12.Bölüm

67 5 0
                                    








----------Chamber'dan----------





Gözlerimi zorla açtım, bana sarılan yoruya baktım . Çok güzel uyuyordu ve ona bakarken içim kıpır kıpır oluyordu, ilk defa bu deneyimi yaşamıştım ve devamı nasıl olacaktı hiç bilemiyordum .Yoru gözlerini açtı ve bana gülümsedi " Günaydın Vincent " dedi , kızaran yanaklarımla " Sanada günaydın yoru ." Diyerek oturmaya çalıştım çunki çalışmakla kalmıştım, kalçam ve sırtım çok ağrıyordu .

Yoru esneyerek ayağa kalktı yerdeki boxerını giyindi , bana döndü " Bişeymi oldu üşüteceksin giyin hadi . " Deyip ban adoğru geldi, " Demesi kolay tabi , kalçam acıyor . " Diyerek yüzümü buruşturdum , zorla ayağa kalktım ve boxerımı aldım . Elimle aletimi kapatmaya çalışıyordum , yoru gülerek odadan çıkıp banyoya girdi . Bense boxerımı giyindim , üstüme uzun t-shirtümü giyindikten sonra beklemeye başladım .

Yoru bir süre sonra geri odaya girdi , girmesiyle bende odadan ayrıldım . Tam banyoya girecekken Phoenixle göz göze geldik , bana şaşkınca bakarken hızla banyoya girivermiştim . Üstümü çıkardım ve duş almaya başladım....





-----------Yoru'dan----------


Üstüme kot pantolon ve siyah bir uzun kollu giyindim . Vincent banyodaydı bende sıkılıp içeri yürüdüm , çocuklar başlarıyla selam verirken köşeme oturdum . Phoenix bana doğru geldi ve ciddi bir şekilde oturdu , " Kankacım beni büyük bir şoka uğrattın , özür dile hemen . " Dedi , anlamayıp ona baktım.    " Ne alaka lan ne özürü ?" Diye kaşlarımı çattım .

" Oğlum insan bana derdi vincentla işi pişirdiğinizi ayıp lan ." Elimle ağzını tuttum " Bağırma lan salak ve hem düşündüğün gibi bişey değildi yani şey evet evet değildi . " Diyerek kararsızlıkla yanıtladım. " Nası değil siz şey değilmisiniz . " Diye sordu kafamla olumsuz anlamda salladım , üzülüp bana sarıldı " Yazık sizeeee umarım kavuşursunuz" diyerek ağlamaya başladı .

Jette doğru bağırdım " Lütfen şunu al üstümden ." Diyerek bağırdım , hızla yanıma geldi " Adamı rahat bırak phoenix. " Diyerek sürüklemeye başladı . Rahatlayıp ayağımı uzattım , odamdan çıkan vincenta baktım . Altına bol eşofman ve üstüne uyan bir t-shirt giyinmişti , ona el sallayan neona doğru gitti ve zorlanarak oturdu .


Boynuna doğru baktığımda dünki iz vardı ve nedense mutlu hissediyordum , ayağa kalkıp motoruma gittim ve herzamanki sandiviç aldığım yere dogru sürdüm . Yere gelince durdum ve iki tane sandiviç istedim , hızla hazırlayıp bana uzattı alıp parayı verdim . Motora geri binip mekana sürdüm, motoru durdurup içeri ıslık çalarak girdim .

Vincent oturmuş haberleri izliyordu ve ara ara küfür ediyordu , onun için uzun zamandı kafamda planlar vardı . Yanına oturdum ve poşeti açtım, kafasını bana doğru çevirdi . Sandiviçi uzattım ve anında aldı kendiminkinide açıp kocaman ıstırdım . " Şirketine gitmek istermisin Vincent ?" Diye sordum . Bana şaşkınlıkla döndü " Gidip ne yapıcamki ?" Diye sordu .

" Bilmem çalışanlarını görmek istersin veya evine gitmek istersin sana yardımcı olucam . " Deyip kocam tekrar ıstırdım," Yani gidince pek birşey deyişmiyecek şirkete gidince ama evime gidebiliriz . " Diye gülümsedi . Sandiviçlerimiz bitince Motorun yanına gittik ,"Dönerken sana göre bişeyler alalım bunlar hiç uymuyor sana ve seni evede bırakmıyacağım hala benim esirimsin unutma . " Diyerek tembihledim.

" Kıyafete olur diyorum ve kaçmıyacağım . " Diyerek kaskı kafasına taktı motora binip evini tariflerine göre bulduk , motoru durdurdum . Vincent motordan indi ve hızla eve doğru yürümeye başladı , arkasından yetiştim ve zile bastı . Kapıyı yorgun bir teyze açtı vincent hızla boynuna sarıldı , ben kim olduğunu anlamaya çalışırken kadın ve vincent ağlamaya başladılar .

Mon Ennemi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin