10.bölüm

59 6 0
                                    







----------Chamber'dan----------





Gozlerimi açıp etrafa baktım , yoru uyanmıştı ve telefonuna bakiodu . Bir sorun vardı , yorunun dibinde yatıyordum. Gözlerimi büyütüp hızla yana kaydı. "Ne o uyurken ne guzel dibimdeydin , niye kaçtın . " Diyerek guldu . "Sus be gıcık " dedim , gözlüğümü aramaya başladım.

Etrafa göremiyordum, yoru arkada gülüyordu . Resimlerin üstünde duran gözlüğümü aldım , üstüm kaymış haldeydi onlarıda düzeltip aynanın karşısına geçtim . Yoru ayağa kalkıp yanıma geldi , tırsarak kenara geçtim . Aynadan kendine bakıp saçını düzeltti ardından bana baktı ve sırıttı . Saçımı tam düzelttim derken eliyle saçımı karıştırdı .

Odadan hızla kaçtı , "Gıcıkkkk " diye arkadan seslendim. Yavaş yavaş odadan cıktım , herkes birşeyle uğraşiodu . Neon bana bakıp koşarak yanıma geldi . " Günaydın vincent , nasılsın ?" Dedi "Günaydın neon , kötüyüm " diye suratımı astım . "Neden ne oldu çabuk anlat . " Diyerek koltuğa yürüdük . Yoru tek kaşını kaldırmış phoenixle konuşuyodu .

Gözlerimi çekip neona döndüm , gülümseyerek bana bakiodu . " Yoru saçımı bozdu o yüzden sinir oldum biraz . " Dedim " Ha yoru şakamı yaptı ?" Şaşırmıştı , kaşlarımı çattım " Neden normalde de böyle değilmi ?" Diye sordum . " Bizimleyken ve yakın arkadaşlarıylayken çok ciddi ondan şaşırdım . " Onaylayıp yoruya baktım .

Acıkmıştım ve karnım gurulduyordu , neon birşeyler hazırlamak için gitmişti . Tek başıma oturuyordum , yoru bana bakıp eliyle gel işareti yaptı . 'Ne var' diye kafamı salladım , ısrarla yapmaya devam etti . Kalkıp yanına gittim , "Kahvaltı yapmadın ne yiceksin sipariş edeyim isteğin varsa ?" Diye sordu , bu düşüncesiyle şaşırmıştım ve yanaklarım al al olmuştu . "Şey baget ekmek arası özel sandiviçler var ara sokaklarda satılan onlardan olabilir . " Diyerek kafamı yana çevirdim , " Tamam sen geç otur buraya bekle beni . "

Dediğine uyup yerine oturdum , televizyondaki filmi izlemeye başladım . Neon elinde tuttugu tabakla etrafa bakıyordu , daha sonra bana doğru baktı ve koşarak geldi . " Tek bu kekleri bulabildim , üzgünümm ." Diyerek başını eğdi . " Yok sorun değil yoru bana bişeyler almaya gitti zaten . " Diyerek elindeki tabağı aldım " Genede bunları yiyeceğim teşekkürler neon . " Neon elini bileğine attı ve nabzını yokladı .

" Vincent ben yaşiomuyum yoksa yoru'mu değişiyor ? " Deyip yanıma çöktü , " Şey bende bilmiyorum ama davranışı çok centilmenceydi . " Diyip keki ağzıma attım . Neonla muhabbet etmeye başladık , bir süre sonra yoru elindeki poşetle içeri girdi . Bana doğru geldi ve önümdeki masaya oturdu , poşetten sandiviçi çıkarıp bana uzattı .

Sandiviçi alıp ıstırdım, acayip lezzetliydi ve ağzımda çok güzel bir tat bırakıyordu . Neon bir bana bir yoruya bakıyordu , phoenix yanımıza gelmiş ve yoru'nun kulağına bişey demişti . Yoru öksürüp phoenix'e küfür etti , " Ne dion lan pezevenk !" Phoenix ellerini kaldırdı "Doruları söylüyorum kanka " diye söylendi .

Onları izlerken ekmeğimi bitirmiştim, Yoru elindeki telefonu cebine koydu , Phoenix bana baktı " Dışarı çıkalımmı vincent sıkılmışsındır . " Diye sordu . Kafamı hızla salladım " Olur ama şey kıyafetlerimi değişsem iyi olur , bunlar bolda . " Dedim . " Tamam , sen hazırlan bekliyorum burda . " Diye soyledi , ayağa kalkıp yorunun odasına gittim . Dolabı karıştırıp bakındım , bana uygun pantolon ve t-shirt buldum . Üstüme tutup ölçtüm olacağına karar verip giyindim .

Gözlügümü düzeltip içeri girdim , Yoru beni baştan aşağı süzdü tuhaf hissedip kapıda bekleyen phoenixin yanına gittim . " Sahil taraflarında dolaşalım , etrafta görünmemen iyi olur . " Dedi , doğru diyordu gördükleri yerde olay çıkabilirdi o yüzden iyi fikirdi . Motora giden phoenix in yanına gittim , uzattığı kaskı kafama geçirdim . Motoru çalıştırıp , sahile doğru gitmeye başladık .

Motoru durdurup indik , kaskı bırakıp sahile doğru yürümeye başladım. Güzel bir kayalık bulup üstüne oturdum , güzel havayı içime çektim . Phoenix ayakta denize bakıyordu " Vincent aslında seninle konuşmak için bunu düşündüm , yorunun olayı hakkında , birde senden duymak istiyorum . Anlatabilirmisin ?" Dedi . "Aslında çok derin bir konu ama özet geçeyim , benim babam gittiği şehirlerde bir şirketi hedef haline getirir ve onu yok eder . Yorunun babasıda babama tek karşı çıkan kişiydi , zor bir şekildede olsa gene yok etmişti , yok etme görevinide bana verdi ama ben yapacak güçte değildim . Başka birine yaptırdım ve sadece orda bulundum.  Yoruda galiba beni suçluyor ama haklıda....." Diyerek sustum .

Phoenix derin bir nefes çekti " Anlıyorum yani senlik bir suç yokmuş...." Diye konuştu. Akşama kadar sahilde muhabbet edip oturduk , sıkılınca kalkmaya karar verdik . " Ha bu arada yoruyla çok iyisiniz . " Diye güldü . Tek kaşımı kaldırdım " Nası yönden " diye sordum . " Anlarsın ya o yönden " diye kahkaha attı , ben bunu duyunca utanmış ve sustum . Hiç yoruyu ciddi manada incelememiştim , şimdi düşününce çok yakışıklıydı. 

Kaskı kafama taktım ve mekana gitmeye başladık .. Mekana gelince motoru durdurup aractan indi bende inip arkasından içeri girdik . Kimse ortada yoktu ve yoru yayılmış film izliyordu , Phoenix yanıma yaklaştı " Kolay gelsin ben kaçıyorum baş başa kalın siz . " Dedi gulerek . " Ne alaka , ne alakaaa " diyerek isyan ettim . Phoenix gidince ayakta kalmıştım Yoru bana döndü " Otursana ayakta durma . " Dedi , eliyle yanını gösterdi .


Rahatça gidip oturdum , film ilgimi çekmişti . Dikkatimi tümüyle verip bağdas kurdum , yoru bana bakıyordu ama film daha önemliydi . Bir saat sonra film bitmişti , Yoru televizyonu kapattı . Ayağa kalkıp önümde durdu " Ne yaptınız phoenix'le ? "  Dedi . " Sahilde oturduk konuştuk falan . " Diye yanıtladım. Üstüme doğru eğildi " Hmm demek öyle , ne dedi sana ?" Dedi , çok yaklaşmıştı ve sıcaklamaya başlamıştım  " B-bişey demedi havadan sudan konuştuk . " Diye zorla konuştum .

Koltuğa iyice yapışmıştım yoru elini yanağıma koydu , sanki oyuncak bir bebekmişim gibi bakıyordu . Gözleri dudaklarıma kaymıştı , ben utançtan domatese dönmüştüm . " Neden bu kadar iyisin sen ?" Dedi nefes nefese . " He ne , yani anlamadım " konuşamamıştım . Gittikçe yaklaşmıştı en son dudaklarımız buluşmuştu , ben şok olmuş şekilde donmuştum .

Yoru gözlerini kapatmış bekliyordu , hiçbirşey düşünmeyip dudaklarımı hareket ettirdim . Yoru elini t-shirtümün üzerinde gezdirirken kendime geldim ve onu ittim . Yoru gözlerini açıp telaşla konustu " Lan ben ne yaptım , üzgünüm ben şey neyse dışarı çıkıyorum ben . " Deyip dışarı çıktı , ben oldugum yerde nefes nefese kalmıştım . Biz ne yapmıştık ve bu neydi .

İlk defa kalbim bu kadar çarpıyordu . Bana bişeymi oluyordu buda neyin nesiydi ? Duygularımı kontrol edemiyordum , hızla odaya yürüdüm . Pantolonumu çıkarıp uzun gelen t-shirtümle yatağa yattım . Gözlerim dolmuştu , kalbim çok hızla atıyordu . Gözlerimden yaşlar gelerek uykuya kendimi kaptırdım......





































(◍•ᴗ•◍)


Mon Ennemi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin