nine(M)

773 39 5
                                    


Dalgın bir şekilde yürüyordum evime. Chanyeol grubu ile albüm hazırlığındaydı. Kyungsoo ise birlikte olduğum kişinin Chanyeol olduğunu öğrenmişti.

Ondan bu kadar sert bir tepki beklemiyordum.

Chanyeol'un daha öncesinde de buna benzer ilişkileri olduğunu bildiğini, geç olmadan ondan uzaklaşmam gerektiğini söylemişti. Biraz ağzını aradığımda ise bir sene öncesinde kuzeni ile takıldığından bahsetmişti.

Kuzenini bende tanıyordum ve bunu ben çok fazla rahatsız etmişti.

Bu nasıl bir denk gelmeydi? Wooyoung'ın zamanında yattığı adamla yatmam gerçekten, sinirimi bozmuştu.

Çalan telefonum ile hızla attım elimi cebime. Arayan kişiyi gördüğümde duraksadım. Geçen iki günün ardından yeniden iletişim kurmak aklına gelmişti.

İçimden açmamak gelse de yapamadım. Chanyeol'dan hala deliler gibi hoşlanıyordum.

''Efendim?'' diye cevapladım. ''Neredesin, çıktın mı salondan?'' diye sordu hızla. ''Yoldayım, eve gidiyorum.'' ''Bu gece boşum, konum at geleyim alayım seni.'' 

Derin bir nefes verdim. ''Chanyeol'' ''Hadi güzelim, özledim seni.'' Gözlerimi kapattım sıkıca. ''Pekala, atıyorum.'' 

Yaslandığım duvardan uzaklaştım siyah arabası önümde dururken. Yan koltuğun kapısını açtım ve bindim. Arabayı hareket ettirirken hafifçe döndü bana. ''Selam.''

Hızla çıkardım telefonumu. ''Kyungsoo'ya geç kalacağımı haber vereyim.'' diye mırıldandım. ''Gece gelmeyeceğini söyle. Sabah bırakırım seni eve.'' Kaşlarım havalandı ''Şaşırdım.'' Güldü hafifçe ''Seni özledim demiştim.''

Evin garajına park ettiğinde derin bir nefesle indim araçtan. Ardımdan inen Chanyeol arabayı kapadı ve yanıma adımladı. Dudaklarını yanağıma bastırırken fısıldadı ''Neyin var?'' 

Eli ağırca okşadı yanağımı. ''Çok mu yoruldun yoksa bugün?'' ''Evde konuşuruz.'' diye mırıldandım. Başını olumluca salladı ve tuttu elimi. Birlikte çıktık merdivenleri. 

Salona girdiğimizde oturdu ve beni kucağına çekti. Elleri ağırca okşadı bacaklarımı. ''Anlat bakalım, ne oldu?''

Isırdım alt dudağımı. Baş parmağı ağırca dolandı dudağımın yanında. Alt dudağımı serbest bırakmamı sağladı. yaklaştı ve küçük bir öpücük verdi.

Ayrıldığımızda yutkundum ağırca ''Bunu sormaya hakkım yok biliyorum ama yinede sormak istiyorum.'' diye mırıldandım. Bakışları merakla dolarken sabırla dinledi. 

''Ben, biz birlikte olduğumuz sürece başka biriyle yakınlaşmadım ve send-'' Hızla böldü cümlemi ''Sen benim başkasıyla yatıp yatmadığımı mı merak ediyorsun?'' Başımı olumluca salladığımda güldü.

''Aish Baekhyun, cidden sürprizlerle dolusun. Ben sana zor zaman ayırıyorum. Üstelik biri ile birden fazla kez yatmışsam ve hala görüşmeye devam ediyorsam başkasıyla yatmam. Bana yapılsa hiç hoşlanmam. O yüzden bir başkasıyla yatmadım güzelim.''

''Bir şey soracağım.'' dedim hafifçe yakınlaşarak. Bakışları dudaklarıma indiğinde fısıldadım. ''Benden önce yattığın kişinin ismi, Wooyoung mıydı?'' 

Kaşları çatıldı ve uzaklaştı. ''Sen, onu nereden biliyorsun?'' 

Güldüm hafifçe, ''Ev arkadaşımın kuzeni oluyor da kendisi.'' Kaşları havalandı ''Bak, buna şaşırdım işte.'' Elleri kalçama yol aldı ve sıktı ağırca. ''Peki ya bu senin için bir sorun olur mu?''

''Sorun değil. Ama bu beni üzdü sanırım.'' Eli yanağıma çıktı okşadı yavaşça. ''Baekhyun biz sevgili değiliz. Woo ile de değildim. Emin ol onunla üç dört geceden fazlasını geçirmedim. Üstelik geçmişimiz bizi üzmemeli değil mi?''

Guitairst/ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin