Bir kaç gündür sürekli salondaydım, Yoru ile nerdeyse görüşemiyorduk . Artık depresyon beni kendine çekmiş ve yerimden kalkmıyordum. Bugün japonyaya gidecektik o yüzden bavulumu topluyordum . Yoru gene dışardaydı, son zamanlarda kendime farklılıklar sezmiştim. Kendimi savunmasız hissediyordum ve ara ara karın ağrım oluyordu.
Bavulla işim bitince ellerimi çırptım odaya giren sashaya döndüm "Herşey hazırmı?" Diye sormustu son defa herşeyi kontrol edip ona döndüm "Evet herşey hazır, birde ne ile gideceğiz?" Diye sormuştum elindeki saate baktı birkaç saate uçağa binicez Yoru ve çocuklar bizi bekliyor biraz acele edelim ." Diyip bavulumu aldı, arkasından gitmeye başladım. Taksiye bavulumu koyup araca bindik, biz giderken sasha sanki birşey söylüyecek gibi duruyordu .
Kısa süren yolculuk sonunda sasha ile uçağa ilerliyorduk, bir anda durup bana baktı "Bak Vincent bu yolculuk sonunda kötü şeyler olabilir ve bu yüzden eğer istiyorsan seni burda bırakmak için birşey yapabilirim." Diyince düşündüm, burda dursam evim veya başka birşeyim yoktu , herkes beni tanıyor ve linçlemeye hazırdı. Gitmekten başka seceneğim yoktu "Benim için endişeleniyosun ama ben alıştım artık Sasha hem sen beni ordada koruyabilirsin değilmi ?" Diye gülümseyip sordum , elini uzatıp saçımı sevdi "Tabikide koruyacağım, küçük bir kardeşim gibi koruyacağım hemde." Diyince hem sevinip hemde utanınca yüzüm kızardı.
Uçağın kapısından girince etrafa baktım, tüm kabin yorunun adamları ile doluydu . Yoru ise ortada cam kenarında oturuyordu, beni görünce etrafa baktı ardın neonun yanını gösterdi . Sıkkınca gidip neonun yanına oturdum,neon kulaklığını çıkarıp bana döndü "Yorunun yanına niye oturmadın Vincent?" Diye sorunca gözlerim dolmuştu bunu fark eden neon hızla beni kendine çekmişti . Sessiz sessiz göz yaşlarımı bırakmıştım, birşey yapmıştım demekki yoru benden uzak duruyordu hata bendeydi yani . Keşke hiç bulaşmasaydım ilk fırsatta kaçsaydım, bu kadar acı çekmezdim en azından .
Ben göz yaşlarımı silince neon bir bardak su uzattı bardağı alıp içtim . Yanıma oturan sashaya baktım, sürekli Yorunun bize baktığını hissediyordum, sasha bana dönüp yanağımdaki yaşı eli ile sildi "Ağlama artık yorma daha fazla kendini." Diyince burnumu cekip basımı sashanın omzuna yasladım. Arkamdan gelen yorunun bakışları korkmama neden oluyordu ama artık hiçbirşey canımı daha fazla yakamazdı .
----------Akşama doğru-----------
Uzun süren yolculuk sonunda Japonya'ya varabilmiştik. Uçaktan iniyorduk, cekete iyice sarılıp soğuk hava ile titredim, Yoru arkamdan geliyordu ben sashaya iyice yaklaşmıştım, benim tedirgin olduğumu anlayınca elini omzuma attı. Uzaktaki siyah arabaya ikimiz binince konvoyu takip etmeye başladık, sasha bana döndü ve derin bir nefes verip konuştu "Babanın kim olduğunu hatırlıyomusun, asıl amacını ? Ben söyleyim avcılığa sahip çıkıp insanları korumaya çalışıyordu , senide onun için eğitiyordu ama yanlış bir yöntemle. Sen geri tepince tek başına işe devam etti, annen çok korktu senin için ve hep sana uzak davrandılar . " Dedikleri çok tuhafıma gitmişti ama doğruydu babam bana eskiden masal anlatırdı ve söyle bir masaldı;
Bir zamanlar bir çocuk gecenin bir vaktinde evinin bahçesinde oyun oynarmış sonra başka bir çocuk gelip onunla oynamak istemiş, çocuk saf duyguları ile hemen evet diyivermiş . İkisi beraber ormana girince karanlık yüzünden birbirlerine sarılmışlar , çocuk korkarak babasını çagırmaya başlamış yanındaki çocuk bir anda ağzını kocaman açıp onu ham yapmış, babası gelmiş ama ona yetişememiş . O canavarı öldürmüş ama bir çocugunuda kaybetmiş......
Bu masaldaki oyun oynayan çocuk ben oluyordum, babam hep kendimi korumam için sürekli beni eğitmeye devam ederdi. Sıkkınlıkla nefesimi bıraktım, camdan dışarıyı seyrederken şehrin güzelliği ile mest olmuştum. Bir süre daha devam ettikten sonra büyük bir geleneksel eve gelmiştik. Sova bana dönünce ona gülümseyip araçtan indim, yoru ve diğerleride inip eve giriyorlardı. Sasha yanıma gelince ona döndüm "Ben nerede kalıcam bura baya büyü baksana." Diye sormuştum, kenardaki küçük evciği gösterdi "Bura senin için ayarlandı içinde senin zevklerine göre eşyalar var sıkılmazsın umarım." Demişti.
Yoru bir anda durup herkesi topladı daha sonra sesli bir şekilde konuştu "Öncelikle ani şehir değişikliği için kusura bakmayın ama bazı sorunlarım dolayısı ile temkinli olmalıyım. Öncelikle şu büyük bina sizin kalcağınız yer, sasha ve phoenix başka bir yerde kalıcak . Bende kendi evimde kalıcam ara ara nöbet değişikligi olucak bunlar ile phoenix ilgilenicek. Son olarak asla benden habersiz evime girmeyin." Diyip evine ilerledi, ben üzgünce arkasından baktıktan sonra cekete iyice sarınıp evciğime girdim.
İçerisi oldukça güzel ve japon kültürüne göre dizayn edilmişti, küçük bir masa televizyon , dolaplar ve resim malzemeleri ile doluydu. Gardıroba benzeyen dolaba ilerledim, içini açınca bana göre kıyafetler ve yer yatağı vardı. Dolaptan geceliklere bakınırken hepsinin şort olması ile offladım " Kesin kızların işi." Diyip giyindim, daha sonra yere yatağı serip hızla yorganı üzerime cektim. Yorgunluk ile gözlerim kapandı....
---------Sabah---------
Gözlerimi zorla açıp kuşların sesi ile cama baktım. Minik bur kuş camın kenarında duruyordu, sakince ayağa kalkıp cama gittim. Beni fark edince hemen kaçmıştı üzülerek üzerime ceketimi giyindim. Şort biraz üşümeme neden oluyordu, gözlüğümü takınca kapıyı açtım. Bahçede bir çok yorunun adamı vardı, arka taraftaki koltuklarda da yoru oturuyordu, beni fark edince ayağa kalkıp yanıma gelmeye başladı. Ben hızla kapıyı kapatım anahtar ile kilitledim.
Onun ile konuşmak istemiyordum, beni umarsamamış ve fikrimi bile önemsememişti. Gene aynı muameleyi görüyordum, kapım tıklatılınca irkildim. Dışardan gelen sesi dinledim "Vincent ben Sasha kahvaltı getirdim." Demişti , kapıya gidim dikkatlice açtım. Korkmuş beni gören sasha hızla tepsiyi koyup kapıyı kapattı "Birşey mi oldu neden yüzün bembeyaz?" Diye sordu bende elim ile yorunun oturduğu yeri gösterdim "Bir anda bana doğru gelince korktum o yüzden ." Demiştim zorla . Sasha derin bir nefes verip yere oturdu "Son zamanlarda yoru çok değişti farkındayım ama bunun tetiklenmesi senin sayende oldu bunu bilmelisin . Yakında kanlı ay gerçekleşicek ve yoru kontrolünü kaybedebilir , dikkatli olman gerekiyor ." Demişti.
Yemekten yerken konuştum "Ne için dikkat etmem gerek ve yoruya ne oluyor anlatıcakmısın artık?" Diyince önce etrafını kontrol edip sonra bana dönmüştü "Vincent , yoru bir oni . Biliyorsun değilmi tüm hayatın boyunca senin korunduğun canavar. Senin özel olduğunu biliyorum vincent , yoruda bu yüzden seni istiyor ama canını yakmaktan korkuyor." Demişti, benim nerem özeldiki . Çelimsiz bir vücuda ve eziğin önde gideniydim, lokmamı yutup tepsiyi ittim "Benim nerem özel sasha?" Diye sorunca kafasını iki yana salladı "Bunu yoru söyliyecek onu bekle şimdi ben gidiyorum ve yoru o şortu dışarda giymemeni istiyor." Diyip tepsiyi alıp çıktı.
Beyfendi birde bana emir veriyordu , zaten değişecektimki . Hava çok soğuktu , dolapta bana göre siyah eşofman takımını alıp giyindim. Daha sonra resim malzemeleri olan rafa gittim, her çeşit kalem ve defter vardı. Bir kaç sayfa alıp kurşun kalemim ile yer masasına yerleştim. Aklıma gelenleri çizmeye başladım......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mon Ennemi
Novela JuvenilChamber ailesi tarafından zorlu şartlar altında sürekli tertip ve düzene uyması gereken nerde ne demesini bilecek bir çocuk olarak yetiştirilmişti . Babasından kalan ve kendi yetenekleriyle büyüttügü silah şirketinde başarılar elde etti . Ama bir s...