" Priznanje "

207 16 7
                                    

ŠOK, ŠOK, ŠOK.. ONUR AKSAL..

Da, tačno tako sam se osjećala kada sam ga ugledala, potpuno šokirano i paralizovano. Ni u snu mi ne bi palo na pamet da ćemo se sresti ovdje, na moru. Otkud baš ova lokacija, otkud baš ovaj restoran, previše slučajnosti, zar ne ??

" O, zdravo Azere. " - iznenađeno sam odgovorila.

" Otkud ti ovdje ? " . upitao me.

" Došla sam na prijateljem na rehabilitaciju od Španije. "

Tek tada je uputio svoj pogled prema Emiru koji je sve ovo posmatrao sa nekom dozom čuđenja u pogledu.

" Zdravo, ja sam Azer. " - pružio mu je ruku.

" Emir, drago mi je. " - uzvratio je rukovanje.

" Nisam se nadao da ću te zateći ovdje. " - rekao je vrativši konstataciju na mene.

" I ja za tebe isto mogu reći. "

" Rekao sam ti da ću opet ići na more. "

" A ja sam baš mogla zaključiti da ćeš doći u Neum. " - sarkastično sam se nasmiješila.

" Pa u pravu si, ali eto.. Odabrali smo igrom slučaja istu destinaciju. "

" Da, svakako. "

" Pa dobro onda, Argonova.. Lijepo provod ti želim, drago mi je što sam te vidio i možda se opet sretnemo, na plaži recimo. " - zavodljivo se nasmiješio.

" I ja tebi također i ništa nije isključivo, u svakom slučaju. "

" Vidimo se. " - spustio se i poljubio me u obraz.

" Vidimo se. " - uzvratila sam mu poljubac.

Čovječe, opet je tako predobro mirisao, ponovo su žmarci prošli kroz moje tijelo, kao i svaki put kada imamo neki bliži kontakt. O blagi Bože, zašto mi se dešava sve ovo ? Zašto sam se tako smrtno zaljubila u muškarca koji mene ne želi, gdje sam pogriješila, gdje ?

" Jesi dobro ? " - Emir me trznuo iz razmišljanja.

" Ma jesam, jesam.. Sve pet. "

" Nekako si zamišljana, nakon ovog maloprije ? "

" Ma sve je u redu, nego se nisam nadala da ću ga ovdje sresti. "

" Pa nisam ja baš siguran da je to samo zbog toga. "

" Nego ?? " - podigla sam obrvu.

" Reci mi, iskreno, šta osjećaš prema njemu ? " - ispljunuo je.

" Kako to misliš šta osjećam ? "

Pravila sam se iznenađenom, mada znam da me prozreo 300 na sat, nije lud, još manje glup, a ja sam toliko smetena kada sam u Azerovoj blizini, da sam providnija od najprovidnije najlon kese.

" Da pokušam biti što jasniji: Da li ti se sviđa ili si zaljubljena u njega ? "

Gledala sam njegove smeđe oči blijedim pogledom. Koliko dobro me zna, koliko možda i Azer zna da osjećam nešto prema njemu, ali ne želi to da kaže jer mu je neugodno.

Možda muškarci imaju taj instikt da predosjećaju ženu koja je zaljubljena, kao što mi imamo instikt za prevaru. Svaka žena zna kada je prevarena, ne po mirisu tuđeg parfema, niti tragu karmina na kragni košulje.. Žena zna da je prevarena jer njen muškarac više ne diše kao prije, je mu srce više ne kuca tempom kakvim je kucalo dok nije počinio grijeh prema onoj koja ga voli.. Žena jednostavno zna, jer duboko u sebi osjeti da njen muškarac više nije njen muškarac, otela joj ga je druga, makar samo na pet minuta. Uzela ga je na kratko, ali odvojila od  nje zauvijek.

Zabranjeno voće / PAUZIRANA /Where stories live. Discover now