Mateen masuk ke bilik tidurnya. Dia melihat isterinya masih tidur dengan nyenyak. Dia pun terus membaringkan tubuhnya dan memeluk erat pinggang ramping sang isteri tercinta. Dia mendekatkan mukanya ke arah payudara mengkal milik isterinya. He always like that. He likes to sleep with her boobies infront of him. So it's not weird anymore hehehehe.
Oxana yang berpura-pura tidur itu membuka matanya sambil melihat suaminya nyenyak tidur dgn mukanya di lurah payudaranya. Oxana mengelus lembut rambut Mateen itu dengan kasih sayang yang melimpah ruah. Dia sudah berfikir untuk mengajak suaminya bermain satu game yang tergendala sebelum ini. Dia pun mula tersengih memikirkan apa yang terjadi pada malam nanti. Yehaaa apa tuuuuu????
Apabila sudah tiba waktu maghrib, Mateen pun terjaga kerana Oxana menggeraknya untuk solat berjemaah. Mereka pun terus mengambil wudhuk dan solat maghrib bersama. Sementara menunggu waktu Isyak, mereka mengaji bersama-sama sehinggalah azan Isyak berkumandang. Setelah itu, mereka pun solat Isyak bersama-sama. Dua-dua berpelukan dan berciuman kasih di atas sejadah. Nikmatnya berkasih sayang dengan yang halal. Dapat pulak suami romantik isteri seksi. Siapa je taknak kan? Huwaaaa author jealous.
Setelah melipat dan menggantung kain telekung. Oxana dan Mateen makan dinner iaitu soto ayam dan bergedil. Oxana tidak larat memasak lagi jadi makan yang mana ada je. Yela lagipun makanan banyak lagi jadi apa salahnya kalau habiskan hehehehe. Mereka pun menjamu selera dengan gembira bersama gelak tawa dan berbual manja.
Setelah itu, mereka pun duduk berehat di ruang gamu menonton televisyen. Oxana duduk di atas riba Mateen dengan berpelukan erat pinggang suami kacaknya. Mateen pula merehatkan kepalanya di atas bahu mulus isterinya. Mereka menonton cerita 365 days untuk season This Day. Mereka menonton cerita dengan khusyuk lagi-lagi Oxana, dia berasa begitu bengang kerana hubungan Massimo dan Laura semakin renggang kerana kesibukan Massimo. Kemudian Laura pula berpaling tadah dan mula suka dengan si Nacho dan melakukan hubungan intim bersama. Lagilah berapi otak Oxana. Mateen hanya gelak kecil sahaja melihat telatah comel isterinya.
Oxana mengomel sendirian. Mateen pula menegur isterinya. "Kenapa babygirl?"
"Tu haaa kenapa eh Laura tu senang-senang je berpaling tadah? Bukan dia sayang dekat Massimo ke?"
"Tu namanya cepat berubah hati bila suami dia tak bagi attention."
"Laura tu pun ada masalah jiwa jugak kan?"
"Haaa betul la tu."
"Syukurlah sayang ni baik. Tak macam Laura. Senang-senang je make love dengan Nacho padahal Massimo ada."
"Biy pun jijik jugak girl yang mudah bagi body dia dekat lelaki lain selain husband dia."
"Baby setuju. Ish ish ish."
Mereka berdua tak berpuas hati dengan cerita 365 days untuk final season. Rasa macam rugi je tengok cerita ni. Huhuhuhuhu. Mereka pun mula bosan. Tiba-tiba sel otak Oxana bersambung. Terus dia menghilangkan diri. Mateen terkejut kerana Oxana terus turun dari ribaannya dan berlari ke suatu bilik. Dia bertanya dalam nada menjerit sedikit.
"Bunny!!! Where are you going?"
"Wait hubby. I wanna take something."
"Okay."
Tak sampai sehingga 5 minit, Oxana sudah kembali semula ke ruang tamu dengan membawa permainan jenga game.
"Biy, come here. Sit in front of me. We're gonna play spicy jenga game."
"So, how the rules?"
"The rules are when your turun, you will do what the jenga ask with reading the words behind it and do it. If not, you are loser."
YOU ARE READING
Rapxana : Their Intimacy
Romance(The Chevaliers Series) Synopsis : A French Mafia Master Meets With A Sexy Assasin Raphael Autry Mateen Bin Darrell Afreen✨ Don't be so confident that you can be dominant like me !!! You know so well about me right my mon amour (my love). Know your...