0.5

2K 111 13
                                    

(düzenlendi✔)

◆Harry Styles kişisinden 25 cevapsız arama◆

Selena,ne yapacağını bilemiyordu. Luke ona Styles'a ve çevresine bulaşırsa artık normal bir hayatı olamayacağını söylemişti.Ayrıca onu arkadaşlıkları konusunda tehdit etmeyi unutmamıştı.

Özet geçmek gerekirse,Selena kendini bir dizi-filmin içinde bulmuş gibi hissediyordu. Harry Styles,görünenin aksine masum ve kibar değildi.Sadece onun böyle düşünmesini istemişti. 

Styles'ların neredeyse İngiltere'ye hükmedecek derecede saygın bir itibarları ve paraları vardı. Harry,New York'da üniversite için bulunuyordu.Öğrenci evindeki partiler,kavgalar,serseri gibi davranıyor olmasını öğrenmek Selena'ya çok garip geliyordu.Ama asıl onu hayal kırıklığına uğratan ve korkutan şey,Harry Styles'ın her sene gözüne bir kız kestirmesiydi. 

Anlamıyordu.Nasıl oluyordu da şeytan,gülümsediğinde aşırı derecede meleğe benzeyen birine doğru seni çekebiliyordu? İlk başta ona kaba davranmıştı çünkü kendisiyle ilgileniyor olduğunu bilmek güzeldi.Bilirsiniz,kızlar ilgiden hoşlanırdı ve eh,Selena'da bir kızdı. Harry gibi birinin sizinle ilgilenmesi çok güzeldi.

Yurt odasının penceresinin önünde oturmuş düşünüyordu.Hemen karşısında çalan telefonuna kaydı bakışları.Ne yapması gerekiyordu? 

En sonunda telefonu eline aldı ve mesajlar bölümüne girdi.Ekranı kaydırarak onun isminin üstüne tıkladı.

Harry: Neden cevap vermiyorsun?

Harry: Hey,artık anlaştığımızı sanmıştım,bilirsin en son aramız iyiydi.

Harry: Bir şey mi yaptım?

Harry: Siktiğimin telefonuna cevap vermeye ne dersin?

Harry: Eğer hemen cevap vermezsen hiç hoş olmayacak bir şekilde yurt odana baskın düzenleyeceğim.

Selena: Ne yapmaya çalışıyorsun?

Harry: Bunu en başında belirttiğimi düşünüyordum.

Selena: Kimsin sen? Benden ne istiyorsun?

Harry: Seni istiyorum güzelim.Ve eğer hakkımda doğru bilgi edinmişsen istediğim her şeyi alabildiğimi biliyor olman gerek. 


This love ↠ Message || HarlenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin