נקודת מבט ג׳אנגקוק:
חודש אחרי״תעשו חיים!!״ כולם צעקו שיצאנו מהחתונה ונכנסנו למכונית בדרך לירח דבש שלנו. ״אתה מוכן בייב?״ שאלתי והוא הנהן בחיוך ונשען עלי.
״בעלי הקטן״ אמרתי מוחץ אותו ״רק בכמה חודשים ג׳ון״ הוא אמר וחייכתי ״כןכן אבל אני עדיין יותר גדול ממך״ ״כן היונג״ הוא אמר בצחוק וצחקתי.
״הגענו״ הנהג אמר ויצאנו מהמכונית. ״תודה״ ״תעשו חיים״ הוא אמר ונסע והסתכלתי על טאהיונג שהסתכל מסביב ״בוא אחרי״ אמרתי והובלתי אותו לאיזה שביל שהיה שם בית די גדול.
נכנסנו לשם והפה שלו נפתח בהלם. ״מאיפה לעזעזל הכסף?״ הוא שאל. ״אני בעצמי לא יודע אבא שלי שכר אותו בשבילנו להיום״ אמרתי והחזקתי לו את היד והסתובבנו מסביב.
״יש כאן ג׳קוזי!״ הוא אמר והתלהבות והלך לשם. ״ניכנס לשם עוד מעט״ אמרתי בנשיכת שפתיים והרמתי אותו באוויר. ״לאן זה קוק??״ הוא שאל וחייכתי לוקח אותו לחדר ומפיל אותו על המיטה.
״אממ אני מבין שהעוד מעט הזה זה עוד הרבה זמן״ הוא אמר והנהנתי ״כן..״ מלמלתי והוא משך אותי למטה מנשק אותי.
18+
״אממ״ הוא נאנח ו ופתחתי את הכפתורים בחולצה שלו וירדתי למטה מנשק את הצוואר שלו. ״א-אה!״ יצאה לו גניחה קטנה וחייכתי ממשיך.
הורדנו את הבגדים שלנו וחזרתי אליו מנשק אותו שוב והוא עצר אותי. ״הכל טוב בייב?״ שאלתי והוא הנהן ״אממ אני הפעם רוצה לנסות להיות השולט״ הוא אמר וצחקתי.
״אממ לא הולך לקרות בייבי״ אמרתי תופס לו את הידיים מעל הראש. ״מה תכננת לעשות?״ שאלתי מסוקרן והוא נשך שפתיים. ״אם לא תנסה לא תגלה״
הוא אמר וחייכתי ״אוקי״ אמרתי הופך אותנו שהוא למעלה. ״ידיים למעלה״ הוא אמר והרמתי מחזיק את המקל עץ של המיטה. ״תשאיר אותם שם..״
הוא לחש והנהנתי. הוא ירד למטה והרגשתי את היד שלו על האיבר שלי והעפתי את הראש אחורה. ״פאק..״ מלמלתי מרגיש משהו רטוב על האיבר שלי והרמתי את הראש רואה שהוא הכניס את הפה שלו.
״א-אה!״ גנחתי והוא הגביר את הקצב והחזקתי חזק בעץ עוצם עיניים מרוב העונג שעובר עלי. ״ב-בייב..״ לחשתי מרגיש שאני עומד להתפוצץ.
״אני קרוב..״ אמרתי והוא נשך את האיבר שלי וגמרתי בפה שלו. ״פאק!״ והוא הרים אלי את הראש וליקק את השפתיים שלו והסתכלתי עליו בהלם.
׳צד חדש אהבתי׳ חשבתי לעצמי והוא עלה למעלה מתמקם על הזין שלי ׳הוא לא עושה את זה עכשיו..׳. ״פאק!״ הוא צעק שישב על הזין שלי והעיף את הראש שלו אחורה.
״אני מוריד את הידיים״ אמרתי והוא הנהן והורדתי שם אותם על המותניים שלו מזיז אותו עלי. ״א-אה!״ גנחתי והוא הגביר את הקצב. ״אהה כל כך כואב~״
הוא גנח וחייכתי קם לישיבה משאיר אותו עלי. חיברתי את השפתיים שלנו ביחד ונישקתי אותו מבלגן לו את השיער וחודר עמוק יותר. ״אהה!!״ הוא צעק והפכתי אותנו משכיב אותו על המזרן וזז מהר. ״פאק!״ הוא צעק וסטרתי לו לישבן.
״לא..פאקינג..לקלל!״ לחשתי ממשיך ומתכופף אליו מנשק לו את הצוואר מוצץ אותו. ״א-אני קרוב!״ הוא אמר. ״ג-גם אני!״ אמרתי וגמרתי בתוכו והוא עלי.
״פאק..״ לחשתי נופל על החזה שלו. ״זה היה כל כך טוב!״ הוא אמר והנהנתי ״לגמרי״ אמרתי קם קצת מסתכל עליו מלמעלה איך הוא מתנשף. ״אני אוהב את איך שאתה נראה ככה״
סיום 18+
אמרתי והוא צחק. ״כן אתה אוהב להרוס לי את ההליכה״ הוא אמר וצחקתי מרים אותו ״לאן?״ ״לג׳קוזי״ אמרתי לוקח אותו ונכנסנו לבתוך. ״אוו מים חמים״
הוא אמר וזזתי לצד מרים אותו עלי מחבק אותו מאחורה. ״יפה כאן״ הוא אמר והנהנתי מנשק אותו נשיקה קטנה על הצוואר והוא נשען אחורה מניח את הראש שלו על החזה שלי.
״אני לא מאמין שהתחתנו היום״ לחשתי בחיוך. ״גם אני״ הוא אמר והחזקתי לו את היד. ״נשיקה״ אמרתי והוא סיבב את הראש מנשק אותי. ״יאאאא שוב פעם מה אמרתי על הנשיכות?? אתה לא כלב!!״.
()()()()()
YOU ARE READING
You are my saver
Romansa{ הושלם } ״א-אני הייתי בקומה 10 שנים וגם איבדתי את הזיכרון שלי״ הוא אמר וישבתי לידו. ״זה בסדר הכל יהיה טוב אני אעזור לך להחזיר את הזיכרון שלך״ ״אתה מבטיח?״ ״כן״. היי כולם התגעגעתי מקווה שתואהבו את הסיפור החדש שלי ואני אשמח גם לראות מה אתם חושבים עלי...