Karanlık çok büyüktü,içinde kaybolur çıkmak için çırpanırdın.Seni elinden tutup çıkartacak biri lazımdı belkide.Benim elimden kim mi tutmuştu?
Barlas.Her zaman yanımda olacakmış gibi hissediyordum."Erva sakin ol buradayım" karanlıktı,çok karanlıktı.Kolunu sıkmaya devam ettim "Barlas benim dar alan fobim var ben karanlıktan korkuyorum kıpırdama!" Diye konuştum ama sesim titriyordu.Cep yoklama sesi geldi ardından Barlasın sesi "telefonum odada kalmış" Diye çıkıştı.Karanlık gözlerimi yoruyordu,sıkıca kapattım.Barlas "Erva iyi misin?" Başımı salladım "gözlerini göremiyorum" dedim.Hala Barlas ve duvarın arasındaydım.Bana biraz daha yaklaştı nefesini boynumda hissettim "Sakin olmazsan buradan çıkamayız" diye fısıldadı.Zorlukla "Beni buradan çıkar Barlas" diye fısıldadım.
On dakikadır öylece bekliyorduk,Barlasın tuttuğum eli aşağı doğru çekilince korktum.Barlas "Gel otur" diyince yanına dikkatlice oturdum.Barlas "sinirli sinirli bindin al,kaldık" Dedi.Omzuna vurup "Ben mi sinirliydim arkamdan bağıran da bendim değil mi?" Dişlerinin arasından "Küçük kız omzuma değil yanağıma vurdun" dedi.Kıpırdamadan durdum.
Karanlıktı korkuyordum bir de bana şey yapıyordu.Yukardan adım sesleri geldi sonra da ses "Evet toplantıyı o saatten bir iki saat sonraya alalım" Alinin sesiydi.Barlasın eli yukarı çekilince bende kalktım.Eliyle asansöre vurup "Ali buradayız asansörde kaldık! Ali!" Diye bağırmaya başladı.Sağ kolunu bırakmıyordum,karanlık gözlerimi ağrıtıyordu içim daralmıştı,artık sakin olamıyordum.Hızlı hızlı nefes alıp verirken stresli bir şekilde "Barlas,duymuyor sanırım bağır bir daha" dedim.Adım sesleri yakınlaştı Ali "Ben uyanamadım mı ya ses duydum ama" diye söylendi.Barlas hemen bağırdı "Ali buradayız!" Ali "Abi?" Diye konuştu ama sesi çok boğuk geliyordu.Barlas "Ali asansörde kaldık kurtar bizi burdan!" Alinin bir yere vurduğunu duyduk "Abi iyi misin kim var yanında?" "Erva var ama iyi değil hızlı ol Ali hadi!" Diye bağırdı.Sanırım bağırmaktan boğazı kopacaktı.Barlasın elini bıraktım,titreyerek yere çöktüm.Ellerim başımın yanından sararken gözlerimi kapattım,sakince nefes almaya çalıştım ama olmadı.Gittikçe daha da çok panik oluyordum.Barlasın elini hissettim kolumda. "Küçük kız,buradayım" diye mırıldandı.Elimi asansörün duvarına sertçe vurdum "Barlas çıkar burdan,burası çok dar çıkalım burdan!" Duvara vurmaya devam ediyordum.Barlas kolumdan çekti ve başımı göğsüne yatırdı.Sırtını asansör duvarına yasladı bende ona yaslandım.
Yirmi dakika olmuştur belki öyle duruyorduk Barlas saçımı okşuyordu ve bu benim uykumu getirmişti.Buğulu bir ses geldi Aliydi sanırım "Abi asansörü indiremeyeceğiz ama kapısını açabileceğiz sen yukardan ablamı ver biz tutacağız" Alperin sesi geldi "Sağ salim indirsek bir" kıpırdamadık sadece Barlas "Tamam" diye mırıldandı ama duyulmamıştı bile ben duymuştum.O da yorulmuştu "Sen ne olacaksın?" Nefes verdi "Ben senin arkandan inerim önce sen in,sen daha önemlisin" dedi.
Bizim kapımız açılmıştı nasıl açıldığını anlamamıştım.Ayaklarımı aşağı sallamıştım ve Aliyle Alper beni tutmuştu.Goncayla Evren yanıma geldi.Barlasın inişine bakarken başım döndü ve Goncaya tutundum.Aniden Goncaya tutununca Evren diğer kolumdan tutup bana baktı.Gonca ile Evren beni koltuğa oturttu.
Barlas yanıma gelip yüzümü inceledi.Aliye dönüp "Doktor çağırdın mı Ali?" Diye sordu.Alinin konuşmasına fırsat vermeden "Başım döndü sadece gerek yok ne doktoru?" Diye söylendim.Ali "Ne olur ne olmaz diye çağırmıştım yold-" derken sesini eve giren koruma kesti "Ali Bey istediğiniz doktor geldi" Barlas "Gelsin hemen" Diye çağırdı.Gözlerimi devirdim.
Doktor eşyalarını çantasına koyup "Biraz dinlensin tansiyonu yükselmiş,asansör korkunuz varsa fazla korku gerilimden olabilecek şeyler" diye açıkladı.Barlas başını salladı.Ayşe anne "Ben ona bir bitki çayı yaparım sakinleşir" diye içlenerek konuştu.Ali hala asansör tamircisiyle asansörü halletmeye çalışıyordu.Barlas Goncaya oda kartını uzatıp "Ervayı odama çıkar ben geleceğim sonra sen odana gidersin" dedi.
Ben niye onun odasına gidiyordum?
Gonca koluma girdi ve yavaşça merdivenlerden çıkmaya başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İZİ
Novela JuvenilErva Altan, anne baba sevgisi görmeyen bu zamana kadar yanında sadece anneannesi ve dedesi olan bir kız. Birde küçüklük aşkı. Barlas Kara,küçük kızı gördüğünden beri gözü başka bir şey görmedi peki kız onu sevecek miydi? Kızın peşindeki kötülükler i...