12.Bölüm- Kardeşlik

58 5 0
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Balkon kapımız açıktı,kuşların sabah neşesi sesleri odamıza kadar geliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Balkon kapımız açıktı,kuşların sabah neşesi sesleri odamıza kadar geliyordu.Güneş her yeri aydınlatıyor,aynı zamanda ısıtıyordu.Buradan pazar trafiğini görebiliyordum.Pazarda olsa trafik vardı.

Belki bir aile dışarıda kahvaltı yapmaya gidiyordu,belki bir baba market alışverişi yapmış evine gidiyordu belki de işi olan işine gidiyordu.

Kuşlar gökyüzünde süzülüyor ara sıra camın önünden geçiyordu.Gökyüzüne çevirdim bakışlarımı.Maviliği aynı Barlasın gözlerine benziyor,parlıyordu.

Başımı eğdim,o yumuşak saçlarını kokladım.Okşamaya devam ettim.
Hala inanamıyordum,o beni bulmuştu yanımdaydı.
O benim her zaman yanımdaydı sadece ben bilmiyordum.
İhtiyacım olduğu zamanda yanımda olduğu için mutluydum.

İlk günü hatırladım,Alinin beni mezarlıktan aldığı gün.
Barlas bana iki seçenek sunmuştu,ya yanında kalacaktım ya da gidecektim.Ben hayatımı düşünerek kabul etmiştim.
Burada hayatımı bulacağımı nereden bilebilirdim ki?
Mezar derken anneannemi de özlemiştim.Anneannem,dedem ve benim olduğum ev aklıma gelince gözlerim doluyordu.

Ben o aileyi çok özlemiştim.

Gözüm yine dolmuştu,gözyaşı akmaması için çabaladım ama bir tanesi süzüldü kızaran yanağımdan.
Yanağımın kızardığını biliyordum.Gözyaşımı silip Barlasın saçlarına öpücük kondurdum "Sevgilim,uyan artık" diye mırıldandım.Duvardaki saate kaydı gözlerim, 12.09.Kıpırdandı,başını kaldırıp bana baktığında gülümsedim.Başını geri göğsüme koyduğunda "Gözlerin dolmuş mu yanlış mı gördüm" diye fısıldadı.Hala uyanamamış gibiydi.Başımı iki yana salladım "Yanlış görmüşsün" lafımı kesti "Rüya mı gördün?" "Hayır yanlış gördün gözüm dolu değil" diye direttim.Nefes verdi.Göğsümden biraz daha yukarı çıkıp kafasını boynuma gömdü.O sıcacık nefesini boynumda hissettim.Gece öptüğü yeri öptüğünde ufak bi acı hissettim ve dudağımı dişledim.Barlas başını kaldırıp başımı hafif sola yatırdı "Acıyor mu?" Diyip öptüğü yeri okşadı.İfademi bozmadan "Yok niye acısın" dedim.Saçımı kulağımın arkasına atarken "Biraz morarmış ama" diye mırıldandı.O doğrulunca bende doğruldum "Bugün gitmeyeceksin değil mi?" Diye sordum.Başını iki yana salladı.Oflayarak "Acıktım hadi inelim aşağı" dedim.Ayağa kalktı.Elimden tuttu"Gel" banyoya girdiğimizde dolaptan jiletini ve tıraş köpüğünü çıkardı ve lavabonun üzerine koydu.Beni lavaboyla arasına alıp yanağını boynuma sürdü,yeni çıkan sakalları battığında "Yaa" diye güldüm.Başını çekti.Tıraş köpüğünü elime verdi "Senin canını acıtan şeyleri istemem,hadi beni tıraş et" dedi.Gülümsedim.Kapağını açıp lavabonun üzerine koydum.Elime biraz sıktım ve yanağına sürmeye başladım.İki elini lavabonun kenarlarına koydu,biraz daha eğilip benimle aynı boy'a geldi.

AŞK İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin