1.3

1.4K 107 18
                                    

(düzenlendi✔)

Harry,kırılan kalbiyle ve içindeki öfkeyle arkasını dönüp,kendini binadan dışarı attı. Arabasına hışımla bindi ve hızla sürmeye başladı. Daha fazla dayanamayacağını anladığı zaman,arabayı kenara çekti ve gözyaşlarının,herkesin çok sevdiği yeşillerinden akmasına izin verdi.Kafası direksiyona yaslıydı. Sahi en son ne zaman ağlamıştı,bir kız için? 

O an duraksadı ve bir karar verdi.Yanında bulunmak,onu görmek acı veriyorsa,uzaktan severdi o da.

Attığı mesajlardan,Snap'lerden, Tweet'lerden aşık olurdu bir kez daha Selena'ya. Telefonunu çıkardı ve saate baktı. 16:00.

 Cidden mi? diye düşündü. Selena'nın yanına 12 civarı gibi gitme kararı almıştı. Ama şimdi akşam olmak üzereydi.Kafasını kaldırıp,arabanın çevresini incelerken,çoktan şehirden çıkmış olduğun gördü.Fark etmemişti bile.Arabadan atlayıp hemen yanda ki kafeye girdi ve bir fincan kahveyle, çikolatalı bir donut sipariş etti.Siparişlerini beklerken telefonunu çıkarıp Whatsappa girdi.

Selena Gomez kişisinden 2 yeni mesaj

Selena: Hey,bugün beni mi görmeye gelmiştin?

Selena: Neden öyle gittin? Cidden bir şeyler yapabilirdik.

Harry: Tek bir şeyi merak ediyorum. O kimdi?

Selena: Eski sevgilim ama bilirsin biz en yakın arkadaşlar gibiyiz.

Harry: Anladım.

Selena: Harry?

Harry: Evet?

Selena: Seni sevmek isterdim.

Harry: Siktir,hiç mi sevemezsin?

Selena: ben seni sevdim zaten

Selena: Ama şunu unutma insan annesini de sever,arkadaşını da,bir kitabı da

Selena: Aşık olmak zor iş

Selena: aşk bir keredir

Selena: ben o hakkımı kullanalı çok oldu.

Harry: Ve o hakkı başkasında kullandın.Peki ben ne olacağım?

Selena: özür dilerim.

Harry: Özrünü al ve siktir git.






This love ↠ Message || HarlenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin