Chapter 48 🌹

4.7K 94 10
                                    

Bangun je pagi, Oxana terus ke dapur untuk memasak. Dia membawa keluar bahan mentah untuk memasak chicken sliders and philly cheesesteak cheesy bread.

Semalam Autry gatal tu dah masak. So now it's my turn yuhuu. Kenalah masak suami tersayang ada. Mateen dengan Raphael tidak reti memasak jadi dialah yang kena memasak. Begitulah ceritanya. Kalau Autry pula, memang hebat memasak tetapi perangai macam hanat. Opsss terkutuk suami pulak hahahaha. Takpelah halalkan jela. Sebab sis geram auchh. Sorry baby. Herhh.

Oxana masih tidak menukar pakaiannya, dia masih memakai kimono hitam see through tu. Mengancam wuuu. Oxana pun mula memasak. Oxana fokus dengan masakannya tiba-tiba Mateen datang dari belakang dalam keadaan tidak memakai baju. Terpampang tubuh seksi lagi mengancam itu yang mampu menggoncang iman rapuh Oxana. Takpe suami halal je kalau nak naughty-naughty kan. Hakss. Mateen tersengih melihat dari belakang keadaan Oxana yang seksi itu. Dia terus memeluk belakang Oxana sambil meramas buah dada Oxana perlahan. Mateen always love his wife's boobies. It's like his toys when she's around him. That's normal for them because it shows their deep love to each other.

Oxana tersentak sekejap tetapi dia tetap meneruskan memasak kerana dia tahu suaminya yang memeluknya sekarang. She knows him so no need to worry at all. Hihihihi. She knows how Mateen touch her so she don't mind.

Mateen mencium leher jinjang isterinya. Oxana hanya membiarkan. Mateen pun ralit melihat kecekapan Oxana memasak masakan western itu.

"Bunny, what dish are you cooking right now ?", tanya Mateen sambil menarik sedikit kimono hitam itu untuk mendedahkan sebahagian bahu isterinya dan mencium lama di situ.

"It's chicken sliders and philly cheesesteak cheesy bread baby.", jawab Oxana sambil menahan rasa debaran di hatinya.

"You smell so good baby. It's refreshing.", kata Mateen perlahan sambil menghidu perlahan haruman wangi di leher jinjang Oxana.

Oxana mula terhanyut sebentar. Nasib baik makanan tersebut sudah dimasukkan ke dalam oven untuk dibakar. Kalau tak, hangit la menu untuk mereka makan nanti. Tanpa kata Oxana pun memusingkan badannya menghadap ke arah suaminya. Mateen hanya memandang redup wajah cantik Oxana. Oxana tersenyum lebar dan mengalungkan tangannya di leher Mateen.

"You miss me my husband ?", tanya Oxana sambil menggesel hidungnya dengan hidung Mateen.

"Yeah, of course. When I wake up. You are not there. So I get up to reach you.", balas Mateen sambil mencantumkan dahi mereka.

"How cute my baby boy. So now, you find me right ?", tanya Oxana lagi sambil tangannya mengusap jawline tajam Mateen.

"Yeah but still miss you my sexy cat. I can't when you far away from me.", jelas Mateen sambil merenung mata Oxana dalam.

"How possesive hubby. I love you my boy.", bisik Oxana romantik.

"Of course sexy wife. I love you infinity dear.", kata Mateen dengan tersenyum lebar.

Tiba-tiba...

Tinggg!!!!

Mateen dan Oxana terus berpusing menghadap ke arah oven kerana terkejut. Bunyi tersebut membuatkan momen romantik antara mereka terhenti sekejap.

Oxana tersengih lalu berlalu ke oven untuk mengeluarkan dua hidangan yang sudah siap dibakar. Baunya sangat menggamit selera Mateen yang masih berdiri tegak melihat isterinya.

Oxana pun terus meletakkan dua menu tersebut di atas meja makan. Oxana menarik tangan Mateen dan mengajak Mateen makan bersama. Mateen pun mengambil slider tersebut. Matanya terbuntang luas menunjukkan hidangan itu sangat sedap walaupun simple. Janji Oxana yang masak. Heheheheh. Oxana hanya tergelak kecil melihat reaksi comel Mateen. Ada jugak kena gomol dekat sini karang. Hakss.

Rapxana : Their Intimacy Where stories live. Discover now