GİRİŞ

706 13 5
                                    

18 𝐴𝑔̆𝑢𝑠𝑡𝑜𝑠 2003,Sıcak  rüzgar değiyordu tenime

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


18 𝐴𝑔̆𝑢𝑠𝑡𝑜𝑠 2003,
Sıcak rüzgar değiyordu tenime.Sokak lambasının ışığı yüzüme vuruyordu.Annem veya babam ne zaman gelecekti? Kaldırımda oturmuş karşımızda duran evimize bakıyordum.Sabah annem ile babam tartışarak evden çıkmışlardı.Akşam olmuştu ve hala gelmemişlerdi.Elimde bir kibrit kutusu vardı.Kibritleri yakıp,üfleyip söndükten sonra ayağımın ucuna koyuyordum.Bir tane daha kibrit yaktım ateşe öylece bakarken "Merhaba küçük kız" diye bir ses geldi.Aniden korktuğum için elimdeki kibrit sol bileğime değdi ve yandı.Başımı kaldırıp baktığımda benden bir iki yaş büyük bir çocuk vardı.Boyu benden uzun,saçları dalgalı,gözleri mavi ya da yeşil.Yanında turuncu bisikleti vardı.Bana biraz yaklaşıp "İyi misin? Korkuttum sanırım.Kolun acıyor mu yanmış olabilir?" Dedi.Biraz daha yaklaşıp tam bileğimi tutacakken elimi uzatıp onu durdurmak istemiştim ama elimdeki kibrit onunda bileğine değdi ve yandı. Gülerek "Beni de yaktın küçük kız" dedi.Daha sonra bileğime bakıp "Yanmış kolun iz kalabilir"dedi.Acıyordu ama konuşmaya çalıştım "Nasıl yani dövme gibi mi?" Gülümsedi "Dövme gibi küçük kız" bileğimi tutan elini çekti.Bisikletine binip bana baktı "Akşam oldu ve hava karardı gir artık evine" diyip ayaklarını pedala yerleştirdi.Gülümseyerek "Bir gün bir daha karşıma çıkacaksın küçük kız" dedi ve pedalları çevirip yavaşça yanımdan uzaklaştı.Arkasından öylece bakarken kulağıma anneannemin sesi geldi "Kızım ne yapıyorsun orada?" Arkamı dönüp anneanneme cevap verdim "Hiç annemleri bekliyordum" yaklaşıp "Gelmeyecekler kızım gel eve girelim" dedi.Anneannem elimden tuttu.Evin kapısına yürürken "Anneanne,annemler neden gelmiyor?" Diye mırıldandım.Anneannem durdu bana bak "Beni büyüyünce anlayacaksın kızım,onlar hiç gelmeyecekler"



Oy verip yorum yapmayı unutmayın.❤️

AŞK İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin