ham, og vi for øjenkontakt. Jeg kan mærke det kildre lidt i min mave, han smiler bare. Gid jeg vidste hvad han tænkte.
Vi kan se på oversigten at vores kufferter kommer om 2 minutter, så vi vælger at gå ned til baggagebåndet. "Fortæl lidt om dig selv" siger han, og smiler, igen. Jeg bliver aldrig træt af hans smil. Jeg fortæller lidt om min skole, og min familie. Han fortæller at han er født 23. august. Han bor i Gentofte nord for København. Hans mor er fra Danmark, og hans far er fra Belgien. Thor har 2 små søskende, en lillebror og lillesøster.
Jeg kan se min røde kuffert komme til syne på båndet, øv tænker jeg. Det er snart slut. Jeg går over mod kufferten, men Thor overhaler mig og fanger den i et snuptag. "Til dig" siger han og smiler. "Mange tak" siger jeg og griner lidt. Vi for øjenkontakt igen, og det kilder stadig i maven. "Der er min kuffert" siger han og bryder øjenkontakten. Han går over mod en sort kuffert med et stort hvidt klistermærke på. Man kan se at den er tung. Han hiver og flår i den for at få den af båndet. Til sidst giver den sig og hopper af båndet. Tænk, han har pakket mere end mig, og jeg er en pige. Vi finder en baggagevogn, og han insisterer på at tage min kuffert med på den. Det lader jeg ske, det er meget dejligt at slippe for at slæbe sin kuffert. Vi går over mod ankomsthallen. Da vi kommer ud for jeg øje på min mor, Thor for vist også øje på Anthon fordi han laver nogle fagter over mod en anden lyshåret dreng. Han følger mig helt hen til min mor, "hvem er det så" siger hun og giver mig det der smil som alle teenagepiger bare syntes er alt for pinligt. Han redder mig ved at introducerer sig selv. Efter han har taget min kuffert af baggagevognen langer han ud efter mig og giver mig en krammer. Han hvisker: "Hold øje med din telefon, jeg inviterer dig ud på vores anden date". Jeg smiler til ham og giver ham et nik. "Vi ses ikke?" spørg han, "Ja" siger jeg og smiler. Ham den anden lyshårede dreng kommer over og klapper Thor på skulderen, "var det hende den smukke du skrev om?" Thor giver ham en lammer og kigger tilbage på mig. Han siger noget til drengen som jeg ikke hører. Han vinker til mig og de forsvinder ind mellem de mange mennesker.
Jeg er lige ved at græde, jeg mødte ham i morges, og nu er jeg ved at græde.. Min mor tager kufferten og driller mig lidt: "du har vist meget at fortælle". Jeg rødmer og gaber, "det må blive i morgen, jeg er udmattet. Hun smiler bare og tager mig med ud i hendes bil. Jeg falder i søvn i det øjeblik jeg spænder mig fast i selen på forsædet, jeg var godt nok træt.
FORFATTERS NOTE:
TAK FOR 1k READS!! JEG ER SÅ GLAD!
Igen... Undskyld at kapitlet er kort, det næste skal nok blive langt, det lover jeg. Nu er hun kommet til Amsterdam var? Var nogle af jer til deres Koncert i fredags? Hvordan var den? Ville gerne selv have været der, men kunne desværre ikke :(
Jeg laver en "lille regl", jeg oploader Søndag og Onsdag, og hvis jeg har lyst og tid kommer der måske Fredag *smirk emoji*
Cayonada bitchesss ;)
YOU ARE READING
just a citygirl
Fanfiction~ DANSK ~ Det er sommeren 2015. Dine forældre er skilt, og din mor bor i Amsterdam (Holland), din kæreste har lige været dig utro til en fest, så du trænger til at komme lidt væk efter det hårde brud, er Amsterdam sagen eller hvad? Hvis du er fan af...