פרק 15:

287 23 1
                                    

נקודת מבט ג׳אנגקוק:

״אנחנו עכשיו יצאנו מהבית״ ״יאאאאא חתיכת עוגיה מקולקלת אני ויונגי בים לבד!״ ״תהנו לכם בנתיים״ ״אתה מת״ ״נו בחיית חכה שג׳ין ונאמג׳ון יגיעו״.

״איזה הם עוד חצי שעה יצאו עכשיו התקשרתי אליהם ומסתבר שהם שחכו שקבענו לים והם בחרו להזדיין״ ״אז שג׳יהופ יגיע״ ״הכלב לא עונה״ ״תינוק״ ״בן אלף-״ טאהיונג ניתק את השיחה וצחקתי.

״תפסיק לריב איתו אתה יודע שזה לא יגמר״ הוא אמר ושם לי יד על הרגל ״טאה בייבי זה קצת מסיח את דעתי מהנהיגה״ אמרתי והסתכלתי עליו מהמראה רואה שהוא נושך שפתיים והוא העלה את היד קצת יותר למעלה.

״אוקי החלטתי ג׳ימין ויונגי צריכים יותר זמן לבד!״ אמרתי עוצר את המכונית בצד ומחזיק את טאהיונג ״יאאאא קוקי!!״.

נקודת מבט ג׳ימין:

״בן אלף״ אמרתי עוזב את הטלפון והסתכלתי על יונגי שקרא ספר. ״אתה הולך להמשיך לקרוא את הספר הזה ולא להתייחס אלי?״ שאלתי והוא לא ענה לי ונאנחתי שם את הראש על השמיכה.

״אפילו אתה חושב שאני מעצבן״ אמרתי ויונגי עלה מעלי. ״מה אתה עושה זה שטח ציבורי!״ אמרתי מסתכל מסביב ״מה אמרת מקודם??״ ״כלום..״ ״בייב אני לא חושב שאתה מעצבן לא להוציא לי מילים מהפה״

הוא אמר והנהנתי בחיוך והוא הסתכל על השפתיים שלי ונישק אותי ״אממ״ ״בני זונות גם בציבור??״ אני ויונגי הסתכלנו הצידה רואים את ג׳יהופ.

״באת מהר״ יונגי אמר והתהפך שהוא שוכב לידי והחזיק לי את היד. ״אתם בסוף תהרגו אותי עם הפוצי מוצי שלכם גם אתם וגם החברה״ הוא אמר מיואש וישב לידנו.

״תחזור תחזור לספר שלך״ אמרתי שראיתי שיונגי הרים אותו והוא נשך את השפתיים שלו מסתובב אלי. ״מה אז אתה רוצה שאני אעשה אה?״ הוא שאל בחיוך וחייכתי חיוך קטן.

״אממ לא יודע מה שתרצה״ אמרתי והוא התקרב אלי. ״אוקי אני הלכתי לעשות סיבוב..נבלות״ ג׳יהופ אמר והלך.

נקודת מבט ג׳יהופ:

״לעזעזל-אחח!״ צעקתי מניח את היד על הראש שהעיפו עלי כדור די מנופח. ״אתה בסדר??״ מישהו שאל אותי והוריד לי את היד מהראש מסתכל מקרוב.

״אני בסדר עז-״ הרמתי את הראש וראיתי את הבחור הכי לוהט שראיתי בחיים שלי. ״ז-זה בסדר רק קצת כאב ראש..״ אמרתי הולך צעד אחורה ונופל מהכאב ראש.

״וואו!״ הוא אמר תופס אותי לפני שאני נוגע בחול. ״בוא נשב שנייה״ הוא אמר וישב והושיב אותי לידו. ״הוא בסדר?״החבר שלו בא ושאל.

״כ-״ ״לך תביא לו קרח מהדוכן״ הבחור שלידי אמר וחייכתי טיפה והחבר שלו הנהן והלך. ״איך קוראים לך?״ הוא שאל ״ג׳יהופ ולך?״ ״לי סונג״ הוא אמר והנהנתי.

״נעים להכיר״ אמרתי והוא הנהן בחיוך נושך את השפתיים שלו. ״קח״ החבר של לי בא והביא את הקרח. ״תודה״ אמרתי והוא שם לי על הראש וחייכתי.

״ומה אנחנו רואים כאן..״ סיבבתי את הראש רואה את ג׳אנגקוק וטאהיונג ׳שיט׳. ״באתם סוף סוף״ אמרתי והם הנהנו וג׳אנגקוק עשה את עצמו משתעל והסתכל על לי.

״היי אני לי סונג נעים מאוד״ הוא אמר והם הנהנו ״מה אתה בשביל ג׳יהופ?״ הם שאלו ורציתי לקבור את עצמי. ״בטעות בעטתי בו כדור אז רציתי לפצות על זה״

הוא אמר והם הנהנו. ״אוקי נראלי הגיע הזמן ללכת״ אמרתי מובך וקמתי מהחול. ״תודה על העזרה״ אמרתי ללי והוא הנהן בחיוך ״זה בסדר״ הוא אמר ובאתי ללכת עם טאה וקוקי אבל שמעתי אותו קורא לי.

״כן?״ ״אפשר את המספר שלך?״ הוא שאל ובעטתי בג׳אנגקוק ששמתי לב שהוא בא להביך אותי ״כ-כן בטח״ אמרתי והוא הוציא את הטלפון שלו והקלדתי את המספר שלי.

״אני אדבר איתך מאוחר יותר״ הוא אמר והנהנתי בחיוך קטן. ״אוקי אז..ביי אני מניח״ אמרתי מובך. ״ביי״ הוא אמר והלכתי עם טאהיונג וג׳אנגקוק. ״לעזעזל אני חשבתי שאני הולך למות מבושה!״ צעקתי והם צחקו.

״יאאאא זה באשמתכם ולמה לעזעזל הגעתם לכאן רק עכשיו?״ שאלתי ״נתקענו במכונית אתה יכול לומר״ ג׳אנגקוק אמר ונשך את השפתיים וטאהיונג העיף לו מכה ליד בחיוך. ״אווו במכונית לעזעזל קוק איפה הרחמים??״.

()()()()()

You are my saver Where stories live. Discover now