Chapter 11 🌹

4.3K 78 16
                                    

"I been knowing you for long "
"Damn I need you right now ".
"You can take your time, don't have to rush"
"This might take us a while, (yeah)"
"I left all the doors unlocked and you said you're on your way"
"When you get here don't just say a word, got no time to play"

Berdering alarm telefon pintar dengan lagu Collide by Justine Skye menunjukkan sudah waktu Oxana untuk bangun dan mandi. Oxana mengeliat dan mula mengambil tuala untuk mandi.

Sambil berendam dalam tab mandi, Oxana berkira-kira mahu keluar shopping seorang diri. 30 minit berlalu, Oxana pun keluar untuk bersiap. Dia memakai baju floral blouse off shoulder bersana seluar jean navy blue dipadankan dengan style rambut ikal mayangnya.

 Dia memakai baju floral blouse off shoulder bersana seluar jean navy blue dipadankan dengan style rambut ikal mayangnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oxana menuruni tangga dan mula menyapa mama papanya yang tengah bersarapan.

" Morning mama papa", sapa Oxana sambil mencium pipi mereka.

"Morning too my lovely girl", jawab mama dan papa Oxana.

" Mama papa, hari ni Oxana nak keluar gi shopping tau."

"Dengan sape keluar tu?", tanya Tuan Ivan.

"Sorang2 je hehehhe. Saja tenangkan fikiran.", balas Oxana sambil tersengih.

" Elok-elok keluar tu, apa-apa bagitau papa ", pesan Tuan Ivan sambil mengusap kasih kepalanya

" Sweetheart, meh makan, mama buat kuew teow goreng ni"

"Sedapnya mama nyum-nyum gemuklah Xana nnti hehehe"

Mama dan papa hanya gelak kecil melihat gelagat anak dara mereka.

Oxana melangkah ke kereta Lamborghini Huracan kelabunya untuk menuju ke shopping mall. Di dalam kereta, Oxana menyanyi kecil lagu kegemarannya iaitu Collide by Justine Skye. (Dia suka sangat dengan lagu tu. Biarlah janji bahagia hahaha...)

Apabila tiba di tempat parking kereta, dia pun terus mencari tempat kosong dan memarkir keretanya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Apabila tiba di tempat parking kereta, dia pun terus mencari tempat kosong dan memarkir keretanya.

Apabila keluar sahaja, matanya disapa oleh seorang lelaki yang sangat dikenalinya. Dia terkedu melihat senyuman dan gelak ketawa Raphael bersama wanita tersebut. Tanpa Oxana sedar, dia mula diburu oleh perasaan cemburu.

Oxana pun mula mengekori untuk menyiasat siapakah gerangan wanita seksi itu.

Dalam hati, sempat Oxana mengomel dirinya lagi cantik dan seksi dari perempuan yang bersama dengan Raphael itu.

"Eleh, bukan lawa sangat pun. Muka dia tu boleh sama dengan mak nyah tepi jalan dengan makeup tebal cm tu hishhh jijikkssss"

"Oxana pun mengikuti jejak langkah mereka secara sembunyi supaya tidak kantoi nnti. Kang malu hehehe....

" Hishhh, Raphael tu aku punya la, sibuk je caras my sexy beast", gumam Oxana sambil menyampah melihat kegedikan minah keparat tersebut.(Marah betul Oxana ni. Hahahaha)

"Terlenggok sana lenggok sini, ni kalau aku tendang ni mampus terus humban dalam sungai buaya. Padan muka. Rasa nak tampar je muka bercapuk tuc. Confirm jerebu teruihhh", ngomel Oxana lagi sambil menggengam tangannya.

Apabila tidak tahan tengok minah keparat tu duk menyendeng2 ke Raphael terus Oxana pergi ke arah mereka seolah-olah tak sengaja terlanggar.

" Opppsss sorry, tak sengaja. Tadi I tak perasan pulak ada orang kt sini"

"Hei perempuan kau jgn nk buat lawak kat sini. Terang2 aku kt sini, tak kan buta kot."

"Eh2 mulut kau jgn nk celupar sgt eh, aku tampar sekali, jerebu shopping mall ni terus. Bibir dh la terjebir dgn lipstick merah menyala. Jijiks aku tgk la. Ingat kau cantik sgt ke. Aku dh ckp sorry dh pun. Nak perbesarkan masalah lagi apahal?"

Raphael sudah memicit kepala pening dgn dua org wanita yang tak mahu kalah dalam berbalah.

"You tgk la girl ni dia mengata i la. I ni cantik dia kata muka i cm jerebu. Hishhh jahat la dia ni you.", kata Tatiana sambil memeluk lengan Raphael.

" Eh eh kau ni aku toreh2 muka kau karang , pdn muka kau. Duk gedik-gedik dh kenapa. Aku tgk dh mcm sotong dh ni haaa. Gatal sgt ke kau ni haaa?", balas Oxana dengan penuh geram.

"Sukahati i la mulut i. Dia ni boyfriend i okay. Suka hati la nk ngendeng-ngendeng pun. Halah, kalau jealous ckp jela herhhh", kata Tatiana dengan penuh angkuh.

" Tati, please you are just my bestfriend, dont' cross the limit as a bestfriend. I already told u about this. Please let go my arm now.", balas Raphael dengan mengeluh kecil.

"Hahahahahah. Kesian kau eh. Acah je boyfriend kau padahal dia tak ngaku pun kau girlfriend dia. Shian dia , nape muka merah-merah ni ??? Nak nangis eh hmm??? Hukhukhuk", nganjing Oxana pada Tatiana.

Tatiana sudah merah padam muka kerana bengang Raphael langsung tak backup dia dan terus blah dari situ. Raphael merenung tajam pada Oxana.

" Why u do that to her?", tanya Raphael dengan dingin sekali.

"What?? I did what I need to do for a bitch like her", balas Oxana dengan selambanya dan terus melangkah ke arah kedai Victoria Secret.

Raphael menahan geram dalam diam melihat keselambaan Oxana itu. Dia pun terus melangkah mengikuti jejak Oxana dan menariknya di sebuah fitting room.

Oxana terkejut dan mahu melepaskan diri dari genggaman Raphael tetapi gagal.

Raphael mengunci pergerakan Oxana dan memegang rahang Oxana utk melihat ke arahnya.

" U like to make me mad huh?"

"Wanna know your punishment?"

"What?? Punishment?? Are you out of your mind?"

"I dont care. I will do what I need to do to you to make you behave like a good girl."

Raphael terus membenamkan kepalanya di leher putih Oxana dan menghisapnya dengan rakus sekali. Oxana cuba menepis tetapi mula mendesah kerana kenikmatan yang mula menjengah. Raphael pun mula membuat lovebite dan meramas kasar buah dada Oxana.

Oxana mula rasa hilang kewarasannya kerana kesedapan yang diberikan oleh Raphael tidak tertanding. Kemudian tangan Raphael menyelusuri pada bibir kewanitaan Oxana dan mengusapnya perlahan.

Oxana tersentak dan mahu menepis tangan lelaki itu tetapi kekuatannya tidak mampu menandingi Raphael. Raphael terus memasukkan tangannya ke dalam panties Oxana dan menggentel biji kelentitnya dengan erotiknya.

Oxana terus mendesah dengan lebih kuat dan cuba menepis rasa teransang yang amat sangat dalam dirinya.

Raphael pun tersengih sinis melihat reaksi Oxana itu. Dia pun mengeluarkan tangannya dari menyentuh bibir kewanitaan gadis itu dan terus melorot tubuh badan Oxana kerana ransangan yang amat hebat itu.

Raphael pun mencangkung dan berbisik, "This is your punishment for what you have done. If you try to make a mess again, I will make more extreme treatment for you. Be watch out baby."

Raphael terus melangkah keluar dan Oxana pula masih terkedu dengan apa yang terjadi sebentar. Dia mula berasa gerun dengan ugutan Raphael. Walaupun dia perempuan kuat tapi dalam sudut hatinya yang paling dalam, masih ada perasaan takut dengan sifat dominan Raphael itu.

Don't forget to vote and comment okay. Love you guys.

Rapxana : Their Intimacy Where stories live. Discover now