נקודת מבט ג׳אנגקוק:
18+״אתה בטוח שאתה רוצה את זה יש לך זמן להתחרט״ שאלתי אותו והוא קם מהמיטה ונעל את הדלת של החדר. ״אני לא הולך להתחרט״
הוא אמר וחייכתי הולך אליו מהר ומצמיד את השפתיים שלנו לנשיקה. ״אממ״ הוא הוציא אנחה קטנה והשכבתי אותו על המיטה עולה מעליו.
ירדתי לצוואר שלו ונישקתי אותו/מצצתי אותו משאיר לו סימנים. ״ת-תוריד את הבגדים..״ הוא לחש לי וקם מוריד את החולצה מכנס ומשאיר את הבוקסר.
חזרתי אליו מוריד לו את החולצה מהמכנס ונישקתי לו את הבטן הקטנה שלו ועליתי קצת למעלה תופס בפה את הפיטמה שלו ואת השנייה ביד.
״א-אה~״ יצאה לו גניחה קטנה וחייכתי מחזיק לו ביד. עליתי למעלה מנשק אותו. שמתי את הידיים שלי על הבוקסר שלי והסתכלתי לו בעיניים כדי לקבל אישור והוא הנהן.
הורדתי לו את הבוקסר וירדתי למטה נוגע לו באיבר. ״ל-לאט״ הוא מלמל והעלתי את היד ומוריד. ״א-אהה~״ הוא גנח וחייכתי מסתכל עליו.
הכנסתי את האיבר שלו לפה שלי ומצצתי אותו חזק מוציא ממנו עוד כמה גניחות. ״פ-פאק!״ הוא גנח והפלקתי לו לישבן והוא צעק. ״בלי לקלל בייב!״
אמרתי לו חוזר לאיבר שלו ממשיך במה שעשיתי. ״א-אני קרוב..״ הוא אמר ועזבתי אותו ״מ-מה?״ ״עדיין לא״ אמרתי עולה מעליו שוב ומוריד לעצמי את הבוקסר.
״הוא גדול!״ הוא אמר מסתכל על הזין שלי בעיניים פעורות. וצחקתי מתקופף לאוזן שלו״ ״אתה רוצה אותו בתוכך?״ לחשתי לו והוא הנהן לאט.
״הכנה לפני״ אמרתי ובאתי לקום אבל הוא תפס את היד שלי ומשך אותי אליו. ״ל-לא אני לא רוצה הכנה״ הוא אמר והנהנתי לשלילה ״אין מצב בייב אני עושה לך הכ-״
הוא קטע אותי בזה שנישק אותי ופתח את הרגליים שלו מכניס אותי בניהם. ״אממ לא..״ מלמלתי והוא הצמיד את החור שלו לזין שלי והוא נכנס בתוכו טיפה.
״אהה!~״ הוא גנח ולא זזתי שם את הידיים שלי על הלחי שלו. ״אתה בסדר??״ שאלתי והוא הנהן מהר. ״ת-תזוז״ הוא אמר והנהנתי זז לאט. ״אממ מהר יותר!״
הוא צעק ונכנסתי עד הסוף. ״פ-פאק!״ גנחתי מחבק את טאהיונג ונכנס שוב ושוב. ״כ-כל כך טוב..״ הוא גנח והרמתי את הראש מנשק אותו ומגביר קצב.
״אמממ!!״ הוא צעק בנשיקה ועברתי לצוואר שלו מנשק אותו. ״פאק בייבי כל כך טוב!״ גנחתי מחזיק לו את הידיים מעל הראש ומגביר קצב.
״אהה!~ הוא גנח שוב מרים את הראש למעלה והעפתי את הראש שלי אחורה מהעונש שהצטבר. ״אני קרוב!״ צעקתי אחרי כמה דקות ״גם אני״ הוא צעק גם וגמרתי בתוכו והוא עלי.
״אה~!״ גנחתי נופל על הבטן של טאהיונג מתנשף וככה גם הוא. ״ק-קוקי זה היה כל כך טוב!״ הוא אמר וחייכתי מביא לו נשיקה קטנה בחיוך ויוצא ממנו נשכב לידו.
״א-אה כואב!״ הוא נאנח מכאב שסיבבתי את הגב שלו לכיוון שלי וחייכתי עוטף אותו מסביבי. ״עכשיו אני עייף יותר״ הוא אמר וצחקתי ״גם אני בייב״ אמרתי מביא לו נשיקה קטנה לצוואר ועוצם עיניים.
()()()()()
YOU ARE READING
You are my saver
Romansa{ הושלם } ״א-אני הייתי בקומה 10 שנים וגם איבדתי את הזיכרון שלי״ הוא אמר וישבתי לידו. ״זה בסדר הכל יהיה טוב אני אעזור לך להחזיר את הזיכרון שלך״ ״אתה מבטיח?״ ״כן״. היי כולם התגעגעתי מקווה שתואהבו את הסיפור החדש שלי ואני אשמח גם לראות מה אתם חושבים עלי...