-------İki gün sonra---------
İki gün olmuştu geleli ve ben asla odamdan çıkmamıştım. Zorla oturduğum yerden kalktım ve kapıya ilerledim, kapıyı açıp gecenin soğukluğu ile titredim. İlerdeki koltuklara oturup ayın seyrini çıkarmaya başladım. Sadece sasha ile görüşüyordum, kendimi insanlardan soyutlamış bir haldeydim. Kızlara asla pas vermiyordum, çünkü şuan çok fazla yalnız kalmak istiyordum.
Ben otururken yorunun evinin kapısı açıldı, fark etmiştimki ay kıpkırmızıydı. Karanlığın içinden gelene doğru bakıyordum, etrafta kimse yoktu. Işıklar sönmüş ve karanlık ile başbaşa kalmıştım. Yerimde korkudan kalmıştım, karşımdaki beden oldukça cüsseli ve bir o kadarda korkutucuydu. Yanıma gelince hiç konuşmamıştı, sakince yüzüme doğru yaklaştı ve derin sesi ile yoru konuştu "Vincent beni bu hale sen getirdin, senin kokun beni baştan çıkartıyor. Ahhh bugun seni gelinim yapıcam." Diyip beni kucağına aldı.
Çok fazla korkuyordum, kaçmaya çalışsamda kıpırdayamıyordum bile. Kendi evine gelince beni yer yatağına bırakıp üstümü yırttı, resemen üstümü yırtmıştı. Bacaklarımı kaldırıp boxerımıda çıkardı, kocaman vücudunu bana yaklaştırıp hissettiğim dişleri ile dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Ben zorla karşılık verirken kocaman eli ile gögüs uçlarımı sıkıyordu. Bir süre sonra ayrılınca dudaklarını göğsüme indirdi, ıstırıp , yalamaya başlayınca ben acı ile sessiz sessiz ağlamaya başlamıştım.
Vücudumda çeşitli izler bırakırken artık acıdan zevk alır hale gelmiştim. Dudaklarını benden çekince altımda hissettiğim alet ile inledim, deliğime aletini dayamıştı ve oldukça büyüktü . Elini kalçama yaklaştırıp bir iki parmağını deliğime soktu, ben acı ile inledikten sonra içimdeki parmaklara alışmaya çalıştım. İçimde hareket eden hırslı parmaklar yüzünden inlememi kesemiyordum "Y-yoru L-lütfen yavaşla canım yanıyor." Demiştim ama daha fazla hızlanmaya başlamıştı.
En sonunda parmaklarını çıkarınca beni kaldırıp ter şekilde yatırdı. Kalçamı kaldırınca eli ile kafamdan tuttu, hissettiğim alet ile yutkundum. Yavaş yavaş içime girerken büyük aleti yüzünden deliğimin yırtılacağına emindim. Acı yüzünden ağlarken yoru içime girmiş ve hareket etmeye başlamıştı. "Vincent daha fazlasını istiyorum." Demişti, ben ağlarken karşılık veremiyordum. Sessiz sessiz inlerken beni dik hale getirdi, tekrar içime girince karnıma kadar değen alet yüzünden acı ile bağırdım. Yoru bundan zevk almıştı ve daha fazla içime vuruyordu.
Elini aletime atınca zevk ile inledim, hala içimdeki alet yüzünden canım yanıyordu. Gücü be baskısı beni yorgun düşürüyordu, elini hızlı hızlı hareket ettirince içimde tekrar haraket ediyordu. Dişlerini boynuma bastırınca ikimizde boşalmıştık, ben acı ile yatağa yatmıştım. Yoru elini saçına atıp duraklamıştı, ben ağlarken bana yaklaştı ve yüzümden tutup çevirdi. Bacaklarımı ayırıp tekrar içime girmişti, büyümüşe benzeyen alet yüzünden nefesim kesilmişti. Ben ağlarken yoru içimde gitgele asla ara vermemişti.
Sabaha karşı zevk yüzünden yorunun kucağında zıplıyordum. İçime saymadığım kadar boşalmıştı tekrar yapıyorduk ve bu beni zevke getirmişti. Beni kaldırıp kucağına aldı, yüzümü duvara yaslayıp kalçamı belimi gererek ortaya cıkardım. Saçımdan çekerken bir anda çok hızlı şekilde bir noktaya vurmaya başlamıştı. Bense tekrar acıyan kalçam yüzünden ağlamıştım. Bir kaç dakika sonra yoru bir bacağımı kalldırmış ve dahada çok üstüme abanmıştı. Boynumu tekrar ıstırması ile duvara boşalmıştım, yoruda boşalınca beni kucağına tekrar aldı.
Evindeki banyoya benzeyen yere gelmiştik ışığı açınca karşıma baktım. Gecekinin aksine yoru normal görünüyordu. Sadece kasları daha fazlalaşmış bir haldeydi, beni küvetin içien bırakıp sıcak suyu açtı. Yorgunluk ve sıcağın etkisi ile mayışmıştım, yoru elindeki şampuan ile saçlarımı yıkarken tekrar gece aklıma gelmişti . Göz yaşlarımı tutamazken yoru hızla bana dönmüştü "Sen çok aşagılık bir insansın , kaç gündür yanıma bile gelmedin . Şimdiyse saatlerce beni siktikten sonra mutlu mutlu beni yıkıyormusun ha?" Diye bağırmıştım.
Kafasını yere eğip konuştu " Buraya geldiğimizden beri bir kez evden çıktım, sonraki günler evde acı yüzünden kıvranıyordum Vincent. Sana zarar vermekten korktum." Demişti, gözyaşlarımı silip onun gözlerine baktım. Hüzün ve pişmanlık ile doluydu "Benim hiçbirşeyden haberim olmadıki, şuan bile ne olduğunu bilmiyorum. Eğer sasha olmasaydı sana ne olduğunu bile anlamayacaktım." Dediğimde kaşları çatılmış ve daha sonra düzelmişti, daha sonra beni yıkamaya devam etmişti. Duşumuz bittikten sonra odaya geri dönmüştük, dolabımdan kıyafet getirip bana giydirdi. Ne giydirdi veya yerdemiydim göktemiydim bilmiyordum.
Giyinme işi bittikten sonra hızlıca yatağı temiz bir hale gitiren yoruyu izlemeye başladım. İşi bittikten sonra beni kaldırıp yatağa yatırdı, iyice kendine çekince elimi yavaşça beline atıp ufak bir sarılma ile uyumaya başladım.
---------Sabah---------
Gözlerimi acı ile açtım, nerede olduğumu fark edince yanıma hızla döndüm. Yoru uyanıktı ve bana bakıyordu "Günaydın Vincent." Demişti, kızaran yanaklarım ile ona baktım "Günaydın Yoru, şey saat kaç?" Diye sorunca yandaki telefonundan saate baktı. " Saat şuan tam 3 olmuş." Diyince şokla gözlerimi açtım, o kadar saattir uyuyormuydum yani . Bir anda giren acı ile inledim, yoru endişe ileelimden tuttu "İyimisin bir yerinmi acıyor?" Diyince tüm izlerle dolu vücudumu gösterdim "Sayende evet." Diyip arkamı döndüm.
Elini saçlarıma atıp oksamaya başlamıştı "Vincent benim bir oni olduğumu öğrenmişsin bunu biliyorum . Ailem beni korumaya çalıştı , hatta dönüşmemi engelleyecek ilaç bile bulmak üzerelerdi ama işler ters gitti ve fransada iken bir gün senden tuhaf bir koku gelmeye başladı. Ben günden güne susamaya ve acıkmaya başlamıştım, gittikçe vücudumda ağrılar baş gösterince buraya gelmeye karar verdim ve olanlar oldu işte. Aslında seni kendimden korumak için buraya getirdim ama işte..." Diyip sözünü bitirince ona doğru yaklaştım, ellerimle oynarken konuştum "Yoru peki bana ne oluyor?" Diye sormuştum.
Birsüre düşündü ve konuştu "Keşke bende anlayabilsem ama bir gece rüyamda senin gözlerini sapsarı ve kanatlarınla beni koruduğunu görmüştüm. Efsanelere göre altın kanatlı biri vardı ve şey bir oni ile birlikte oluyorlarmış. Şurdaki eski tarihten okuyabilirsin bana inanmıyorsan." Demişti, ne yani ben altın kanatlımıydım. Yoru beni kendine çekip boynumdaki yaraları öpmeye başladı. Ben gıdıklanırken yoru kulagıma konuştu "Dün seni ağlattım ve gaddar biri gibi davrandım özür dilerim meleğim." Diyince ben utanarak kafamı eğdim "T-teşekkür ederim bay oni." Deyince yoru gülmeye başladığında bende ona eşlik etmiştim......
(◡ ω ◡)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mon Ennemi
Teen FictionChamber ailesi tarafından zorlu şartlar altında sürekli tertip ve düzene uyması gereken nerde ne demesini bilecek bir çocuk olarak yetiştirilmişti . Babasından kalan ve kendi yetenekleriyle büyüttügü silah şirketinde başarılar elde etti . Ama bir s...