Tan: Bu ne anlama geliyor?
Of, çok aptalım. Gerçekten anlamıyorum. Sen bizim okuldan falan değil misin şimdi?
Ben: Ben senin evreninde bile değilim ki çiçeğim.
Tan: Ama... Nasıl olur?
Sen o kadar kilometre uzaktan, beni...
Tek bir bakışla nasıl?
Aklım almıyor.
Özür dilerim, haddimi aşıyorum. Sadece çok şaşkınım. Nasıl denk geldik seninle?
Ben: Kaderin bir oyunu. Hayatın bana attığı başka bir kazık.
Ama ben böyle güzel kazık yemedim çiçeğim.
Tan: Gerçekten her şeyi öğrenmek için öyle sabırsızım ki.
Ama benim gitmem gerek.
Ben: tabi, çok bile kaldın. Bana ayırdığın zaman için teşekkür ediyorum. Lütfen benim yüzümden zamanını boşa harcama. Bana cevap vermek zorunda değilsin.
Tan: yine başladın saçmalamaya. Beni sinirlendime.
Gelince konuşacağız.
Ben: Tamam o halde. Sen nasıl istersen çiçeğim.
Tan: Hoşçakal, görüşürüz!
Ben: Görüşelim bir gün, belki de o gün gerçekten göz göze gelebiliriz seninle.
İyi eğlenceler bebeğim, te ámo.
***
Tan:
▶️ •----------------- 0.20
Ulan sıkıldım ya senden, söylemeyeyim üzülürsün diye bir şey diyemedim ama sıkmadın mı? Sana diyorum alo! Lan bu ne-(Görüldü)
Yazıyor...
(Görüldü)
Yazıyor...
Ben: Gerçekten sıktım mı seni Tan?
Ses attığına mı sevinsem dediğine mi üzülsem bilemiyorum. Sen de haklısın seni böyle sıkboğaz etmek hakkım haddim değildi. Utanmazlık ettim. Çok utanıyorum şuan. Gerçekten özür dilerim.
(Görüldü)
Ses kaydı alınıyor...
Tan:
▶️ •-------------- 1.00
Ah kusura bakmayın lütfen, Tan şuan kendinde değil. O sözleri sana değil bana söyledi. Yazdıklarınızı görünce de ağlamaya başladı. Biraz canını sıktım galiba onun. Bu arada ben Jin.
-TELEFONUMU GERİ VER!
Sakin olsana Tan! Ah ses kaydını kapatmayı unuttum senin yüzünden, çıkmasana üzerime hayvan! Bak küfür edeceğim ses açık! Ya sikeceğim telefonu üzerimden inersen vereceğim!
-VER!
Yemedim lan anonimini!
-O BENİM Bİ KERE!
Tamam lan senin at kafalı piç! İN ÜZERİMDEN!
*Ağlama sesi*
Lan sesi sileyim du-(Görüldü)
Yazıyor...
Ben: O... Ağlıyor mu? Ama neden?
Kötü bir şey mi söyledim? Özür dilerim Tan, lütfen ağlama.
Göz yaşlarğna kurman olayim ağlaöa
Wkranğ göreöiyorun
(Görüldü)
Ses kaydı alınıyor...
Tan:
▶️ •------------ 0.15Anonim, telefonumu alabildim o gerizekalıdan. Ah, seninle böyle konuşmamalıyım. Sen neredesin? Bugün çok kötü bir gün.
Ben: Neden, noldu?
Lütfen ağlamadan anlat, çok korkuyorum Tan.
Gülen yüzlü çiçeğim, sakın ağlama.
Anlat, birlikte çözeriz.
Neden üzgünsün?
Tan:
▶️ •------------- 1.20
Çünkü sen uzaktasın, çünkü ben uzaktayım. Çünkü artık seni özlemeye başladım. Çünkü sana kötü davranıyorum. Çünkü ben haddim olmamasına rağmen seni merak ediyorum. Sesini, gülüşünü, duruşunu... Sana merak etmeyeceğim dememe rağmen merak ediyorum. Ben... Özür dilerim anonim. *Ağlama sesi* çok özür dilerim. O gün gözlerine bakamadığım için, seni görmediğim için özür dilerim. *Hıçkırık* hayatımda hiç bu kadar pişman olmamıştım. Gözlerime baktığına inanan, ona tutunarak bana yazan, hayallerinde yaşayan ve... *Sessizlik* ...ve beni seven... Böyle birini üzdüm ben. Cani olmalıyım. Beni kilometrelerce ötede sadece bir bakışla bu kadar saf seven birini hak edemiyorum. Özür dilerim anonim...
Ben: Lğtfen kes sesini!
Sakun bşr daja böyle kon7şöa
Hsyor
Tan ben şıan konusşmsn istemioyem
Ellerim titriyor yazaşüyorum
Teşefonu göremüyorm
Sğlayısjn beni mahveixotue
Bu kişiyi engellediniz. Engeli kaldırmak için dokunun.
***
Bu bölümdeki şarkımızın adı "Mamul Baba'dan 'Dönersen Islık Çal' olsun.
Tan'ın böyle çıkışacağını bekliyor muydunuz? Sanırım Tan gibi biri hayatımda olsun isterdim... Her neyse!!
Teşekkür ederim~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtar Beni
RandomBana en büyük kötülüğü seni karşıma çıkararak yaptı. Seni gördükten sonra benliğimi kaybettim Tan. Benliğim, seninle birlikte 7.949 km uzakta.