Witam~
dzisiaj special który pisałam w szkole z przyjaciółką (przepraszam za ubytki w psychice)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
POV. Mikey
Poszedłem na festiwal i widziałem jak y/n porywa menela.Chciał ją porwać do BIAŁEGO BUSSSSSSA (SUSA XD),poszedłem odebrć (z przydszkola),a szanowny pan menel zaczą krzyczeć:
-PANIE DOJ DWO ZYLU DO CHOREGO PANA NA PIWKO RYCERSKE MOCNE!!!
-co to było-spytała y/n zszokowana w stroju pokojówki
Po paru godzinach podeszliśmy dostoiska z pluszakami smoków w bieliźnie bo y/n chciała wygrać taką zabawke( uuuuuu ktoś tu nie wyrzyty)
-O gUtEn TaGs-powiedział menel po czerwonej tabletce a nastepnie zemdlałem.Obudziłem się z menlem w łóżku,a y/n była w tym samym pokoju,lecz na lodówce-zaraz,zaraz, skąd tu Interaktywna Lodóka Szamszung?!Szybko zaczołem się do niej przytulać, a y/n dałem do rozgrzanej mikrofalówji.Big Dady Menel wyciągną ją i wsadził do kociołka gotując ją na parze z warzywkami HORTEX,co chwilę polewając ją wodą święconą.Gotowała się z 4 dni,a więc ją wyfrunoliśmy za okno.Rok później miałem MĘŻA (węża) Big Dady Menel i 4 prośaki.
Gdy skończyłem przytulać INTERUAKTYWNĄ LODUĘ SZAMSZUNG wruciła y/n.
Skip Time(3 lata później)
Z Big Dady Menel mamy 30 dzieci,i to ja jestem ich "matką"(mówi to nadal Mikey (': ) oraz zaadoptowaliśmy zwierzaka-y/n.
Skip Time (4 lata później)
Y/n się oszczeniła z kundlem z sąsiectwa i teraz mamy 101 y/n.99 y/n wsadziliśmy do wora z kamieniami i wrzuciliśmy go do rzeki.Jednego y/n zabrał rzeźnik, i została 1 y/n.A dzieci usmażyliśmy jak tego kota.
HAPPY END
KONIEC
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jeśli tu jeszcze jesteś to gratulacje bo macie mocną psyhikę :)
może dostaniecie jakiś przepis
:)
:')
na Panią od religii (gomene) z dnf
pozdlo
CZYTASZ
bez sens Mikey x y/n
Adventurehistoria ni ma sensu nawet jak jest Mikey na okładce (UwU) Mikey x y/n