''Ne olur Kyungsoo! Hayat memat meselesi diyorum.'' Gözlerini devirdi tekrar ''Geçen seferde gidemedim ben! Bileti ben alıyorum sen gidiyorsun. Olmaz öyle şey.'' Hızla çıkardım cebimden parayı.
''Fazlasını veririm.'' Paramı itti hızla. ''Paranı istediğimden değil. Üstelik hayranı bile değilsin!'' ''Kim dedi hayranı olmadığımı? Biasım bile var.''
Derin bir nefes verdi. ''Söz veriyorum bir daha istemeyeceğim bunu senden. Lütfen~'' Büyüttüğüm gözlerimi umutsuzluk ile baktı.
Bileti bana uzattı. ''Al başımın belası al. Ama bunun bir karşılığı var.'' Gülümseyerek aldım bileti. ''Ne olursa olsun.'' ''İki gün tatil yapacağım. Yalnızsın derslerde.'' Omuzlarım düştü ağırca ''İki gün ne insafsız. Ölürüm ben.''
Bilete uzandığı sırada hızla geri çektim. ''Tamam be tamam.''
******
Yarım saattir aynanın önünde durmuş kıyafetimi süzüyordum. O konsere uygun pek kıyafetim olduğu söylenemezdi. Hem, ne giyilirdi ki?
Göz makyajımı son kez kontrol ettim ve gri, beyaz arası saçlarımı son kez dağıttım.
Chanyeol'un dikkatini bile çekemeyebilirdim ama heyecanlıydım işte.
Festivalin yapıldığı alana geldiğimde önlere geçtim hızla. Heyecandan dudaklarımı kemiriyordum. Yarım saat beklememin ardından sahnenin ışıkları yandı ve grup görüş açıma girdi.
Herkes çığlık çığlığa bağırırken ben sadece Chanyeol'u izliyordum.
Adam, yanıyordu adeta.
Üzerinde sadece deri bir ceket vardı ve esmer teninde parlayan kaslarını buradan bile görüyordum. Saçlarını siyaha boyatmıştı.
Ağırca gezdirdim dilimi alt dudağımda. Bu hali ile rüyalarımın baş kahramanı olabilirdi.
Omuzunda asılı olan gitarını yüzündeki muhteşem ifade ile çalarken saatlerce sessizce onu izledim. Verdikleri ilk arada ceketini çıkartınca ortamdaki tüm kızların çığlık attığına yemin edebilirdim.
Kolsuz bir tişört giydiğinde grup arkadaşı terini silmesi için ona bir havlu verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guitairst/Chanbaek
FanfictionChanyeol bir Rock grubu gitaristi. Baekhyun ise onun grubunun konserine zorla götürülmüş biri. Smut bölümler vardır. (M) #Chanbaek'te 1.💜