Haii guys, bersama lagi kita dalam rancangan Rapxana hehehehe. Ok jom sambung hot scene yang tergendala tu.
Autry memandang geram melihat tubuh gebu isterinya dari wajah, hidung, mulut, pipi, bibir, payudara, perut, pinggang, pussy dan kaki mulusnya. Matanya meneroka dengan penuh nafsu di keseluruhan tubuh mulus lagi putih itu. Oxana memalingkan wajahnya dia sebelah kanan kerana malu dan takut dengan apa yang akan berlaku pada dirinya sebentar lagi. Autry menjilat bibirnya seakan-akan tidak sabar mahu menerkam tubuh yang menggoda dirinya.
"Are you shy baby right now?"
Oxana mendiamkan dirinya tidak menjawab soalan yang diajukan oleh suaminya.
"Answer my question or you want other punishment hmm?"
Oxana tidak tahu mahu menjawab apa untuk pertanyaan jejaka psiko itu.
"You really test my patience baby.". Sebaik sahaja tutur kata itu diluahkan terus Autry bangun dari katil itu dan pergi ke satu sudut untuk mengambil sesuatu. Dia mengambil satu kain hitam dan berlalu semula ke katil. Dia mengikat kain tersebut pada mata Oxana.
Oxana mula rasa lain macam kerana dia tidak dapat melihat apa-apa pun. Autry lagi suka melihat keadaan isterinya yang sebegitu. Dia berasa seronok untuk membalas dendam setelah apa yang wanita itu sudah lakukan. Wanita itu sangat berani mempermainkan nafsunya yang membuak-buak. Dia tidak akan berkompromi lagi. Dia akan menyeksa wanita itu sehingga isterinya menyesal dengan usikan yang dilakukan sebentar tadi. Kemudian, di tangannya ada flogger berwarna hitam. Tadi, dia sempat mengambil flogger dan brush lembut itu sekali dengan kain hitam. Tanpa menunggu lagi, dia duduk di sebelah kiri isterinya. Dia menjalarkan flogger itu dengan lemah-lembut di keseluruhan tubuh wanita itu. Dari leher turun ke payudara. Dia mengusik-usik puting merah jambu Oxana. Dia meneroka puting di belah kiri dengan flogger itu. Di sebelah puting kanan pula, dia mengacah-acah brush lembut itu.
Oxana tidak dapat duduk diam dengan kesedapan itu. Tubuh badannya meliuk-liuk dengan penuh menggoda. Dalam masa yang sama dia rasa mahu menangis kerana terlampau nikmat. Kegelian itu membuatkan air mazinya makin laju keluar dari pussynya. Autry makin tersengih jahat melihat apa yang berlaku pada wanita itu. Dia suka melihat perempuan itu kegelian nikmat. Brush yang digunakan untuk mengusik puting isterinya makin dilajukan. Oxana makin mendesah tidak ingat dunia. Antara kawasan sensitif adalah payudara besarnya dan pussy. Kedua tempat itu menjadi titik yang membuatkan dia merembeskan air mazi yang terlampau banyak.
YOU ARE READING
Rapxana : Their Intimacy
Storie d'amore(The Chevaliers Series) Synopsis : A French Mafia Master Meets With A Sexy Assasin Raphael Autry Mateen Bin Darrell Afreen✨ Don't be so confident that you can be dominant like me !!! You know so well about me right my mon amour (my love). Know your...