נקודת מבט טאהיונג:
״הגיע הזמן לצאת טאה״ ג׳אנגקוק אמר והסתכל על מה שאני לובש. ״אני רואה שהחלטת להחליף את הבגדים״ הוא אמר מנסה לא לחייך ונשכתי את הלשון שלי.
״כדי לך להשאיר את החיוך הזה בלב שלך ג׳ון!״ אמרתי והוא הנהן כמה פעמים. ״בוא נצא בייב״ הוא אמר וקמתי מהמיטה ויצאנו.
נכנסנו למכונית והוא התחיל בנסיעה. ״אני אוהב את מה שאתה לובש״ הוא אמר וחייכתי נשען אחורה מסתכל עליו. ״שחור מתאים לך״ אמרתי והוא חייך מהנהן ״לגמרי בייב״
״צבע סקסי״ הוספתי והוא נשך שפתיים וצחק. ״יש לי מתנת יום הולדת מאוחרת מתי שנחזור״ הוא אמר והנהנתי ״אני אחכה לזה״ אמרתי והוא שם את היד שלו על הרגל שלי
מלטף אותה. ״הגענו״ הוא אמר ויצאנו מהמכונית והסתכלתי מסביב. ״זה מקום..מפואר״ ״כן אל תדאג הבעלים זה חבר ילדות שלי״ הוא אמר ונכנסנו לבתוך רואים את החברה שכבר תפסו שולחן.
״בואו לכאן!״ נאמג׳ון אמר והלכנו לשולחן שלהם יושבים איתם. ״אני הולך דקה לדבר עם הבעלים״ הוא לחש לי באוזן והנהנתי והוא הלך.
״לאן הוא הלך?״ ג׳יהופ שאל. ״לדבר עם הבעלים שבעצם חבר ילדות שלו״ אמרתי והם הנהנו. הסתכלתי מסביב רואה את קוקי מדבר עם החבר שלו והוא קלט אותי וקרץ לי גורם לי לחייך ולסובב את המבט.
״חזרתי״ הוא אמר יושב לידי. ״מה תרצו להזמין?״ המלצרית שאלה והסתכלתי בתפריט. ״אממ צ׳יפס ושניצל״ אמרתי והיא גיחכה. ״כל כך תינוקי..״ היא לחשה בשקט אבל שמעתי אותה
ונשכתי את השפתיים שלי מוריד את הראש טיפה והרגשתי את היד של ג׳אנגקוק מרימה לי את הראש והוא התקרב לאוזן שלי. ״תשאיר אותו למעלה!״ הוא לחש והנהנתי לאט.
״תעופי מכאן״ ג׳אנגקוק אמר למלצרית שהסתכלה עליו מבולבלת. ״מה?״ ״אמרתי שתקחי את הפאקינג רגליים שלך ותעופי מכאן! ותקראי לבעלים הוא יקח את ההזמנה שלנו״ הוא אמר בטון יותר גבוה ויונגי נאנח ״הוא אמר לך משהו״
הוא אמר והיא הלכה מהר וג׳אנגקוק סיבב אותי אליו. ״תפסיק להתייחס לכל דבר שאומרים לך בייב אתה תאכל מה שבא לך״ הוא אמר והנהנתי בחיוך והוא צבט לי את הלחי והסתובבתי חזרה,
״איזה בן זוג מגונן הלוואי עלי״ ג׳יהופ אמר. ״איך היה באמת בדייט שלך?״ שאלתי והוא נהיה אדום. ״אוו!״ כולנו אמרנו וג׳יהופ הרים אלינו אצבע שלישית.
״קוק הכל טוב?״ החבר שלו בא ושאל אותו ״המלצרית הזונה שלך עושה לנו בעיות״ ג׳אנגקוק אמר והצביע על המלצרית והחבר שלו נאנח. ״כן אני חייב לפטר אותה כבר להרבה אנשים יש תלונות עליה״
הוא אמר וג׳אנגקוק הנהן. ״אוו דרך אגב נעים מאוד אני ג׳ף״ הוא אמר לכולם וחייכתי ״נעים מאוד אני טאהיונג״ אמרתי והוא הנהן בחיוך.
״אז תביאו לי את ההזמנה שלכם״ הוא אמר וכולם אמרו לו מה הם רוצים. ״אוקי כבר בדרך״ הוא אמר והלך ״החבר שלך נחמד״ ג׳יו אמר ונאמג׳ון גיחך. ״קנאי״ ג׳ין אמר ״לא אני לא״ ״מה שתגיד״.
אחרי כמה זמן ג׳ף בא אם ההזמנה ועוגה? ״היום יום הולדת היום היום הולדת היום יום הולדת לטאהיונג!!״ הם התחילו לשיר וכל מי שהיה במסעדה התחיל לשיר איתם וצחקתי.
״תודה!!״ צעקתי לכולם מובך. ״משאלה ותכבה את הנרות״ הם אמרו ועצמתי עיניים. אחרי כמה שניות פתחתי וכיביתי את הנרות. ״קולולולו!״ ג׳ין צעק והסתכלתי עליו מופתע.
״אתה יודע זה לא חתונה״ ג׳ימין אמר וג׳ין החטיף לו ״תישאר בשקט בחור צעיר״ הוא אמר וצחקנו. ״תראה מה רשום על העוגה״ נאמג׳ון אמר לי והסתכלתי ׳תסתובב אחורה׳.
למה שיהיה רשום את זה? חשבתי לעצמי והסתובבתי רואה את ג׳אנגקוק מכופף עם..זה לא קורא עכשיו. ״טאה אני אוהב אותך כל כך ואני רוצה להיות האחד שישמח אותך בכל פעם ולהקים איתך משפחה..תינשא לי?״
הוא אמר והסתכלתי עליו בהלם וירדו לי דמעות. ״כ-כן״ לחשתי והוא קם מחבק אותי חזק. ״קולולולולו!״ ג׳ין צעק שוב וצחקתי וכולם מחאו כפיים.
״אני אוהב אותך קוקי״ ״גם אני אותך בייב״ הוא אמר ונישק אותי וחיבקתי אותו עם חיוך מניח את הראש בחזה שלו. ״תודה שאתה בחיים שלי״.
()()()()()
YOU ARE READING
You are my saver
Roman d'amour{ הושלם } ״א-אני הייתי בקומה 10 שנים וגם איבדתי את הזיכרון שלי״ הוא אמר וישבתי לידו. ״זה בסדר הכל יהיה טוב אני אעזור לך להחזיר את הזיכרון שלך״ ״אתה מבטיח?״ ״כן״. היי כולם התגעגעתי מקווה שתואהבו את הסיפור החדש שלי ואני אשמח גם לראות מה אתם חושבים עלי...