" Rasprava "

435 31 14
                                    

Majka je imala ozbiljan izraz lica, pretpostavila sam da se radi o nečemu bitnom, inače ne bi došla tako kasno u moju sobu i rekla mi da moramo razgovarati

Zabilježila sam dokle sam stigla sa čitanjem, te sam potom sklopila korice i sputila knjigu na noćni stolić.

" Slušam. " - rekla sam ozbiljno.

" Pričala sam sa ocem.. " - zastala je.

" Iii ? " - davala sam joj potporu za daljnju priču.

" I sama vidiš da ovo ne vodi nikuda. Danima se svađate, napeti ste, a u kući vlada negativna energija. Vrijeme je da se ovo završi. "

" Ako si došla da me ubjeđuješ da odustanem od studiranja bosanskog možeš slobodno izaći. " - rekla sam grubo.

" Ubjedila sam tatu. " - mirno je rekla.

Razrogačila sam oči ne vjerujući šta sam upravo čula. Da li mi je to rekla da je za nekoliko sati uspjela da ga ubjedi u ono u što ja nisam uspjela za petnaest dana ? 

" Šta si rekla ? " - jedva sam uspjela izgovoriti od šoka.

" Ubjedila sam tatu, pustiće te da studiraš ono što želiš. "

Na licu mi se oslikao osmijeh, bila sam presretna zbog ove vijesti, toliko da sam skoro počela da plačem. Negdje u dubini znala sam da me majka neće ostaviti na cjedilu, znala sam da će stati na moju stranu, ali nisam vjerovala da je za tako kratko vrijeme riješila moj problem koji me već danima mučio. Ushićeno sam se pridigla iz kreveta i snažno je zagrila.

" Hvala ti mama, znala sam da ćeš mi pomoći. " - rekla sam raznježeno.

Ona me zagrila i nježno potrljala po leđima.

" Ali ima još nešto. " - dodala je.

U momentu je nestao sav onaj entuzijazam. Uvijek to " ALI ", uvijek. Progonilo me cijelog života i očito je da još nije imalo namjeru da me napusti. Spustila sam ruke i odmaknula se.

" Šta želi zauzvrat ? " - pitala sam.

" Jednom sedmično ćeš odlaziti sa ocem u firmu i između semestara ćeš ići na kurs biznisa i ekonomije. To je njegov uslov.  "

Kolutnula sam očima. Nije mogao odustati od te zamisli da od mene napravi poslovnu ženu. Nikada mi neće biti jasno zašto me toliko forsira kada ja nemam volje za to. Što je najgore od svega, gubio je kćer u meni. On je moj otac, i kao takav trebao bi biti moja podrška, trebao bi da bude ponosan na to što želim sama uspjeti u nečemu, a ne samo naslijediti njegovu firmu. Nikada ga neću razumjeti po tom pitanju, nikada.

" Majko, ja ne želim to, ne želim ući u svijet biznisa. " - očajno sam rekla.

" Saberi se " - prekorila me majka. " Šta te košta svake sedmice otići jedan dan u firmu, provesti par sati i dva mjeseca godišnje uložiti u učenje ekonomije. Ono što ti dobivaš puno je veće, studiraćeš ono što voliš. " - ubjeđivala me.

" Da ali.. "

" Nema ali ! " - prekinula me. " Otac ti ovakvo što neće ponuditi dva puta, dobro razmisli Lina, dobro razmisli. " - majka me pogledala prijetećim pogledom, a zatim ustala s kreveta.

" Sutra za doručkom će otvoriti ovu temu, postupi pametno. - rekla je i krenula ka vartima.. " Laku noć. " - dodala je.

" Laku noć mama. " - odgovovorila sam i ne pogledavši je.  

Bjeno sam tresnula rukama od krevet. Bila sam puna, prepuna. U mojoj glavi je nastala čitava zbrka, osjećala sam da ludim. Tako bih voljela da živim neki drugi život, neke osobe koja nema sve materijalne lagodnosti, ali koja ima toplinu i ljubav roditelja. Ja sam već odavno zaboravila kako je to razgovarati sa majkom do kasno uveče o svim ljubavnim problemima koje mogu snaći djevojku mojih godina, kako je otići sa ocem na ručak ili odigrati rundu golfa. Otkako sam krenula u srednju školu, svaki naš porodični odnos je zamro. Majka je smatrala da sam već dovoljno velika, a otac se posvetio poslu. Dok je ona išla u shoping i ispijala kafe sa prijateljicama on je radio, a ja ?? Ja, ili sam učila, ili sam visila na netu ili sam se družila sa Minom. Četvrte opcije nisam imala. Praktično, bili smo skupa samo za vrijeme odmora, ali tada su njih dvoje bili posvećeni jedno drugom, a ja sam opet ostajala po strani. Tako sam proživjela četiri posljednje godine, a sada.. sada bi oboje htjeli da se mješaju u moj život, a kada su mi trebali nikoga nije bilo. E pa, neće moći, ovoga puta će biti po mom. Četiri godine sam brinula sama o sebi i tako ću nastaviti, više niko neće odlučivati umjesto mene, ni otac ni majka.

Zabranjeno voće / PAUZIRANA /Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang