•}[03]{•

316 44 6
                                    


08042022 ~ 2014

~~~

"Neden sürekli buradasın?"

Hyunjin son bir kaç gündür takımıyla antrenman yapmak için geldiği spor salonunda Jisung'un ne halt ettiğini ciddili merak ediyordu. Sabahın bu erken saatinde neden buradaydı? Günlerdir kendisini izleyen gözlerden artık rahatsız olmaya başlamıştı.

Sorduğu soruya herhangi bir yanıt almaktan ziyade Jisung'un umrunda bile olmamıştı. Duymamazlıktan geldiği belliydi. Hyunjin bunu neden yaptığını çok iyi biliyordu. Bir kaç adımda tribünlere yaklaşarak bağırmıştı.

"Hey!"

Jisung sonunda kendisine döndüğünde son zamanlarda gerginliği üzerinde olan Hyunjin'in güzelim gözlerine bakıp gülümsemiş ve el sallamıştı.

"Pardon ya duymamışım it sesine hemen alıştım herhalde... Ne diyordun?"

Hyunjin şahsına edilen hakareti bir kaç saniyeliğine kenara koyarak devam etmişti arkadaşlarının kahkahalarını umursamadan.

"Ne halt ediyorsun burada?"

"Takımını ve seni izliyorum? Mükemmel oyun nasıl oynanır bilmiyorumda."

Bir süredir Jisung'u fazlaca gördüğü gibi artık sesini eskisi kadar duymuyordu. Gözü bileğindeki saate kayarken çoktan okul radyosu vaktinin geldiğini fark etmişti.

"İşin gücün yok mu?"

"Jisung yine mi burada?"

Eric elindeki basketbol topunu sektirirken Hyunjin'in yanına adımlamış ve Jisung'a dönerek seslenmişti.

"Dj'liği niye bıraktın oğlum?"

"Ne? Dj'liği mi bıraktın?"

"Hm, bıraktım. Artık sadece tek bir uğraşım var."

Eric Jisung'un inadına hayranlıkla kahkaha atarken yanındaki bedeni dürtmütşü.

"Hala bir adam eksiğiz ve hala aradığın mükemmel adamı bulamadın Hyunjin."

"VE SADECE BİR HAFTA KALDI!"

Hyunjin Jisung'un bağırışını umursamadan arkadaşının elinden topu alıp koçun yanına ilerlerken Eric Jisung'a dönüp bağırmıştı.

"Ulan manyak aşıklar gibi izleme bari git koça sırnaş!"

~~~

09042022 ~ 2240
Syglr
Svglr

itin biri bana rakip olmuş 2 / Jisung'un evi yanıyor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin