Oxana dan Raphael sama2 mandi tanpa menghiraukan kehadiran masing2. Oxana seronok berendam di dalam tab mandi dengan buih yang banyak. Raphael pula di penjuru tandas itu sedang menyabun dirinya sambil membasahkan dirinya di bawah pancuran air. Oxana yang melihat suaminya leka menyabun dirinya terus menegur sambil meletakkan kepala di atas tab mandi itu , "Ermm biyyy..."
"Apa lagi kau nak ni gedik?"
"Takde apa pun. Saja tengok biy sekarang ni. Hot and spicy aumm."
"Tak habis lagi miang keladi kau eh."
"Eleh miang keladi konon. Apa salahnya my hubby."
"Hubby la sangat. Suami terpaksa je."
"Tahulah suami terpaksa tapi biy kenalah belajar mencintai sayang dengan seikhlas hati. Haaa gitewww."
"Takde masa aku nak belajar mencintai kau. Aku ni tak pernah bercinta so sorry la. Tak hingin pun."
"Omoooo bila sayang suruh belajar maksudnya biy kenalah slow2 menyelami hati sayang yang telah ditawan oleh biy ni."
"Ahhhh takde2."
"Ada kan jugak biy."
"Tak nak."
"Nak lah. Plishhh...!!!", kata Oxana sambil mencantumkan kedua tangannya dan mengerdip matanya beberapa kali meminta belas kasihan.
Raphael memandang sambil cuba menahan rasa ingin ketawa. Dia mengembungkan pipinya dan memalingkan wajahnya. Oxana bertanya, "Biy tengah tahan gelak eh? Heheheh, gelak jelah. Sayang tahu sayang comey hakss."
Raphael cuba membekukan wajahnya cuba tidak terkantoi melepaskan ketawa yang mahu terletus dari bibirnya. Dia mengeraskan wajahnya dan memalingkan semula wajah kepada Oxana, "Mana ada aku gelak. Haaa tengok muka aku. Ada aku ketawa ke? Takde kan? So takyah cakap banyak."
"Eleh habis tadi yang pusing muka kat arah sana kenapa? Sombong pastu berlagak pulak tu ish2."
"Suka hati la aku nak main pusing2 kepala 360 darjah ke. Tak susahkan kepala kau pun kan. Membebel je kejenya. Boleh pekak telinga aku hari2 hadap kau ni."
"Wuhhhhh memang la tak susahkan tapi kan mana tau la satu hari nanti biy punya kepala tak boleh gerak langsung haaaa yela punyalah tak anggap sayang ni isteri biy so kena pulak balasan. Kesian biy kan. So lebih baik layan sayang baik2 ok?"
"Hmm."
"Hmm je? Tambah la lagi ayat tu. Takkan la dulu exam tu bila soalan minta bina ayat, biy jawab hmm je. Mana nak dapat markah. Lagi2 kalau soalan kbat."
"Amboiii loyar buruk nampak. Kau ingat aku dulu tak cerdik ke? Aku ni dapat top 3 ye bila time exam. Kemain kau eh tu mulut tu dah macam popcorn je."
"Mana la tau kan. Kot2 dulu budak nakal ke hehehe. Kita cakap je. Terasa ke? Hakss."
"Woahhhh nakal eh. Memang pun aku nakal so kenapa? Ada masalah dengan kau ke?"
"Takde masalah pun. Saja nak tarik perhatian biy untuk sembang dengan sayang. Biy, sayang nak tanya ni. Pandang la sini"
"Hmm apa?"
"Biy takde rasa pelik ke?"
"Pelik apa pulak?"
"Yela pasangan lain kan bila time mandi diorang mesti berasmaradana dalam toilet. Tapi kita ni rare. Yela terang2 kita dua bogel tapi takde buat aksi 18+ pun. Bru nak ada kenangan hot and spicy huks. Cedih la macam ni."
"Tu pasangan lain. Bukan kita fhm? Aku takde nafsu kat kau la. So tak payah berangan sangat la kenangan hot and spicy tu. Aku tak hingin. Jijiks."
YOU ARE READING
Rapxana : Their Intimacy
Romance(The Chevaliers Series) Synopsis : A French Mafia Master Meets With A Sexy Assasin Raphael Autry Mateen Bin Darrell Afreen✨ Don't be so confident that you can be dominant like me !!! You know so well about me right my mon amour (my love). Know your...