•}[06]{•

225 30 13
                                    


09062022

~~~

"Radyonun ilk gününden beri dj liğini yapıyordun. Şimdide gidiyorsun. Bu nasıl hissettiriyor?"

Jisung gülerek konuk olduğu yerden yeni dj olan altt sınıftaki gencin sorusuna yanıt vermişti.

"Bilmiyorum sanırım mutluyum. Takıma girmeyide neredeyse okulun ilk gününden beri istiyordum."

"Peki bugün nasıl hissediyorsun?"

Bugün tamamen tuhaf hissediyordu. Herkesin beklediği gibi değildi. Radyoya veda ettiği için üzülmüyordu. Yeni bir başlangıç için heyecanlıydı çok. Fakat bunların hepsine bir anlam verse de içindeki o tuhaflık bir türlü geçmiyordu.

"Çok tuhaf."

Jisung okul radyosundan artık resmi olarak ayrıldığı için kulüp üyeleri son kez bir yayın yapmasını istemişlerdi ondan. Genç öğrencinin kısa süreli soru cevap bölümünden sonra akışa kaldığı yerden devam edilecekti.

Çoktan okul öğrencileri tarafından yorumlar yağmaya başlamıştı.

"Bu tuhaf hissin nedeni ne peki?"

Omuz silkti Jisung.

"Bilmiyorum. Açıklayamadığım ilk şey bu olsa gerek."

"Bu yüzden şarkılar vardır işte. Okul radyomuzun seninle olan son bölümünde önereceğin ilk şarkıyı bizimle paylaş lütfen."

Jisung yaptığı listeye göz attı uzunca. Sonrasında önereceği ilk şarkıyı mırıldandı hafifçe. Aklındaki karmakarışık düşüncelerle. Hyunjin'in kimselere dokundurtmadığı saç tutamlarının beynini çepe çevre sarmasından kurtulmak istercesine.

"There is no point, that is a point, that's how we love, that’s what i love~"

~~~

"There is no point, that is a point, that's how we love, that’s what i love~"

Hyunjin çimlere uzanırken gülümsemişti bir süredir duymak istediği sesin ait olduğu yerde oluşuna. Ve dinlerken huzur bulduğu şarkının mırıldanışına.

"Yerin Baek - Point. Bir süredir bu şarkının verdiği huzuru seviyorum. Veda etmeden önce daha önce kimselerle paylaşmak bile istemediğim bu şarkıyı bırakmak istiyorum."

~~~

09062022 ~ 2203
Syglr
Svglr

Bu fic esaslı tek okuyucusuna ithaftır. O kişi kendini biliyor

VE HAN JISUNG UN SESİNDEN BU ŞARKIYI DİNLEMELİSİNİZ BİR FANCALL SIRASINDA SÖYLÜYOR

itin biri bana rakip olmuş 2 / Jisung'un evi yanıyor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin