D/EF betyder: Dit efternavn ;) Just in case, you where wondering ;)
Vi er på vej ned mod scenen, da Thor stopper mig: "Jeg skal på wc, går du ikke lige med?" Jeg smiler som svar og han råber til Anthon at vi skal på WC, han ser bare endnu mere frustreret ud. Thor tager mig i hånden og går over til de nærmeste toiletter.Han hiver mig med ind på handicap toilettet og låser døren. Han kigger seriøst på mig:
"Hvad skete der oppe i ballongyngen?" Jeg går fuldstændig i panik, kunne han ikke lide det, kan han ikke lide mig. Skal jeg så bare hjem nu eller hvad? Jeg kigger ned i gulvet og vil gerne sige et eller andet kækt, men der kommer intet ud. Det er sådan at jeg har en masse ord perfekt sammensat i mit hoved, men min mund vil ikke åbne sig og sige det.
Jeg kan mærke en finger under min hage, og jeg løfter hovedet. Han smiler til mig: "Jeg tror jeg skal omformulere mig. Er vi noget, eller var det bare et one nigth stand?" Inde i mit hoved han kan hører mig selv skrige: Tænk dig nu om, selfølgelig var det ikke det!. Det der er stadig intet der kommer ud.
Vi står i stilhed, i jeg ved ikke hvor længe. Indtil Thor giver op. "Jeg ved ikke med dig, men jeg havde altså følelser for dig". Jeg ved godt hvad jeg skal gøre. Jeg hamrer mine læber ind mod hans, ikke for hårdt, ikke for blødt men helt perfekt.
Vores læber passer stadig perfekt sammen, alt er perfekt. Båreset fra lugten, den er en blanding af 1, 2 og bræk. Da vi giver slip fra hinanden kigger jeg på ham. "Når ord ikke vil" siger han og smiler. Jeg nikker genert til ham, og han giver mig det største knus på hele jorden.
Vi bevæger os ud af toilettet hånd i hånd, og går ned mod scenen. Utroligt, mig D/N D/EF er sammen med Thor Farlov. Shit....
Anthon står ved scenen med mikrofon på, han tripper. "Vi er forsinkede, på grund af dig". Og hvornår er du begyndt at gå på toilet ligesom piger. Det er sku lidt underligt" Thor tager sin hættetrøje af og gider den til mig. Stage manageren giver ham mikrofon på, og de gør sig klar til at gå på scenen. Jeg får afvide at jeg bare kan sætte mig ude i siden, så jeg kan se derfra. Men jeg insistere på at gå ned blandt publikum. Da jeg skal til at gå ud kan jeg mærke en hånd på min skulder, det er Thor. "Jeg vil kun optræde hvis du er ved siden af" han blinker til mig og peger på en stol bag ham.
Stolen er sort, og den står helt for sig selv. Jeg tager hans grå hætte trøje på og sætter mig på stolen. Drengene går på og jeg kan høre publikum gå amok. Det lyder pisse godt, og jeg sidder og synger lidt med på de sange jeg nu kan. Der bliver helt stille på scenen. Og Anthon siger i mikrofonen: "Nu er vi kommet til det tidspunkt at koncerten hvor vi skal finde en ensom pige ude blandt jer, er der nogle ensomme der ude?" Folk går fuldstændig amok. Piger skriger og græder. Jeg kan se en mand gå ud mellem publikum, han leder efter en pige.
Manden kommer tilbage lidt efter men der er ingen pige. Han går ind backstage igen. Han kommer tilbage rundt om hjørnet og kigger på mig. Jeg ignorerer ham, men han kommer rigtig tæt på. "De vil have dig på scenen" så jeg får en blomsterkrans på, og bliver puffet ud på scenen.
Jeg går op på en stol som står midt på scenen, og sætter mig.
Da koncerten er færdig kommer Thor ud og krammer mig, "du var fantastisk" hvisker jeg i øret. Han smiler: "kun fordi du sad på sidelinjen. Skal du med hjem til mig?" siger han og smiler. Jeg nikker som svar.
Da vi kommer ud fra Tivoli, kommer der nogle piger løbende over mod os. Jeg træder lidt væk, fordi jeg ikke vil være en del af det. Pigerne er helt oppe og kører, mens jeg står lidt for mig selv og griner af deres opførelse.
FORFATTERS NOTE
Jeg har været i gang med dette kapitel så længe, og jeg er pisse træt. Hjælp!
Anyways, mit YouTube er nede, så jeg er pisse deprimeret.. På grund af den der effective power besked, så jeg har masser af tid til at skrive. Hvis jeg orker kommer der nyt afsnit i morgen!
See Ya Bitchatoes ;)
Karoline
YOU ARE READING
just a citygirl
Fanfiction~ DANSK ~ Det er sommeren 2015. Dine forældre er skilt, og din mor bor i Amsterdam (Holland), din kæreste har lige været dig utro til en fest, så du trænger til at komme lidt væk efter det hårde brud, er Amsterdam sagen eller hvad? Hvis du er fan af...