Chapter 38 🌹

3K 77 18
                                    

Hari ini permulaan perlaksanaan strategi yang akan dilakukan oleh Oxana untuk meruntuhkan keegoan seorang lelaki yang berhati batu. Siapa lagi kalau bukan Raphael. Huhuhuhu. Mari kita sambung. Meh meh baca hehehehe.

Raphael sangat fokus meneliti dokumen yang tertera di atas mejanya. Dia sangat teliti dalam memastikan segalanya sempurna.

Sambil dia membaca segala informasi di dokumen yang tebal itu, tiba-tiba dia merasa ada seseorang berada di dalam bilik itu. Dia mula berasa seram sejuk kerana dia dapat merasai ada kewujudan lain selain dirinya.

Dah macam cerita hantu hahahahha. Sorry guys hakss 😚😚😚😚.

Dia cuba untuk bereaksi biasa sahaja untuk membuang rasa cuak yang semakin mencengkam dirinya. Dahinya mula berpeluh yang amat sangat seakan-akan di dalam biliknya sangat panas tanpa kehadiran penghawa dingin.

Selepas itu, dia cuba juga untuk fokus menyemak fail yang lain tetapi sangat sukar baginya. Tiba-tiba sepasang tangan melingkar di lehernya. Tangan yang halus lagi mulus. Dia terkaku di situ tanpa melakukan sebarang tindakan lanjut. Satu bisikan kedengaran di telinganya.

"Haiii baby!!! Do you miss me? Hmm?"

Raphael berasa mulutnya terkunci dari mengeluarkan sesuatu perkataan. Mukanya merah padam. Bisikan tadi tidak dijawab olehnya. Kemudian, bisikan lagi kedengaran di corong telinganya.

"Baby, I said do you miss me? Why you are so quiet right now? Hmm?"

Tiba-tiba Raphael mula sedar bahawa suara yang berbisik tadi adalah isterinya, Oxana. Dia terbawa-bawa rasa takutnya apabila dia teringat dia menonton cerita Munafik malam tadi. Alaaa abe mafia ni penakut sikit la. Adehhhh. Raphael Raphael pening la author macam ni. Malam tadi punya takut sampai bawa ke pagi ni. Hahahahha.

Oxana yang di belakang tubuh badan Raphael berasa hairan melihat Raphael berdiam diri sahaja tanpa mengeluarkan sebarang suara.

Oxana pun mula beraksi nakal dengan menjalarkan tangannya di dada bidang Raphael. Raphael pula mula tidak senang duduk. Kemudian, Oxana pun melangkah ke hadapan untuk duduk di riba suaminya yang masih kaku. Kemudian, dia terus menempatkan punggungnya di atas riba Raphael.

Dia mendekatkan wajahnya ke arah Raphael dan berhenti sehingga jarak hanya tinggal seinci sahaja. Dia meneliti di segenap wajah Raphael. Raphael pula terus cuak dengan matanya terbeliak dengan dada yang dipalu gegendang disebabkan debaran yang semakin menebal.

Oxana hanya tergelak jahat di dalam hatinya melihat riak wajah Raphael yang semakin merah padam dengan tindakan berani matinya. Hahahahaha omomomo apalah abe mafia. Merah-merah nak makan penampar ke? Hahahaha.

"Baby tak dengar ke sayang panggil dari tadi? Hmm?"

Raphael diam sambil merenung wajah Oxana. Dia mula membalas, "Ermm, sor...ry tad..i bi..y.. ta..k per..as..an."

"Apa? You call yourself as biy? Wowww amazing!!!"

Makin merah padam wajah Raphael apabila tersedar bahawa dirinya telah menyebut biy sebagai panggilan sewaktu membalas semula pertanyaan isterinya.

"Ermm... Ermmm.. bu..kan bu..kan ka..u sal..ah den...gar la. Is..h ka..u ni."

"Haaa? Mana ada sayang salah dengar. Biy tu haaa nak cover ehhh?? Hehehehe eleelele malu-malu pulak. Cam tak biasa pulak biy ni tau. Hiksss!!!"

"Mana ada. Aku tak cakap pun la. Kau tu haaa sala dengar. Kau boleh tak bagun sekarang? Kalau tak aku campak kau keluar dari bilik aku."

"Berani ke biy sayang? Ermmm???"

Rapxana : Their Intimacy Where stories live. Discover now