פרק 14:

286 22 4
                                    

נקודת מבט ג׳אנגקוק:

התעוררתי והסתכלתי לצד רואה את טאהיונג עם הפנים למעלה ישן בשלווה. עליתי מעליו מביא לו כמה נשיקות על הפנים. ״אממ מה אתה עושה מוקדם עכשיו..״

הוא מלמל וחייכתי נושך לו את האוזן. ״אחח זה כואב!״ הוא אמר בעייפות חוזר לישון שוב. עייף אה. הרמתי את הרגליים שלו והתמקמתי בניהם.

״אל תעשה את זה!״ הוא לחש ונכנסתי בבת אחת והוא צעק ״פא-״ קטעתי אותו בנשיקה ״אמרתי לך לא לקלל״ לחשתי לו באוזן.

״ת-תצא זה כואב! ואני עייף!״ הוא אמר ״אממ נוח לי״ אמרתי נשען עליו ״קוקי!״ הוא אמר מתבכיין וחייכתי יוצא ממנו ״א-אה~״ הוא גנח וקמתי מהמיטה מרים אותו.

״לאלאלא!״ הוא צעק וחזר לשכיבה. ״אתה צריך להתקלח בייב אחר כך אני אשים לך משחה אוקי?״ אמרתי והוא הנהן והרים את הידיים שלו בחיוך.

הרמתי אותו עלי לוקח אותו למקלחת מכניס אותו לבתוך. ״המים קרים!״ הוא אמר ושיניתי אותם מהר לחמים ונכנסתי איתו. צפיתי בו מסבן את עצמו ורק מלראות את זה..

״א-אה״ נאנחתי מסתכל למטה רואה את הזין הקשה מאוד שלי. ״הכל טוב?״ הוא שאל מסתכל למטה מוסמק. ״אתה צריך עזרה?״ הוא שאל והנהנתי לשלילה בחיוך.

״זה בסדר בייב אני כבר אטפל בזה״ אמרתי והרגשתי את היד שלו עליו. ״אממ מה אתה עושה!״ אמרתי נשען על הקיר והוא המשיך בשלו.

אחרי כמה זמן יצאנו ושמנו מגבת ״תודה בייב״ אמרתי והוא חייך קורץ אלי ונשכתי שפתיים. ״בוא נלך לחדר״ אמרתי לוקח אותו איתי ומשכיב אותו על המיטה.

״מה אתה עושה?״ הוא שאל ״שם לך משחה חכה כאן״ אמרתי הולך לשירותים וחוזר עם המשחה פותח אותה. ״זה קצת קר״ אמרתי מורח לו אותה.

״אוו יותר טוב!״ הוא אמר והפלקתי לו ״ג׳ון פאקינג ג׳אנגקוק!״ הוא צעק וצחקתי עוזר לו לקום מהמיטה והטלפון שלי צלצל. ״תתלבש בנתיים בייב״ אמרתי והוא הנהן ועניתי לשיחה.

״הלו אמא?״ ״קוקוני שלי איך אתה מותק?״ ״אני בסדר איך אתם בבית?״ ״בסדר, אני ואבא יוצאים לאירוע ורציתי לשאול אם זה בסדר שנביא את ג׳סי אלייך?״ ״כן בטח מתי?״

״עכשיו זה בסדר?״ ״כן בטח תביאו אותה התגעגעתי הרבה לקרציה הקטנה״ ״אה יופי יופי..יש עוד מישהו לידך אני שומעת רעשים״ ״אה עדיין לא יצא לי לספר לך..יש לי בן זוג״

״מהה איך קוראים לו איך הוא נראה בן כמה הו-״ ״אמא אל תדאגי את תראי אותו אני מבטיח״ ״אוקי אוקי אני שמחה בשבילך בני״ ״תודה אמא אני אוהב אותך״ ״גם אני אותך״

״אז שאתם כאן תתצפרו״ ״אוקי מאמי ביי חמוד תמסור דש לבן זוג שלך רגע איך קוראים לו?״ ״טאהיונג״ ״אווו איזה שם חמוד!״ ״ביי אמא!״ אמרתי מנתק צוחק.

״זאת הייתה אמא שלך?״ טאהיונג בא ושאל ״כן היא ואבא יוצאים לאירוע אז הם משאירים את אחותי הקטנה ג׳סי אצלנו אתה תכיר אותה היום היא חמודה..לפעמים״

אמרתי והוא הנהן בחיוך. ״ההורים שלך..יודעים שאנחנו יוצאים?״ הוא שאל ״אמרתי לאמא שלי והיא בטח תגיד לאבא שלי״ אמרתי והוא הנהן.

״אפשר נשיקה מהבן זוג שלי?״ שאלתי והוא התקרב אלי מנשק אותי ״אחח כואב!״ הוא אמר ששמתי את היד שלי על הישבן שלו וצחקתי.

״זה לא פאקינג מצחיק ג׳ון!״ ״דבר יפה!״ אמרתי מעיף לו עוד מכה קטנה לישבן והוא נאנח בכאב נושך שפתיים ״אני פאקינג הולך פאקינג להכין פאקינג לאכול!״ הוא צעק רץ מהחדר משאיר אותי עם הפה פתוח ״טאהיונג יש לך שלוש שניות לבוא הנה לפני שהישבן שלך פאקינג שרוף!״

()()()()()

You are my saver Where stories live. Discover now