2.7

1.5K 85 5
                                    

(düzenlendi✔)

Harry'nin bakış açısından;


Serin ve sakin bir pazar sabahıydı. Son konuşmamızın üstünden kaç saat, kaç gün geçmişti bilmiyorum. Saat kaça çeyrek var, veya kaçı buçuk geçiyor? Onu da bilmiyorum. Bildiğim tek şey, bugün pazar. 

Ve sonunda ona ilk defa bu kadar yakın olup,konuşacağım onunla. Selena'nın benden neden bu kadar denli kaçtığını anlayamıyorum. Arada ukala,biraz dengesiz hatta esrarengiz olduğumu biliyorum ama "Ben yapamıyorum" nedir ya? Atom mu parçalıyoruz, alt tarafı birbirimizi seveceğiz. 

Zaman zaman onu korkuttuğumu, sinirlendirdiğimi ve bunalttığımı biliyorum. Ama sevmek böyle bir şey işte.Sürekli kendi kendime soruyorum "ne zaman bu kadar bağladım ben" diye. Ama sonra onun o içimi ısıtan gülümsemesi aklıma geliyor ve bu düşünceden vazgeçiyorum.

Ve bu pazar gününde sırf onu görmek için dışarı çıktığımda yağmur çoktan yerleri ıslatmıştı. Gelip gelmeyeceği konusunda şüpheliydim ama bilirsiniz,itiraz etmemişti.Ya da ben görmemezlikten gelmiştim.

Yurt binasının önünde arabama yaslı bir şekilde beklerken,kapıdan gülümseyerek çıktı.Üstünde siyah hafif göbeği açık bir tişört,her kıvrımını saran kot ve topuklu ayakkabılar vardı,mavi ceketi ve kırmızı çantasıyla hayal ettiğimin ötesinde duruyordu.Bakışları beni bulunca dondu.Ve gözünde ki gözlükleri düzelterek yanıma geldi.

"Şaka yaptığını sanmıştım Harry."

"Şuana kadar şakacı biri olmadığımı anlaman gerekirdi,bebeğim."

"Ah işte yine başlıyor" diye mırıldandı.

"Hey bu arada bu ilk bir araya gelişimiz yani şey selam?"

"Daha fazla saçmalamadan neden şu olayı bir an önce bitirmiyoruz?"

Çenem gerilirken yumruğumu yan tarafta sıktım ve bir şey demeden kendimi sürücü koltuğuna attım.







This love ↠ Message || HarlenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin