Aynaya baktığımda surekli o küçük kızı görüyorum o kapana sıkılmış küçük besteyi o kadar ağlamışki gözlerinin altı mosmor olan o küçük kız..
Merhaba ben Beste,Beste Tekinoğlu annem ve babam ile yaşıyorum demek isterdim ama boşverin gerek yok bende bir gemi gibi bir bu yana, bir öteki yana sallanıp gidiyorum aman gidiyormu gidiyor gerisini boşver bir sonraki günlerde görüşürüz..
Yeni aldığım günlüğüme bir kaç satır yazıp çekmeceye koydum ve gerçektende öyleydi bir gemi gibiydim sürekli sallanıyordum ama bu geminin duracağı yoktu yada dalgalar bana bu işkenceyi bilerekten yapıyordu yada deniz beni istemiyordu..off beste gene daldın gittin saçma düşüncelere klasik olmuştu artık bende bir taraflara dalıp gitmek
"Tamam beste çok düşündün git elini yüzünü yıka yoksa işe geç kalıcaksın" doğruydu bugün yapacağım çok iş vardı ve ben daha hiç başlamıştım.
Çabucak banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve giderken ayağımı sehpaya çarpıp yere düşmeyi de ihmal etmedim ben küçüklükten beri sakar bir kızdım sürekli bir tarafa takılır düşerdim3+1 olan evimde elimi yüzümü yıkadım tan sonra mutfağa geçip hemen 2 tane sadece bol kaşarlı bir tost yaptım "evet sadece kaşar buda bende çocukluktan kalan bir özellik daha"ve yanına portakal suyu"evet portakal suyuna bayılırım"
Ve üzerime siyah bir ince body giydim altınada siyah bir pantolon bodyinin üzerine çok havalı duran bir de deri ceket saçlarımı at kuyruğu yaptim tabi önlerden saç bırakmayı da unutmadım
Ah beste yiğit in yanına gidiyorsun sanki konsere gidiyormuş gibi hazırlandın
Bu arada yiğit, bakıcılık yaptığım 1,5 yaşında olan çocuk maaşımı Selma hanımdan yani annesinden alıyorum
Yiğit demişken simit alsam yermiydi acaba?
Diye merak ettiğim için Selma hanımı arayıp sordum
-alo
-alo
-alo
-"alo" ne değişik bir girişim saol beste
-"alo Selma abla benim beste"evet Selma abla ile baya içli dışlıydık
-"aa bestecim ödülü kopardın numaran kayıtlı olmayınca bende alo diyip durdum kusura bakma kızım niçin aramıştın?"
-"yok ne kusuru Selma abla benim hatam kekeliyip durdum ben beste diyemedim neyse ben hemen söyleyeyim kahvaltı ettinizmi ona göre yigite simit almak istiyorum da"
-"evet daha etmedik ama bugün misafirlerimiz var aslında ben sana burda kaç kişi olduğumuzu diyeyim sen buradaki misafirlerimize de al ben sana sonra paranı veririm"
-"yok estağfurullah Selma abla ben alırım da kimler var?"
-"bugun Alamanya'daki kız kardeşim in ailesi geldiler ve fazlasıyla yorgunlar gece geldikleri için o yüzden güzel bir kahvaltı hazırlamak istiyorum onlara kız kardeşim sema buranın simitini çok sever."
Alamanyayı duyunca bir kahkaha tufanı tuttu beni ister istemez-"alo kızım beste birseymi var iyimisin?"
-"iyiyim Selma abla sadece alamanya demene Güldüm."
-"Ah alışkanlık işte genemi öyle dedim ilahi beste"
diyip oda benim gibi Anıra Anıra güldü ama gerçekten öyle güldü bu kadının gülüşü bana filmlerdeki o kötü kadın gülüşünü hatırlatıyor ve tirsmiyorda değildim açıkçası.-"selma abla kaç tane alayım?"
-"neyi kızım?"
-"Selma abla hani dedik ya simit."
-"ayy gitti kafam gitti" ve gene gülmeye başladı. Yok duracak gibide değil anam
Yok kadının kafa gitti o tufandan sonra.
-"hee 7,8 tane al kızım."
-"tamam hadi Allah'a emanet ol kızım."
Tam "sende" diyecekken yüzüme kapamaysaydı iyi olabilirdiSaate baktım saat 11.31 geçiyordu
Ve mini arabama atlayıp Selma hanımların vali konağının yakınlarında bir tane fırın olduğunu bildiğim için başka bir yola saptım.ki içimden bir ses bu yol hayra alâmet değil diyordu