Chapter 32 🌹

4.7K 84 10
                                    

Hari ini merupakan hari terakhir Raphael dan Oxana bermalam di hotel mewah itu. Sejak malam tadi punya kejadian, masing2 mendiamkan diri tidak bergaduh mulut seperti biasa. Masing2 saling berperang dalam hati dengan kejadian terlepas laku itu. Oxana pula malu disebabkan dia mendesah tidak ingat dunia dengan sentuhan sensual Raphael. Raphael pula pening memikirkan cara memohon maaf atas kesilapan dia yang sesuka hati menyentuh Oxana tanpa izinnya. Yela orang ego kan. Laaa senyap pulak dah hahaha. Takpe2 kita tengok apa jadi eh.

Dalam waktu yang sama, Oxana mula merancang sesuatu. Pada pagi ini, kedua2 orang ini melakukan hal sendiri. Sorang ke selatan sorang ke utara haaa elok la. Punyalah taknak bertembung punya pasal. Adehhh sabar jela dengan dua makhluk ni.

Oxana yang masih berpakaian lingerie lace putih itu sedang memasak chicken chop untuk lunch. Sedang dia memasak, tiba2 ada satu lingkaran tangan di sekeliling pinggangnya. Oxana terkejut dan mula berpaling ke belakang. Sebaik sahaja berpusing, dia ternampak seorang lelaki berotot kekar dan mata berwarna grey. Di situ, dia mengetahui bahawa Raphael sudah bertukar identitinya menjadi Mateen. Mateen yang tidak memakai baju dan berseluar pendek dengan rambutnya yang serabai itu sedang tersengih sinis.

"Hye bunny. I'm back babygirl."

Oxana yang masih tercengang itu mula mendekati Mateen dan memeluknya erat sambil berkata, "Biyyy. I miss you so much. Raphael treat me so badly. I just want you biyyy."

"I miss you damn much mon be'be' de'amour (my baby love). I'm here now ma fe'e (my fairy). No need to worries okay. So today, what's your plan?"

"Hehehehhe aummm. I plan to do something memorable with you. Do you agree with me mon beau (my handsome) ?"

"Wowww memorable huh. Intimate things??", tanya Mateen sambil tersenyum nakal.

Oxana tanpa menunggu lagi, terus menyimpan makanan yang sudah siap itu di dalam microwave untuk dinner nanti. Yela tak baik membazir hehehe. Jadi dinner nanti boleh jamah kan. Hakss.

"Haksss... Wait biy, I want to keep this food for our dinner hehehe."

"Okay then but I still want to hug you."

Wowww you are getting naughty here alpha baby. Do you want to date with me indoor or outdoor ?", tanya Oxana sambil matanya nelirik nakal dengan tangannya berjalan meraba abs Mateen.

"I prefer indoor because I miss your hot body. I know your body miss my sensual touch right?", tanya Mateen lagi dengan tangannya menarik menjalar di punggung montok Oxana.

"Hahahaha i know but today, I want to create memories with you outdoor and at night, we will do something kinky. Is it okay with you?", bisik Oxana perlahan di telinga Mateen.

Mateen sudah tersenyum lebar mendengar bisikan sensual itu. Dia pun berbisik semula ke telinga Oxana, "Okay baby. I can't wait this night. Now, I already aroused so now, how to handle this junior?"

"I can handle this hard junior. Do you want right now hmm?", tanya Oxana sambil tangannya mengusap perlahan batang keras Mateen.

Mata Mateen sudah dipenuhi dengan hawa nafsu yang tinggi apabila tangan halus Oxana mengusap perlahan batang kerasnya di sebalik seluar pendeknya.

"Yes but I can control now. So now, let's get ready our date heheheh.", kata Mateen sambil tersengih busuk dan mendukung Oxana untuk bersiap. Oxana terus menjerit sambil ketawa disebabkan dukungan yang tiba2.

"Hahahahah biyyy. Let me down!!! Heheheh I can walkkk!!!", cakap Oxana sambil ketawa. Mateen pun ketawa sama. Mereka pun terus masuk ke dalam bilik untuk bersiap untuk first date hehehe.

Rapxana : Their Intimacy Where stories live. Discover now