----------Chamber'dan----------
Gece bir sürü resim çizmiştim , oldukça mutlu hissettirmişti . Nereye yatacağımı bilemeyip etrafa baktım , sandalyede uyumaya devam edersem bel ağrısından ölmem kısa sürmezdi . Zorla ayağa kalktım , yatakta ayı gibi yayılmış yoruya baktım . Köşeye kıvrılıp sessizce yatmaya başladım , kısa süre sonra uyku ile gözlerim kapandı .
---------Sabah---------
Üstümdeki ağırlıkla gözümü açtım , yorunun kolu üstümde ve gereksizce bana yaklaşmıştı . Elini üstümden itip gerinerek yerimden kalktım , koltuğa geçip oturduktan sonra gözlüğümü takıp dışarı baktım . Araçlar geçiyordu , oldukça hızlılardı. Çevre yolunun yanındaydık galiba .
Ben dışarıyı seyrederken kulağıma bir ses geldi " Nereye bakıyosun vincent ?" Diye yoru kulağıma fısıldamıştı . Hızla geriye kaçıp kulağımı tuttum " Nabıyosun , dağ ayısı ." Diyerek bağırdım . Gülerek baklavalı karnını kaşıyıp dolaba ilerledi . Ayaklarımı yukarı çekip yola bakmaya devam ettim . Yoru üstünü düzeltirken konuştu " Kahvaltıya çıkıcaz uslu dur bay vincent ." Diye kapının kilidini açtı .
Üstümü düzeltirken odadan çıktık , herkes elinde birşeylerle etrafta gezerek yemek yiyordu . Yoru kolumdan tutarak dünki oturduğu yere beni oturttu . Beklerken tost ve meyve suyunu masaya bıraktı . Eğilip tostu aldım , oldukça acıkmıştım , dün doğru dürüst yememiştim . Tostu yerken arada meyve suyundanda yudumlar alıyordum. Yoru yanımda yayılmış tosttan ıstırıp bana bakıyordu .
Biz yerken karşımızdaki neon ve rastalı çocuk bize bakarak konuşuyorlardı . Beni fark etmiş olcaklarki , arkamı işaret edip leziz işareti yaptılar . Anlayamayarak onlara baktım , yoru elimdeki bardağı alıp başına dikti . Ben sinirle ona baktım , o sırada haberlerde Chyper'ı gördüm " Susun bir dakika . " Diyerek bağırdım . Karşımdaki televizyona odaklandım .
" Öncelikle herkese merhaba ben Chyper , artık Fabron şirketinin patronu olarak yönetimi elime aldım. Vincent Fabron şehir dışına kaçıp baba yadigarı şirketini bana devir etti . Daha fazla aksi olay çıkmayacağına yemin ederek iyi günler diliyorum . " Diyerek araca binmişti . Şokla ayakta kaldım , onca uğraşım , yıllık emeğim bir anda kül olmuştu .
Artık ne bir saygınlığım ne bir şirketim kalmamıştı . Kendimi koltuğa zorla oturttum , yoru bana bakıp kaşlarını çattı . Elimle sadece ekranı gösterip sessizce ağlamaya başladım . Neden ağlamayayım onca zamanım hatta çocukluğum bitmişti, hemde bir hiç uğruna. Ne kimsem vardı ne yapacak işim artık bir esir olarak kalmıştım .
Yoru dikleşip eliyle kafamı tuttu daha sonra omzuna yaslanmamı sağladı ben daha çok şiddetle ağlamaya devam ettim....
-----------Yoru'dan----------
Karşımda hüngür hüngür ağlayan vincenta baktım . Artık intikam diye bişey kalmamıştı , çok fazla acı çekmişti . Daha fazla birşey yapamazdım ona üzülüyordum . Elimle kafasını tutup omzuma yaslanmasını sağladım . Ne akrabası vardı nede arkadaşı , çocuklar hızla dışarı çıkmaya başladılar . Neon yanımıza gelip vincentın sırtından tuttu .
Uzun süre ağlamasından sonra yanımda uyumuştu , bir eliyle kıyafetimden tutuyordu arada gözündsn bir damla geliyordu . Phoenix bana baktı " Al bak intikam , adam ne hale geldi . Mutlumusun Yoru ?" Diyerek bağırdı . Mutlu değildim , hiç intikamım alınmış gibi değildi , daha çok canım acıyor gibiydi .
" Bilmiyorum , sadece biraz canım acıyor." Diyerek vincenta baktım . "Bu adama iyi davran , bir terslik olursa bozuşuruz . " Diyerek dışarı çıktı . Jette arkasından gitti . Neon üzgün gözlerle vincenta bakıyordu , elimle anlımı tutup arkama yaslandım . Yaslanmamla iyice bana sokulup kafasını göğsüme koymuştu ama üstümü çok sıkıyordu . Galiba kabus görüyordu , Neona baktım " Bir battaniye getirsene . " Dedim . Hızla gidip battaniye ile geri dönmüştü , alıp vincentın üstünü örttüm .
Akşama kadar hem ağlamış hemde uyumuştu . Ben hala yanından ayrılamamış oturmuş film izliyordum. Yanımda kedi varmış gibi hissediyordum . Yavaşça gözlerini açıp etrafa baktı , gözleri ağlamaktan şişmiş haldeydi . Elimle gözlüğünü alıp masaya koydum , hiç konuşmayarak tekrar göğsüme yatmasını sağladım .
Sesi çıkmıyordu , olanlar ona ağır gelmişti belliki . Phoenix içeri girince gülerek bize baktı " Oooo nasılsın vincent daha iyimisin ?" Diye koltuğa oturdu . Vincent kafasını kaldırıp baktı , gözleri tekrar dolarken kafasını fiske attım " Yeter ağlama artık , üstüm hep gözyaşı oldu zaten . " Diyerek kızdım . "B-ben...." Konuşamadan büzülen dudaklarını tutamadı ve tekrar ağlamaya basladı .
" Ben sadece babama layık olmak istiyodum , gene dediğinde haklı çıktı . Başarısız tekiydim , beş parasız ortada kaldım . Sadece babama göre bir oğlan olmak istiyordum ben ...." Diyerek devam etti . Phoenix duygulanmış olacakki volta atıyordu . " Ben senden sadece intikam almak istiyordum ama böyle olcağını tahmin edemedim. " Diyerek başımı öne eğdim .
Kafasını bana çevirdi " Ben çok özür dilerim onuda babam yaptırmıştı , ben kimseyi öldürmek istemiyordum ama babam beni zorlamıştı çok özür dilerim . " Diyerek kolumdan tuttu . " Anlıyorum sen sakin ol sonra konuşuruz. Neon gel biraz dışarı çıkın hava alıp gelin vincentla . " Diyerek talimat verdim . Neon ayağa kalkıp vincenta yardım ederek dışarı çıktılar .
Phoenix yanıma gelip oturdu , elimle kafamı tutup yere bakmaya başladım
" Bu nasıl baba lan . Anlayamiyorum , tüm hayatını ezilerekmi geçirmişti yani ." Diyerek bana döndü " Bende anlayamıyorum , aslında o yangında o adamın yanması gerekiyordu . Hem vincent kurtulurdu hemde benim annem ve babam . Bir orospu çocuğu yüzündan kaç kişi perişan oldu baksana . " Diyerek nefes verdim .Bir süre sonra neon ve vincent içeri girdiler . Vincent kafasını öne eğip yanıma oturdu . Kafamı ona çevirip yüzüne baktım " Daha iyimisin ?" Diye sordum . Kafasıyla onayladı , phoenix düşünüyor gibi duruyordu . " Şey yoru eğer yanlış anlamassan artık gidecek bir yerim olmadığı kaçmaya çalışmıcam ve size olan zararlarımdan dolayı üzgünüm . " Diyerek elleriyle oynamaya başladı.
" Sorun değil vincent bizdede eşşeklik var zaten . Kendine yüklenme fazla , burada iyi zaman geçireceğimize eminim. " Dedi Phoenix. Kafamla onu onayladım , kolumda saate bakıp guruldayan karnımı dinledim. " Birşeyler yesek iyi olur , acıktım. " Diye söylendim . Neon hızla telefonuyla bir yeri arayıp sipariş vermişti .
Vincentın hiç sesi çıkmıyordu arada bana bakıyordu ama o kadardı . Gelen yemeklerle masanın başına toplandık , vincentı zorlayarak yemeği yemeye devam ettik . Yemekler bittikten sonra ayağa kalkıp vincenta işaret yaptım , itiraz etmeyerek yanıma geldi . Neona döndü " İyi geceler Neon . " Diyerek yanıma geldi. Neonda arkadan iyi geceler diye bağırdı .
Odaya girdiğimizde üstümü çıkardım , vincent hızla arkasını döndü . Şortumuda giyip yatağa yattım, arkamı dönüp yer açtım . Bir süre sonra yatağa gelip köşeye uzanma sesini duydum . Yavaşça kapanan gözlerimi uykuya teslim ettim......
(。•̀ᴗ-)✧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mon Ennemi
Roman pour AdolescentsChamber ailesi tarafından zorlu şartlar altında sürekli tertip ve düzene uyması gereken nerde ne demesini bilecek bir çocuk olarak yetiştirilmişti . Babasından kalan ve kendi yetenekleriyle büyüttügü silah şirketinde başarılar elde etti . Ama bir s...