Pagi itu pada pukul 6.30 pagi, Oxana pun bangun dengan perlahan tanpa membangunkan Raphael. Dia terus turun ke dapur untuk menyediakan sarapan pagi untuk suami tercinta. Dia pun mengeluarkan segala bahan-bahan yang mahu digunakan untuk membuat sandwich dan air nescafe panas.
Dia menyanyi-nyanyi kecil menandakan dia gembira kerana Raphael sudah lembut hati untuk meluahkan perasaannya malam tadi. Dia akan cuba buat suaminya jatuh cinta sangat-sangat. Hehehhe gatal eh kau Xana.
Dia membuat sandwich sambil tersengih busuk apabila teringat semula kejadian semalam. Sebenarnya, dia pun agak terkejut kerana Rapxana sanggup merayunpadanya untuk memberi satu peluang untuk membetulkan keadaan yang haru biru ini.
It's okay if he willing to fix this relationship. I will help him with all my heart.
Dalam masa yang sama, Raphael meraba-raba tempat di sebelahnya. Kosong? Terus dia bangun mengejut debgan tergopoh-gapah risau isterinya melarikan diri lagi. Mahu gila dia nanti. Dia terus mencari isterinya dengan kebimbangan yang amat sangat. Tiba,-tiba, dia ternampak kelibat isterinya yang sedang riang menyediakan darapan pagi di dapur. Terus badannya melurut jatuh dan menarik nafas lega. Ya Allah isteri aku ada alhamdulillah !!
Dia pun bangun dan bersandar di dinding putih itu melihat isterinya yang masih tidak sedar kewujudan dirinya itu. Dia pun tampa menunggu lagi, terus memeluk pinggang isterinya dengan perlahan. Oxana terkejut lalu terkedu. Mukanya mula kemerahan kerana tindakan spontan suaminya itu.
Raphael tersenyum kacak di situ walaupun rambutnya agak messy. Hahahaha. Tido ganas ni malam tadi. Ahhahaa.
Raphael pun terus menyandarkan dagunya di bahu terdedah Oxana dan mencium dengan lembut bahu putih itu.
Smells good baby..
Oxana pun terus berpaling ke belakang dan memeluk kembali tubuh badan suaminya.
Thank you biy...
Raphael lagi tersenyum lebar melihat isterinya yang sangat manja tidak seperti malam agak tegas dan garang fuhhh jantung nak meletup rasa hahaha. Tulah...
Oxana pun melepaskan pelukannya dan berkata, "Biy, your punishment start today okay. Wait for 1 week so you can have me."
Raphael mengeluh tapi dia bertekad akan cuba menepati janjinya walaupun sangat susah. Hari-hari tengok isterinya yang mantap lagi seksi. Susahnya nak menahan nafsu huhuhu. Takpe kita boleh buat fightinggg...
Oxana tersengih busuk kerana dia tau suaminya berat nak laksanakan hukuman yang diberikannya tapi dia dah tetapkan. Nak tak nak suaminya kena buat juga tanda tepati janji seperti yang diluahkan semalam.
Takpe sepanjang seminggu ni kita usik dengan goda sikit pakcik seorang ni. Heheheh....
Akal nakal Oxana mula merencanakan rancangan untuk mengenakan suaminya.
Ahahhhh. Tak sabar nak usik laki sendiri 😚😚😚😚
Oxana cuba memujuk suaminya.
"Biy jom makan. Penat-penat baby masak ni. Rugi tak makan."
Oxana pun menghidangkan sandwich dgn air nescafe panas kepada suaminya.
YOU ARE READING
Rapxana : Their Intimacy
Romantizm(The Chevaliers Series) Synopsis : A French Mafia Master Meets With A Sexy Assasin Raphael Autry Mateen Bin Darrell Afreen✨ Don't be so confident that you can be dominant like me !!! You know so well about me right my mon amour (my love). Know your...