Selesai makan sahaja, mereka berehat sebentar di ruang tamu sementara menunggu waktu maghrib. Raphael duduk sambil bermain telefon pintar di atas sofa mewah itu sehingga tidak perasan yang Oxana sudah berada dekat dengannya. Oxana mula menyakat suaminya. Dia berbisik perlahan di telinga Raphael sambil berkata, "Biy sayang."
Raphael yang merasa suara halus yang menyerang gegendang telinganya terus menoleh ke sebelah kiri dan tanpa sengaja, bibir mereka bercantum. Oxana pun terbeliak mata sambil terpaku dan sama sahaja keadaannya dengan Raphael. Cepat-cepat Raphael mahu melepaskan ciuman tanpa sengaja itu tetapi Oxana menggigit perlahan bibir seksi suaminya. Raphael mengerang perlahan kerana merasa sakit akibat digigit oleh Oxana.
"Ouu.... Ermmm..."
Serentak erangan Raphael itu, Oxana terus meleraikan ciuman mereka sambil tersengih. Raphael mula bengang dengan tindakan itu.
"Ahhh.... Sakit la bibir aku. Kau ni dah kenapa nak gigit2 ni? Kau ingat kau vampire ke?"
"Hehehehe memang la sayang vampire. Sayang suka gigit2 tau terutamanya biy ni. Geram je sayang tengok. Dahlah badan seksi ada sixpack pula perghhh. Rasa nk raba je sepanjang masa. Bibir pula manis macam gula-gula nak je sayang jilat. Nyumm... Sedapnya... Dahlah biy ni handsome. Nak je sayang cium seluruh muka biy sampai biy rimas. Ermm..."
"Amboiii melambung2 kau puji aku eh. Aku tak hairan pun dengan pujian kau tu. Aku tau aku ni handsome tak payah cakap pun aku dah tau. Aku ni rebutan ramai perempuan kat luar sana tau tak?"
"Nyeh.. Tak nak tahu pun rebutan perempuan luar tu. Yang sayang tahu adalah biy ni milik sayang seorang. Berani ke nak rampas suami handsome sayang ni? Jangan haraplah."
"Wahhh.. Wahhh... Kemainnn.. Cakap besar nampak."
"Mestilah biy. Sayang ni dahlah cantik, seksi, pandai masak dan natural beauty. Ada ke yang lengkap pakej macam sayang ni haaa? Cer cakap... So biy patut bersyukur tau dapat sayang ni. Sayang goda tapi biy yang sombong berlagak eleh..."
"Haaaa menjawab2. Tak habis2 mulut tu haaa. Aku zipkan mulut tu baru tau biar tak boleh bercakap langsung. Baru tenang hidup aku agaknya."
"Woowwww... Nak zipkan mulut sayang eh??? Boleh2 tapi biy kena masukkan muka sayang dalam zip seluar biy la tau sebab yela boleh la sayang buat projek kat timun biy tu. Dapat pahala jugak sebab apa? Sebab sayang puaskan nafkah batin biy."
"Wah wah... Tak habis lagi isu timun ni. Adehhh... Dahlah malas aku nak cakap dengan kau ni. Buang air liur je. Dahlah aku nak mandi."
"Sayang nak ikut hehehe. Jomlah biy mandi sama-sama. Boleh kita berasmaradana dalam tu kan kan??? Cepat angguk biy. Heheheh."
"Ahhhh takde2 kau jangan ikut aku eh. Duduk kat sofa tu diam2. Kau ikut aku, siap kau."
"Werkkk sayang nak ikut jugak. Kisah apa, bukannya dosa pun. Sayang nak tengok tubuh badan gagah biy tu aummm...."
Oxana membuat riak mahu menerkam dengan tersengih jahat. Raphael pun terus berjalan dengan langkah laju ke arah master bedroom itu. Oxana pula terus menyusul apabila melihat jejak langkah Raphael yang kelihatan pantas itu.
"Aku kata jangan ikut kau. Degilnyalah kau ni. Haihhh..."
"Suka hati la nak degil ke tak. Sayang nak berkepit dengan biy je. Bukannya salah di sisi undang2 atau agama. Haaa cer jawab."
"Apa2 jelah. Aku dah malas nak bertekak dengan kau ni. Banyak sangat alasan kau. Kuat melawan aku eh."
"Ermm mana ada menjawab. Sayang cakap benda betul tau. Biy yang tak nak terima kenyataan."
YOU ARE READING
Rapxana : Their Intimacy
Romance(The Chevaliers Series) Synopsis : A French Mafia Master Meets With A Sexy Assasin Raphael Autry Mateen Bin Darrell Afreen✨ Don't be so confident that you can be dominant like me !!! You know so well about me right my mon amour (my love). Know your...