Chanyeol hızlı adımlarla ilerliyordu. Haberin çıktığını ona geç haber verilmişti. Baekhyun görmüş olabilirdi.
Baekhyun'a hiç bir şeyi anlatamamıştı. O kadınla barda görüntülenmek zorunda kalmıştı, arkadaşları bunu tek yol olarak görmüştü.
Baekhyun'un bilmediği bir şey vardı. O da hala yayınlanmayan fotoğraflar olduğuydu. Jongdae ve Minseok bunu öğrendiğinde, Chanyeol'un tek yolu kalmıştı.
Bunu Baekhyun'a söylemeyi üç gündür erteliyordu. Söyleyecek yüzü yoktu.
Bu ilişkiye bilerek başlamışlardı ama, bu konuyu Baekhyun'a açtığında Baekhyun katiyen reddetmişti. Şimdi ise o haberi görmüş olabilirdi.
Onu terk bile edebilirdi. Bunları düşündükçe daralan nefesleri ile açtı kapıyı.
Merdivenleri hızla çıktı ve kapıyı çalmaya başladı. Saniyeler sonra açılan kapı ile Kyungsoo'yla karşılaştı.
"Bende diyordum nerede kaldı." Kyungsoo sinirle mırıldandı. Chanyeol derin bir nefes verdi. "Baekhyun içerde mi?"
"İçeride ama seni görmek istediğini sanmıyorum." Kyungsoo bir adım yaklaştı. "Başından beri söylüyorum ama beni bir kez olsun dinlemedi. Hep senin peşinden gitmeye devam etti. Ona zarar veriyorsun. Onu üzüyorsun hemde başından beri."
"Onu seviyorum." Diye cevapladı Chanyeol. "Aramızda olanları bilemezsin." Kyungsoo alayla güldü. "Baekhyun gelip sana açıldığında ve sen onu reddettiğinde gelip benim yanımda ağlamıştı. Ne ara sevdin onu? Aşkının gerçek olduğuna inanmıyorum."
"Senin düşüncelerin umurumda değil. Umurumda olan tek kişi Baekhyun." Kapıyı açıp içeri girmeye çalıştı. "Umurunda olsaydı en azından haber verirdin."
O sırada duyuldu içeriden Baekhyun'un sesi. "Kyungsoo izin ver gelsin."
Chanyeol hızla Kyungsoo'yu açtı ve girdi içeri. Baekhyun'un odasına doğru ilerledi ve arkasından girdi içeri.
Hemen ardından kapıyı kapatırken göz göze geldi sevgilisiyle. Baekhyun'un gözleri kızarmıştı.
Bu onu kaçıncı üzüşüydü?
"O kadınla, aranda bir şey geçti mi?" İlk sorduğu sorusu bu olurken Chanyeol'un kapı kolunda olan eli orada kalakaldı.
Baekhyun gerçekten onu aldattığını mı düşünüyordu?
Başını olumsuzca salladı. "Hayır, hiç bir şey, hiç bir şey geçmedi. Anlatmama izin ver."
Baekhyun yatağına oturdu ve ellerini saçlarının arasından geçirdi sinirle. Açıklama, bunu o kadınla fotoğraf vermeden önce yapabilirdi değil mi?
"Anlatamana izin verebilirdim Chanyeol. Eğer sen bana o bara gittiğini söyleseydin veya o kadınla pozlar vereceğini söyleseydin, bunu yapabilirdim!" Chanyeol yutkundu. "Bilmiyorsun. Bilmediğin şeyler var. Ellerinde yayınlamadıkları fotoğraflarımız var. Çok daha yakın olduğumuz fotoğraflar."
Baekhyun kalakaldı. "Diğerleri bunu öğrenince, tek yolun bu olduğunu düşündük. Eğer seni de diğerleri gibi gösterirsek, yani öylesine biri olarak-"
Baekhyun bakışlarını kaçırdı. "Öylesine biri." Chanyeol hızla ilerledi. Sıkıca tuttu ellerini Baekhyun'un. Hemen yanına oturdu. "Baekhyun yanlış anlama beni. Nolur."
Baekhyun dolan gözleriyle baktı sevgilisinin gözlerinin içine. "Bunların, bu kadar ağır olacağını tahmin etmemiştim ben." Chanyeol'un kaşları çatıldı. "Nasıl yani?" Diye sordu.
"Yoruldum. Yorulduk, görmüyor musun? Son haftalarda yaşadıklarımız, birbirimizin yüzünü göremiyoruz bile. Seni çok özlüyorum ama televizyonda başka bir kadınla kol kola görüyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guitairst/Chanbaek
FanfictionChanyeol bir Rock grubu gitaristi. Baekhyun ise onun grubunun konserine zorla götürülmüş biri. Smut bölümler vardır. (M) #Chanbaek'te 1.💜