gizemli anahtarlar😯

16 1 4
                                    

sabah gözlerimi gördüğüm garip rüya ile actim sude mustafa hocanin odasinda bayiliyordu melisa onh tutup altinda kaliyordu ben de okula sude bayildi diye anons veriyordum neyse uyandim a ben niye hep nisa nin ağzindan yaziyorum beyse

okula geldim sude melisa ben lavaboya gittik kimse yoktu ısıklar bir kapanip bir aciliyordu iceri duvari yumurklayan deli kiz geldi sude ile birbirimize bakip gülmeye basldik sonea kiz yanimiza geldi bir hijaye dinlemej ister misiniz dedi biz de hemen nisalar dedikoducu ekibi kizin basinda toplanip evet dedik kiz 150 yil önve bu okulu kuran camas dedemiz bu okula anahtarlar saklamis derler ki bu anahtarlar kapiya takarsaniz sizi baska bir evrene götürür bu nisalar takiminin cok ilgisini cekmisti hemen edayi xorla pesimize takil anahtarlari armaha basladik ilk olarak ninja haraketlerimiz ile güvenlik kameralarina yakalanmadan iceri girip anahtari armaha basladim büyğm televizyonun arkasinda o anahtarlardan birini bulduk toplam 3 tane var icime doğdu neyse sonra en üst kata cıkığ catiya cikan kapiyi zorla kirip orda anahtari aradik duvarin üstünde buluyordu onh da aldik en son en alt katta ki beden sınıfın yanşndaki ürkütücü yere zorla girip ordaki anahtari da aldik sonunda bu anahtarlari toplamistik hemen tuvalet kapilarinin birinde deneyevktik anahtari kapiya takip cevirdik veee...

yakinda devami gelecek😼

KÖTÜ ÇOCUK😈😈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin