4.5

749 40 8
                                    

(düzenlendi✔)

Geçen bölümde..

"Harry!" diye haykırdı.Sevdiği adam ona doğru döndü ve yüzünü gülümseme kapladı. 

Selena boynuna doğru atıldı ve dudaklarını birleştirdi.Gülerek ayrıldıklarında "Geleceğini biliyordum" dedi Harry. 

"Çok klişe ama ne derler bilirsin eğer iki insanın kaderinde birlikte olmak varsa bir yolunu bulurlar"dedi genç kız gözleri parlayarak.

O anda Harry kollarından çekildi ve bir adam tarafından yüzüne yumruk atıldı.Adamın söyledikleriyle Selena şok oldu.

"Seni piç! Kardeşimle benden intikam almak için yattın demek!" 

Birisi klişe mi demişti?

'2 ay sonra'
Selena, trafik ışıkları boyunca hızlıca yürürken telefonu titredi. Tuttuğu şemsiyeyi tek eline aldı ve çantasına uzanıp telefonunu çıkardı. Kayıtlı olmayan bir numaradan mesaj geldiğini görünce kaşlarını çattı. Ekranı kaydırdı ve mesajı açtı. Kimden geldiğini ancak anlayabilmişti.

Harry: Şu günlerde uyuyamıyorum. Sürekli sabahlıyorum ve sana yaptığım şeyi geriye sarıyorum. O kızla senden önce birlikte oldum.Bunu sana milyon kez söyleyebilirim, söyledim de. Geçen gün fark ettim ki sana sonbaharda aşık olmuşum. Gülüşünü ve aydınlık tenini özledim. Seni seviyorum 

Selena: Komikmiş lol 

Selena: 'Seni seviyorum' demen, ben 'Hoşçakal' dedikten sonra bir şeyi değiştirmez. 

Selena: Ve sanırım bu sefer bunu gerçekten yaptın; kişiliğini kaybettin. Sana acıyorum. 

Harry, Selena'nın yazdıklarından sonra gözyaşlarını tutamadı ve hemen oracıkta ağlamaya başladı. Hıçkırıkları çoğalırken başını öne eğip yürümeye devam etti.


This love ↠ Message || HarlenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin