16.Bölüm

42 3 2
                                    







Sabah uyandığımda vincent bana sarılı halde uyuyordu, elimle saçlarını seviyorken gözlerini açtı "Günaydın Vincent." Uykulu sesimle konuştum, "Günaydın Yoru." Diyip esnemişti, yataktan kalkıp vincentı kucağıma aldım . Üzerindeki t-shirtü iyice çekip önünü kapattım, banyoya hızla girip kapıyı kapattım. Vincent kucağımda kızaran yüzü ile bana bakıyordu , gülümseyip üstüne elimi atıp cıkarmaya başladım.





Duşumuz bitince kurulanmak için havlu alıyordum Vincent durmuş bir şekilde bana bakıyordu, yüzünde korkunç bir ifade vardı . Yaklaşıp elimle yuzune dokundum , "Vincent sorun ne iyimisin?" Diye sordum ama bana cevap vermeyip geriye gitmeye başladı, elimle yüzümü yokladım ama sorun yoktu. Bendenmi korkuyordu , birşeymi yapmıştım? Bir süre sonra kafasını salladı ve etrafına baktı ardından bana dönünce konuştu "B-ben kızlara birşey sorcamda çıkmam gerek ." Diyip telaşla odadan ayrıldı.





----------Chamber'dan----------



Odaya gittim , birkaç parça bişey bulup giyinip salona koştum . Koltuğa oturup duvara boş boş bakmaya basladım, o gördüğümde neyin nesiydi ? Yorumuydu yada başka birşeymiydi anlayamamıştım . 'Orda dururken Yoru bana dönünce resmen canavar gibiydi , dişleri upuzun sivri ve yana doğru uzamıştı . Gözlerinden mavi parıltılar karanlığa karışıyordu , vücudu kat kat kocaman ve vahşiyceydi . Kendimi onun yanında aciz hissetmiştim' bunlar olmuştu . Gerçekmiydi ? Tabikide değildi yani umuyorum .



Ben otururken neon ve jett salona girdi , beni görünce yanıma gelip oturdular . Neon bana bakıyordu ama ben ona dönemiyordum "Vincent bir sorunmu var , neden öyle bembeyaz oldun?" Diyince zorla ona döndüm "B-ben iyiyim sadece ufak bir hayal gibi birşey gördümde, sorun yok ." Demem ile jette bana döndü , "Anlatabilirsin bize , sır çıkmaz merak etme . " Demişti .




Uzun süre bekledikten sonra söze girip olanları anlattım, jett düşünceli bir şekilde konuştu "Yoru ile bir temasın varmıydı?" Diye sorunca düşündüm, o sırada elimle kaşındaki yaraya dokunmuştum "Evet vardı." Diyince neona döndü "Sende hatırliyomusun japonyada tarih dersinde bir konu işlemiştik, heh bak vincent senin hayal gördügünü umuyorum çunki bunlar hep efsane bizim oralarda rivayet halinde böyle şeyler var ama yoruyu sanmam ahahahhahaha." Diye güldü bende derin bir nefes verip gülmüştüm .




Kızlarla konuşunca rahatlamış hissediyordum, yoru salona gelmişti . Üzerinde mavi cekti ve pamtolonu ile çok yakışıklıydı . Koltuğuna geçip bana baktı , gel işareti yapınca yanına yürüyüp oturdum "İyimisin şimdi Vincent sabah o halin neydi?" Diyince gülümsedim "Ufak bir hayal gördümde ondan telaş yaptım biraz." Diyip ellerime baktım, yoru elini saçıma atıp dağıttı. Sinirle ona bakınca anlık bir şekilde gene o hali geldi ama bu sefer yoru başını tutuyordu . Hızla kendime geldim "İyimisin yoru ?" Diyip elimle kafasına dokundum , acı ile inledi "E-elin canımı yakıyo ağğh." Diyip kendini geriye yasladı.



Elimi çekmiştim , yoru acı ile kıvranıyordu ve ne yapacağımı bilmiyordum . Kızlar ve bir kaç çocuk yanımıza gelmişti, buz getirmişlerdi ve biraz hafifleyince kendine gelebilmişti yoru. Bana bakınca gözleri bir anda parlamıştı ardından beni kendine çekip sarıldı "Beni sakın yalnız bırakma Vincent." Diyince elimi sırtına koydum "Bırakmicam ama nerden çıktı bu?" Diye sorduğumda cevap vermedi . Biz ayrıldıktan sonra phoenix ve sasha gelmişti, yoruyu hızla kolundan tutup dışarı götürmüşlerdi .





Biz kızlarla kahvaltı yaparken hala yoruyu bekliyordum . 2 saat beklemiştim ama beni dışarı çıkartmıyorlardı, en sonunda acıkınca zorla yemek yemeye karar vermiştim . Yemeğimi zorda olsa bitirince ayaklandım, kapıyı açmamla ter içindeki yoruyu gördüm , "Bu halin ne?" Diye sormuştum ama cevap vermeyip hızla yanımdan geçip gitmişti . Sasha yanıma gelince önce yoruya baktı ardından konustu "Bu aralar biraz uzak durmanız gerekiyor Vincent , detayları sonra anlatıcaz ama bir sorun var ." Diyince ona bakıp kaşlarımı çattım "Ne gibi bir sorun?" Dedigimde ellerini cebine soktu "Kısa zamanda Japonyaya dönücez ve sende bizimle geliyormuşsun Yoru dedi , bende Rusyaya gidemiyorum . Neler olduğunu ben dahil anlayamıyorum Vincent." Diyince sakince konustum "Artık pek bişey fark etmiyecek bana koymaz yani ." Diyince sasha derin nefes verdi .






Akşama doğru Yoru odadan çıkmıştı, beni kolumdan tutup dışarıya götürmeye başladı . Ona baktığımda hala nefes nefese duruyodu, tam ayın altına geçip sandalyeye oturduk . Kalın bir ses tonuyla konuşmaya başladı "Sasha söylemiştir zaten Japonyaya dönmemiz gerekiyor ve üzgünüm ama sende gelmek zorundasın." Diyince gülümseyip elimi yanağına koydum "Yeni bir yer banada iyi gelicektir emin ol ." Diyince kafasını elime yasladı, biraz oturduktan sonra tekrar ayağa kalkmıştı .



Geri içeri girmiştik ve Yoru uyumaya gitmişti ben şok bir şekilde odadan kovulmam yüzünden dram yapıyordum . Elimdeki dondurma bitince çikolatayı açtım neon ve sasha bana doğru eğildiler "Bu halin ne Vincent sana ne oldu." Diyince ağlamaklı bir şekilde konuştum "Yoru beni odadan çıkardı artık salonda yatıcam." Diyince neon beni kendine çekti , "Kıyamam sana ben keşke başka bir yer daha olsaydıda orda kalsaydın." Diyince sasha bana döndü "Bir kaç güne yolculuk başlicak Yoru önlem alıyor Vincent herşeyi Japonyada anlıyacaksın." Diyip gitti ben ve neon baka kalmıştık "Sabahtan beri gizem var heryerde , neon bir fikrin varmı?" Diye sorunca ellerini havaya bilmiyorum dercesine kaldırdı "Hiçbir fikrim yok malesef." Diyince çikolatamdan bir ıstırık aldım .





Koltukta neon ile film gecesi yapmaya karar verip korku filmi açtık, ben hem korkuyor hemde korkamamış gibi yapıyordum . Neon bağırınca daha çok korkuyordum, bir gece boyunca film izleyip yemek yemeye devam ettik.......











































<( ̄︶ ̄)>





Mon Ennemi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin