8

18 3 3
                                    

30 Mart Çarşamba

Ben: Bana günaydın, sana iyi geceler meleğim.

Aslında, biraz uzaklaşmak iyi gelir diye düşünüyordum ki yine uzaklaşamadım senden benim siyah kuğum.

Bugün yaptığın şeyler ne kadar tatlıydı öyle. Kızlar kırılmasın diye aldığın demeti onlara vermen, onların da sana geri vermesi, senin şaşkın bir mutlulukla onlara bakman... Okulundaki insanlar gerçekten sana hayran Tan, benim gibi...

Bugün gözlerindeki mutluluk bariz belliydi. Neden mutlu olduğunu sorabilir miyim? Yoksa artık gerçekten haddimi aşıyor muyum?

Tan... Gözlerindeki ışıltıda hayat bulduğum... Seni böyle mutlu görmek beni dünyadaki en mutlu insanı yaptı biliyor musun? Gülüşünde yeşerdiğim, en güzel insan.

Tan: Selam.

Tabi sorabilirsin, bugün annemin doğum günüydü. Hep birlikte kutladık. Çok eğlenceliydi. Annem ve babam ayrı olsa da çok seviyorum ikisini de. Bir kız da annem için demet almış. Ama diğer kızlar bakınca onlara vermek istedim. Hem annem Almanya'ya gidiyor.

Sen ne yapıyorsun? Gececisin sanırım. Bana iyi geceler dileyip kendin uyandığına göre.

Ben: Yani...

Tan: Seninle tanışmak isterdim biliyor musun?

Senin gibi bir insanı tanımak, benim için bir ayrıcalık!

Hayatımda ilk defa senin gibi biriyle tanışıyorum, konuşuyorum... Ben böyle sevgi gerçekten görmedim. Hoşuma gitmiyor denemez ama biraz fazla değil mi Anonim? Her sözünde kusur aramayı bırak. Kusur olsaydı emin ol bende olurdu.

Sen benim için gerçekten kusursuzsun.

Aranıyor...

Arama sonlandırıldı.

Ben: ÖZÜR FİLERİM ELLİM YANLISŞIKŞA ÇAPTİ.

AH NİYE VÜYÜK YAZİYORUM.

AŞFABEİY Mİ UNUTTUM BEN!

Tan: Hey! İyi misin?

Kahkaha atmadan duramadım kusura bakma. Gerçekten çok tatlıydı.

Ben: Lütfen Tan.

Lütfen devam etme.

Ben böyle şeyler duymak için değil, sana söylemek için yazdım. Sana seni göstermek, benim seni nasıl gördüğümü anlatmaya çalıştım hep. Sana sevgimi anlatmaya çalıştım. Başarılı oldum mu bilmiyorum, aslında pek umrumda değil açıkçası. En azından anlatmayı biliyorum.

Tan: Benim sana iltifat etmememi mi söylüyorsun? Ama neden?

Sen de bunu hak ediyorsun.

Ben: Edemem Tan, senin tarafından gelen bir iltifat...

Ben hayalini bile edemem. Bu aralar gerçekle hayali ayırt edememeye başladım. Sadece umut parçasıyken gözlerimin önünde büyüyorsun çiçeğim.

Ama bu benim canımı yakıyor.

Tan: Anlamıyorum.

Seninle konuşmamamı istiyorsun ama sürekli konuşmak istiyorsun.

Bana sürekli iltifat ediyorsun, benim sana etmeme izin vermiyorsun. İltifat bile değildi bana kalırsa. Sen kendine karşı niye bu kadar kötüsün?

Ben: Bana karşı en büyük kötü hayat, Tan.

Tan: Ne demek şimdi bu?

Ne alaka?

Ben: Bana en büyük kötülüğü seni karşıma çıkararak yaptı.

Seni gördükten sonra benliğimi kaybettim Tan.

Benliğim, seninle birlikte 7.949 km uzakta.

***

Kalbim ağrıyor ya.
Uzak ilişki nasıl sizce?

Teşekkür ederim~~~

Kurtar BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin