Part 1 - Nyolcas érkezése

512 17 0
                                    

Egy magas épület előtt álltam Sir Reginalddal, ő lesz mostantól a nevelő apám mivel az édesapám meghalt...miattam. Azt most nem részeletezném miért. Azért leszek itt most az akadémián, hogy megtanuljam iranyítani az erőmet, ami Reginald szerint elég különleges. Szükségem van rá tényleg, hogy tudjam magam kontrolálni.
Beléptünk az akadémiába és hát mit ne mondjak szó szerint tátva maradt a szám. Hatalmas volt és hát egyszerűen gyönyörű. Otthonos is volt és egyben modern is. Mikor már eleget csodálkoztam a helyen Reginald szólt, hogy kövessem. Bementünk az étkezőbe és egy csapat felnőttel találtam magam.
Minden szem rám szegeződött.

-Figyelem! Bemutatom nektek Sophie Hargreevest. Mától ő lesz nyolcas számú. Bármi kérdésetek van azt most megbeszélhetitek vele én addig is magatokra hagylak titeket. ~mondta Reginald ezzel ki is lépett az étkezőből~

Egy szőke, göndör hajú nő felállt és odajött hozzám

-Szia! Allison Hargreeves vagyok.
-Hello! ~köszöntem~
-Én vanya vagyok. Intett egy barna hajú nő. ~rámosolyogtam~
-Diego ~intett a fejével egy srác, aki tele volt...késekkel?~
-Luther vagyok, örvendek
-Szintúgy ~mondtam~
-Klaus Herceg vagyok :) ~mondta egy srác, aki látszatra nagyon belehetett rúgva~
-Majd megszokod. ~mondta Allison~

Miután mindenki bemutatkozott átmentünk a nappaliba és jöhettek a kérdések.

-Szóval Sophie, mondd hány éves is vagy? ~kérdezte Luther~
-14
-Uuu lesz a kis Ötösnek játszótársa. ~mondta Klaus~
-Azki? ~kérdeztem mivel nem rémlett, hogy valaki mondott volna ilyen nevet magának. ~
-Ő is a testvérünk csak jelenleg isten tudja hol van. Biztos gyilkolászik ahogy azt szokta. ~hozzá fűzte ezt az érdekes mondatot Diego~
-Ezt, hogy érted? ~kérdeztem~
-Hagyjuk. ~én erre csak bólintottam~
-És neked milyen erőd van? ~kérdezte Vanya~
-Teleportálás és telekinézis...
~Volt egy harmadik erőm is de azt titokba akartam még tartani mivel féltem, hogy félni fognak netán tőlem mivel az volt azaz erőm amit nem tudok kontrolálni. Persze Reginald tudja mivel majd kettesben ő fogja megtanítja, hogy irányítsam~
-Áh értem.

-Viszont most én jövök. Nektek milyen erőitek vannak?
-Nos...~kezdte mondani Allison~ Én rátudok venni bárkit bármire. Vanyanak nincs ereje, Diego jól bánik a késekkel ~szóval akkor azért volt nála egy csomó kés: mondtam magamban~, Luther szupererős, Klaus látja és beszél a szellemekkel, Ötös tud teleportálni mint te és az időben utazni. Bár az utóbbit már nem használja egy félre sikerült ugrása miatt. És volt még Ben de ő már meghalt sajnos.
-Részvétem ~mondtam~
Allisontól erre csak egy mosolyt kaptam.
Kínos csend jött ezután viszont Reginald megjött és útba igazított, hogy hol is van a szobám. Erre igazából 10 percet se kaptam mert 5 perc múlva vacsora lesz. Felteleportáltam a szobámba ám de valaki más is itt volt, akire rendesen ráhoztam a frászt az biztos.

-TE KI A SZAR VAGY? ~kérdezte a fiú, aki épp az ágyán kötötte be a véres kezét.~
-Oh bocsánat, Sophie vagyok...vagyis nyolcas. ~javítottam ki magam~ De te ki vagy és mit keresel a szobámban?
-Ugyanezt kérdezhetném mivel ez az én szobám hogyha nem tűnt volna fel. Szóval megköszönném ha elhúznál. Vagy megbánod.

8 és 5 ~Esernyő akadémia~Where stories live. Discover now