(düzenlendi✔)
Selena,2 haftadır yaşananları düşünüyordu.
Gerçekten bu kadar kolay mıydı her şeyi silip atmak? İçinde doldurulması imkansız bir boşluk vardı, sebebini de gayet iyi biliyordu.
Babası ve annesiyle yazlıklarına gelmek zorunda kalmıştı çünkü daha fazla New York'ta kalmak istememişti. Elbet bir gün oraya geri dönmek zorundaydı ama şuan değil.
Gözlerini sabitlediği noktadan ayırıp,masanın üstündeki kağıda ve soluk mor rengi kaleme uzandı.Bu aralar çok sık yaptığı bir şeydi bu. Harry'e, o okuyamasa bile,hatta onun eline hiç geçmeyecek olsa bile mektuplar yazıyordu. Öyle çok uzun zaman geçmemişti son olay yaşandığından beri ama ona bin yıl gibi geliyordu.Kalemi kağıdın üstünde kaydırıp yazmaya başladı:
Canım,
Senden ayrılalı daha 2 hafta oldu ama seni deli gibi özledim.Burada zaman geçmiyor.Hele ki hafta sonları yapacak bir şey yok ki.Şehrin çok dışındayız.Bir odanın içinde de zaman geçmiyor.Hava soğuk.
Yazmayı bitirdiği zaman gözünden bir damla düştü.Eliyle çabucak damlayı sildi ve toparlandı.O ara bildirim geldiği için parlayan telefonu dikkatini çekti.Uzanıp eliyle kavradı ve mesajı açtı.
Harry: Selam - Seni özledim.Nasılsın?
Selena: Hatırlatmama izin ver,bu senin istediğin şeydi.Bunu sen bitirdin.
Harry: Sevgini geri istiyorum.Bunu, yani bu şeyi düzeltemez miyiz? Lütfen.
Selena: İşte şimdide bu durumdayız.Beni arıyorsun,bana mesaj atıyorsun ama ben ne diyeceğimi bilmiyorum.
Selena: Son iki haftadır yarattığın berbatlığın parçalarından arınmaya çalışıyorum.
Harry: Konuşabilir miyiz? Bir yerlerde yani sen neresini uygun görürsen.
Selena: Gelemem.
Selena: Ve ne var biliyor musun? Senin gibi insanlar her zaman kenara attıkları sevgiyi geri isterler,benim gibi insanlarsa sen "Hoşçakal" dediğinde sonsuza dek mahvolurlar. Ve şimdi biz bunu yaşıyoruz.Umarım rahat etmişsindir.
Harry: Bak,arkadaşlarının bana iyi olduğunu söylemesine rağmen,sen bir yerlerde yalnız hissediyorsun.Bunu biliyorum seni tanıyorum.
Selena: Artık değil,lütfen şu süslü sözlerini de yanına alıp,bana ulaşmaya çalışmaktan vazgeçer misin? Senin yüzünden toparlanamıyorum.
Selena,konuşmanın şokunu atlatmış bir şekilde hemen telefonunda ki diğer tuşa bastı ve çıkan yazıdan gözlerini ayıramadan 1 saat geçirdi.
Harry Styles kişisini engellediniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This love ↠ Message || Harlena
Fanfic"Bu istemsiz bir şey.Calum'un yada Luke'un veya arkadaş grubumun içinde buradakinden farklıyım,çünkü onlar beni zorla randevuya çıkarmıyor ya da mesajlarıyla taciz etmiyorlar." "Seni sevdiğim için teknik olarak taciz etmek olmuyor." ...