פרק 16:

263 22 0
                                    

נקודת מבט ג׳אנגקוק:

״באמת??״ נאמג׳ון אמר שאמרתי לו שאני רוצה להציע לטאהיונג נישואים. ״כן באמת אני אוהב אותו כל כך״ אמרתי מסתכל על טאהיונג רב עם ג׳יהופ וג׳ימין במים ויונגי מפריד.

״אם זה מה שישמח אותכם תעשה את זה״ הוא אמר וג׳ין הצטרף יושב לידינו. ״מה קרה?״ הוא שאל ונאמג׳ון אמר לו על מה דיברנו ״וואוו קוק תציע לו!!״

הוא אמר והנהנתי בחיוך. ״אני אציע לו אני רק צריך למצוא את הזמן״ אמרתי וסימנתי להם להיות בשקט שג׳ימין טאהיונג ג׳יהופ ויונגי חזרו.

״בואו נעוף מכאן לפני שאני חוטף התקף עצבים״ יונגי אמר ושכב על השמיכה וחייכתי. ״נהנת בייב?״ שאלתי את טאהיונג והוא קפץ עלי מפיל אותי אחורה.

״אתה רטוב!״ צעקתי צוחק והוא נישק אותי ״אממ״ יצאה לי אנחה חלשה מהפה והשכבתי אותו עולה מעליו ומנשק אותו בכל מקום בפנים.

״אני אוהב אותך״ הוא אמר ועלה לי חיוך גדול על הפנים ״גם אני אוהב אותך״ אמרתי מביא לו עוד נשיקה ״לעזעזל איתכם אתם כל כך חמודים״ ג׳ימין אמר וטאהיונג הוציא לו לשון.

״בואו נלך היינו כאן הרבה זמן״ אמרתי והם הנהנו וסידרנו את הכל בתיקים והלכנו לכיוון המכונית. ״ג׳יהופ איך באת?״ שאלתי ״באוטבוס״ ״מהה למה לא אמרת לנו??״ טאהיונג שאל.

״זה בסדר״ הוא אמר והנהנתי לשלילה ״כנס למכונית״ אמרתי והוא נכנס ונכנסנו גם אנחנו אומרים שלום לחברה. ״אתה זוכר איפה אני גר?״ הוא שאל והנהנתי.

״אל תדאג אני זוכר״ אמרתי נוסע לבית שלו. ״ביי תודה חברה״ ״ביי הובי״ טאה אמר וג׳יהופ יצא ונסענו בדרך לבית שלנו. ״אני עייף מהיום הזה נתפס לי הגב״ הוא אמר וחייכתי נושך שפתיים.

״שנגיע הביתה אני אעשה לך משאז״ אמרתי והוא צחק. ״משאז קוקי זה לא כולל נשיכות!״ הוא אמר ועשיתי פרצוף חמוץ והנהנתי ״אל תדאג״ אמרתי.

הגענו לבית ויצאנו מהמכונית נכנסים. ״תוריד חולצה תחכה לי בחדר״ אמרתי והוא הנהן עולה למעלה. הלכתי למטבח הנחתי את המפתחות על האי ועליתי לחדר רואה אותו שוכב על המיטה על הבטן בלי חולצה.

״אחח לעזעזל!!״ הוא צעק מחזיק את הישבן שלו מההצלפה שהבאתי לו וחייכתי. ״סליחה סליחה לא הצלחתי לעצור את עצמי״ אמרתי והוא החזיר את הראש למזרן.

עליתי על המיטה עושה לו משאז בגב. ״אהה״ הוא  מלמל ועשיתי עדין יותר כדי לא להכאיב לו. ״איפה עוד?״ שאלתי והוא סימן לי עם היד על הכתף וזה מה שעשיתי.

אחרי כמה זמן הפסקתי וניערתי את היד כי היא התחילה לכאוב לי. ״סיימתי בייב״ לחשתי לו רואה שהוא נרדם ועלה לי חיוך קטן. ״הבן זוג היפה שלי״ לחשתי מסדר לו את השיער מאחורי האוזן.

הרמתי אותו קצת לכרית ושכבתי לידו מכסה את שתינו. הוא הסתובב וכרך את הידיים שלו סביבי והצמדתי אותו אלי יותר מחבק אותו. ״אני אוהב אותך בייבי״

אמרתי מלטף לו את הראש. ״אם אני אציע לך נישואים אתה תשמח?״ לחשתי מחייך. ״ונאמץ שני ילדים חמודים״ אמרתי נושך את השפתיים בהתלהבות רק מלחשוב על זה.

״אני שמח שנפגשנו אתה הפכת אותי לבן אדם הכי שמח שיש אפילו המשפחה שלי אוהבת אותך ובקרוב אתה תהיה גם אחד ממנה״ אמרתי מנקה את הדמעה שירדה לי בחיוך ועוצם עיניים מנסה לישון קצת.

נקודת מבט טאהיונג:

נשכתי את השפתיים מנסה לא לבכות ממה שג׳אנגקוק אמר וחייכתי לעצמי ׳אני אוהב אותו כל כך!׳.

()()()()()

You are my saver Where stories live. Discover now