6.bölüm

56 6 0
                                    









----------Chamber'dan----------


Şirkette tonla toplantı ve işin arasından sonunda eve gelebilmiştim . Mia hanım yemek masasını hazırlıyordu bende odamda habercilerin ve polislerin aramalarıyla uğraşıyordum . Bu kadar büyümesi çok şaşırtıcıydı , sanki beni bekliyorlarmış gibilerdi .

Mia hanım bana seslendi " Yemek hazır vincent . " Yerimden kalkıp aşşagı kata indim. Kurulmuş sofraya baktım daha sonra minnetle başımla teşekkür ettim . Yorgunlukla yemeğimi yemeye başladım , en sevdiğim yemeklerden ve tatlıdan vardı. Mia hanımın elinden olunca bir guzel oluyodu . Yemeğim bitince tabletimi alıp dışarı çıktım , salıncak gibi sallanan koltuğuma oturup bağdaş kurdum. Gelirleri ve giderleri hesaplamaya başladım .

Ben tabletimle uğraşırken sasha evin kapısını açıp bana doğru yürümeye başladı . " Ahh merhaba bay Fabron , size önemli raporları iletmeye gelmiştim bende. "diyerek karşıma geçti . Yanımı gösterdim " Geç otur , anlat bakalım dinliyorum . " Dedikten sonra koltuga oturdu ardından depoyla ilgili bilgileri ve gelişmeleri bana aktardı .

Yorgunlukla kafamı sallayarak tableti yanıma bıraktım. " Bugun çok yorucuydu sasha değil mi ? " Diyerek ona döndüm " Evet efendim , siz iyisiniz değilmi ? İsterseniz dinlenin bende evime geçeyim. " Kafamla onaylayıp ayağa kalktım , daha sonra arkamı dönüp giden sashaya seslendim " Senin aracın varmı sasha ?" Diyerek sordum . Eliyle park halinde duran motorunu gösterdi " Evet bay fabron motorumla geldim . " Diyerek motoruna bindi .

Odama gelmiştim , dolaptan geceliklerime baktım . Lacivert geceliği alıp giyindim , gözlüğümü çıkarıp masaya bıraktım . Esneyerek gözlerimi kapattım .




---------sabah---------




Gözlerimi zorla açtım , öksürerek yatakta oturdum. Galiba hasta olucaktım dün çok fazla koşturmaca olmuştu ve vücudum dayanamamış olabilirdi . Yorgunlukla ayağa kalkıp banyoya girdim , kısa bir duş alıp eşofman takımımı giyindim . Saçlarımı kurutup gözlüğü mü taktım .

Mutfağa girip yemek masasına oturdum , Mia hanım bana baktı " Aaa sen hastamı olucaksın , burnun ucu kızarmış . " Dedi . Hasta olacağım zaman burnum veya yanaklarım kızarır ve uzun zaman geçmezdi , ne kadar rahatsız olsamda buna alışmıştım .

Zorla kafamı olumlu yönde salladım . Çekmeceden bitki çaylarını çıkartıp kaynamak için su koymuştu mia hanım. Kahvaltımı ederken bitki çaylarından içip zorlada olsa yemiştim . Daha sonra kalkıp tabletimi aldım , bahçeye geçip sandalyeye geçip bacak bacak üstüne attım . Telefonum çalınca açtım , arayan Chyperdı ;

- Öhö öhö efendim Chyper

- Sen iyimisin bugun gelmedin şirkete

- Gelmicem idare edebildiğin kadar et , hasta oldum . Tam zamanında....

- Tamamdır kendine dikkat et vincent

Telefonu kapatıp işime devam ettim . Kapıdan gelen çıtırtıyla oraya baktım ama birşey görememiştim . Tekrar tabletime bakarken üstümde bi çift göz hissettim . Endişeyle etrafa baktım , evimde özellikle koruma çok azdı . Çünkü insanlarla çevrili olmak beni bunaltıyordu . Tabletime bakmaya çalışarak ağaçların arasındaki mavi renkte üstünde dişleri olan maskeli mavi tutamı olan biri duruyordu . Gözüme tanıdık gelsede çıkaramamıştım .

Korkarak kapıdaki korumaları aradım ama o adam hala bana dik dik bakıyordu . Hızla içeri koştum , izlenmek çok rahatsız edici ve korkutucu birşeydi . Korumalarım bahçede bağırarak koşuyolardı , mia hanım yanıma gelmiş ve sırtımı sıvazlıyordu .

Korumalar bir süre sonra kapıyı çaldılar , kapıyı açtığımda adam konuştu " Efendim adamı tam yakalıyorken motoruna binip hızla kaçtı kamera kayıtlarından inceliyeceğiz şimdi merak etmeyin . Ama bir süre dikkatli olunuz dışarı çıkarken " diyerek nefeslendi . " Tamam, elinize sağlık birşey yapamasanızda ." Diyerek kapıyı örttüm .




Sıkıntıyla kanepede hareketlendim , bitki çayımdan içip ayağa kalktım . Telefonu alıp sashayı aradım hızla açılınca kulağıma götürdüm ;

- Alo sasha ne yapıyorsun ?

-Şirketteyim bay fabron , Chyper beye yardımcı oluyordum . Siz daha iyimisiniz ?

- Eh işte herneyse işin yoksa eğer beni almaya gel . Dışarıda biraz işim var .

- Tamam bay fabron

Diye telefonu kapattım . Ayağa kalkıp odama çıktım , dolaptan beyaz gömleğimi üstüne mavi yeleğimi giyindim . Altıma koyu gri pantolonumu giyinip gözlüğümü düzelttim . Alt kata inip gelen sashaya baktım , kapıyı açıp çıktım . " Merhaba bay fabron ." Diyerek selam verdi " Merhaba Sasha . Şirkette durumlar nası ? Dedikten sonra arabaya bindim . " Baya karışık ortam ve bazı müşteriler teslimatları iptal etmeye başladılar . Haberciler kapıda bekliyorlar sürekli . " Dedikten sonra oflayarak anlımı tuttum .

" Chyper'a demiştim halbuki , ne yapıcağız ." Diyerek düşünmeye başladım . Sasha aynadan bana yandan, benim normalde fark edemeyeceğim bir gülüş attı . Ben neden böyle bişey yaptığını düşünürken konuştu " Nereye gidelim bay fabron ? " Düşünerek konuştum " Issız bir sahil kıyısına gidelim " dedim .

Araçla ilerlerken düşünmeye başladım , bunca zamandır olanları aklımdan geçirince babamın esiri olduğumu fark ediyordum. Neden onun şirketini yönetiyordumki , parasını yiyip oturmam gerekirken .... Cidden salaktım ben , hem başıma bela aldım ve şirket gibi genç yaşımda kendime yük bindirdim . İstesem zorda olsa hemen kurtarabilirdim ama içimden gelmiyordu . Daha çocukken o bana yapılan ders diye adlandırdıkları zalimce şeyleri düşündükçe midem bulanıyordu...

Kafamı cama yaslayıp yolu izlemeye başladım . Araç bir süre sonra durdu , etrafa bakınca çok güzel manzarası olan bir sahile gelmiştik . Sasha araçtan inince bende indim , denize doğru yürüyüp yere oturdum . Hafif serin rüzgar eşliğinde denizi dinlemeye başladım . Sasha yanıma geçip benim gibi oturdu , elleriyle kuma birşeyler çiziyordu . Yorgunlukla nefes verdim " Ne yapıcam ben sasha ? Düzeltebilirmiyiz sence şirketi ? " Diyerek sordum .

" Bilemem bay fabron , yetenekleriniz buna yetebilecek durumda olduğunu düşünüyorum ama düzeltmek sizin elinizde . " Diyerek sustu . Haklıydı benim her kararım insanları etkiliyecekti . Onca kişi aile geçindiriyordu , sırf depresif moddayım diye kocaman şirketi satamazdım .

Kendime gelerek gülümsedim , burnumu çekip denizi izlemeye devam ettim . Sessizliği sashanın telefonu bozmuştu , " Hemen geliyorum . " Diyerek telefonu açtı , kafamla onaylayıp izlemeye devam ettim . Aradan 4-5 dakika geçmişti ama gelen giden yoktu , arkamdan birçok ayak sesi duymaya başladım . Kafamı çevirdiğimde iki kişi kollarımdan yakaladı . Karşımda yoru ve adamları vardı . " Sen nasıl böyle birşey yaparsın , bırakın beni " diyerek ellerimi çekmeye çalışıyordum . Gülerek yanıma gelmeye başladı.

" Bay fabron bir süre misafirimiz olucaksınız merak etmeyin şirketiniz güvende . Kelepçeleyip aracıyla birlikte mekana götürün . " Diyerek adamlarına talimata verdi . Ellerimi tutan adamlar hayvan kadar güçlüydü . Ellerimi plastik kelepçeyle bağlayıp aracın arkasına bindirmişlerdi .

Şoför koltuğuna simsiyah giyinimli biri oturmuş yanınada siyahi bir çocuk geçmişti . Bir süre sonra mavi saçlı aynı kamerada izlediğim kıza benzeyen kız yanıma oturdu . Siyahi oğlan konuştu " Bay fabron yakalanmanız kolay oldu neyse ki zorluk çıkmadan hallettik . Neon tanış bu bay fabron bizim canımız düşmanımız . " Diyerek güldü .

Mavi saçlı neon denilen kız konuştu " Ahh phoenix bu çok tatlı nasıl düşman oldunuz siz. " diyerek yanağımı sıktı . Kaşlarımı çatarak konuştum " Hareketlerine dikkat et küçük kız . " Gülerek bana baktı " Tehditte ediyor , tam sizlik biriymiş şimdi anladım . "

Yol boyunca kız konuşmuştu en son bayılacak dereceye geliyordum......














































(ㆁωㆁ)

Mon Ennemi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin