Merhabalar ben Asel Korhan. Aslen Rizeliyim ama İstanbul da yaşıyorum. Rize'de amcamgille ortak gemilerimiz var. İstanbulun ortasında 4 katlı bir apartmanın üçüncü katında oturuyoruz, ben abim annem ve erkek kardeşim ile. Babam biz küçükken vefat etti, onun vefat ettiği günü hayal mayal hatırlıyorum. Bizim üst katimizda hâlâmgil oturuyor, eniştem ve iki çocuğu ile, pardon biri yeni evlendi artık üç kişi kaldilar. Bizim bı aşağı katimizda amcamgil oturuyor, Yengem ve iki kuzenim ile. Kuzenlerimden biri Damla, çok iyi anlaşırız ve aynı yaştayiz yani 20 yaşındayiz, birde onun abisi bar Uğur abi o da 21 yaşında. Annem Amcamın hanımı Nalan yengemle pek anlaşamaz, sebebi ise , babam öldükten sonra dedem apartmanı annemin üstüne yaptığı için. Babamın Rizedeki gemilerimizde çok emeği varmis, neredeyse hepsini babam kendi tırnakları ile kazıya kazıya yapmış, ama tapuları üzerinde olmayınca ve vefat edince ortada annem ile biz kalmışız o yüzden dedem de o gemileri vermek yerine apartmani vermiş.
En son katta da nenem ile dedem yaşar, dedem ağır başlı, sözünün eri bir insandir nenem ise tam tersi Allah bir çene vermiş aboo...
Abim Enes Korhan, babam öldüğünde 13 yaşındaymış o yüzden herşeyi çok net bir şekilde hatırlıyor. Bazen onu çok kıskanıyorum çünkü benim babam çok mert bir adammış bizimle oyunlar oynar her derdimizi kosarmiş ama ben onunla abim kadar vakit geçiremedim. Zaten babam ölmeden önce bizimle kalmıyordu, Rize'de gemilerle ilgilendiği için Rizede kalırdı, o yüzden onunla anı çok biriktiremedim. Ama abim onun yokluğunu belli etmemek için elinden geleni yaptı hatta elinden gelenin fazlasını yaptı. Daha 16 yaşındayken amcam gille gemide çalışmaya başladı, okulu da bu yüzden bıraktı. Nalan yengem o zamanlar hep arkamızdan " Ailelerinden kimse çalışmiyor ama gemiden gelen paraları da çatır çutur yiyyolar oh ne güzel yaşam!" Demiş abimde bunu duymuş o zamandan beri hiç durmadan çalışıyor. Ona da onun azmine de hayranım.
Erkek kardeşim Berat Korhan, o babam vefat ettiğinde 6 yaşındaymis, şu anda da 16 yaşında.
O da büyüdük sıra abime benziyor, okula gidiyor da okuduğunda emin değilim çene çalmaya gidiyor.Annem Leyla Korhan, 35 yaşında, küçük yaşta evlenmiş ama severek evlenmişler babamla. Annem uzun boylu zayıf çok güzel bir kadin. Nalan yengemin kıskançligi da bundan dolayı. Annem babam öldükten sonra çok büyük bir acı yaşamıştı dedemgil birsuru psikologlara götürmüş ama hiçbiri yardım edememişti, o bizim sayemizde hayata tutunmustu, biz varız die güçlü durmak zorunda kalmıştı. Annem üst kattaki Nuran halam ile çok iyi anlaşır. Nalan yengemin o yüzden halam ile de arası iyi değil, bizim sülalenin fena yengesi de amcamın hanımı Nalan Korhan yapacak bişey yok.:)
Biz yani bu dört daire akşam yemeklerini, Kahvaltılarini hep beraber yapar, bu durumda da bulaşık, yemek işleri bize bakar. Damla pek oralı olmaz o yüzden genelde ben hizmet ederim. Halimden memnunum ama sesten gürültüden kafam dolmak üzere, uzaklaşmak kaçmak istiyorum ama işte insan her istediğini hemen yapamıyor, sadece zamana ihtiyacım var.
●●●
Merhabalar ben Mavi Pelerin. Umarım tanıtım kısmıni beğenmişsinizdir. Eğer şu tanitim kısımlarını bitirsek çok güzel bir bölüm ile hikayeye giriş yapmayı düşünüyorum.
"Umarım herşey istediğim gibi, umarım herşey istediğiniz gibi olur "
İyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZRA
Teen Fiction- Kırmızı balon demek; acı demek! Küçük yaşta gelen sorumluluk demek! Oğluna sevinsin diye balon alan ANNE demek! - Sakin ol... Lütfen... - Sakin mi olayım? Gözleri kıpkırmızı, saçları dağılmış ve sinirden alnındaki damarları belli olan Sarp, şimd...