7.bölüm

55 6 0
                                    






Araç durmuştu , camdan geldiğimiz yere baktım . Eski bir depoya benziyordu , heryere motorlar park edilmişti . Siyahi oğlan kapımı açtı ardından kolumdan tutup beni içeri götürmeye başladı . Kapıyı açtığında bar kısmı olan oldukça buyuk koltuklara sahip yere baktim .

Ben seyrederken yoru içeri girmişti , kaşlarımı çatarak ona baktım . Beni kaçırıp ne elde etmiştiki hiçbir fikrim yoktu . "Kanka fabronu nereye koyalım , ortalık yerde durmasın bence . " Diye yoruya sordu . " Biliyorum , şuanlık benim odama götür . Kelepçesinide açma . " Diyerek yanıtladı . Oğlan kafasını sallayıp kolumdan çekiştirerek beni bir odaya soktu .


Sandalyeye oturtup kapıyı çekti . Bende bulunduğum odaya baktım , motorla ilgili süslerle doluydu . Karşı panoya baktığımda delik deşik olmuş fotoğrafım asılıydı . Hasta olmamın verdiği yorgunlukla ayaklarımı yukarı kaldırdım . Daha sonra kafamı dizime koyarak beklemeye başladım . Ne olcaktı ve beni ne zaman serbest bırakcaklardı . Bir fikrim yoktu , şirkete ne olacaktı . Mia hanımda endişelenirdi , bana ne olacaktı....Bir an önce burdan çıkmam gerekiyordu.




Ben düşünürken kapı açıldı, mavi saçlı salak odaya girmişti . Sırıtarak karşıma geçip oturdu " Ee nasılsın fabron beğendinmi mekanımızı?" Diye sordu . Kaşlarımı çattım " Hiç beğenmedim iğrençti , beni ne zaman bırakcaksın . " Diyerek sinirle nefesimi verdim . Ellerini bağlayıp bana baktı " Bırakacağımı sana ne düşündürdü fabron . " Diyerek gözlerini kırpmadan sordu .

Cevap verme lüksüne girmeyip olduğum yere iyice sindim .Sabah sızlayan boğazım şimdi çok fazla ağrıyordu , yoru hala bana bakarken rahatsız olarak ayaklarımı iyice kendime çektim . Bana doğru ilerleyip yüzüme doğru yaklaştı ne yapacağını anlamaya çalışırken arkadaki ellerimi çözmüştü . " Bu odada serbestsin kaçmaya çalışma, çünkü kaçamassın . " Diyerek sırıttı . Bileklerimi ovuşturmaya başladım , kelepçe elime çok fazla iz yapmıştı . Gömleğimi düzeltip yerimde dik bir şekilde oturdum .

" Şimdi gidiyorum , usluca dur fabron . " Diyerek odanın kapısını açtı . " Sikik yoru . " Diye arkasından bağırdım . Kapıyı kilitleme sesiyle boşlukta kalmıştım .Odanın soğukluğuyla kollarımı sıvazladım , etrafa bakarken battaniye arıyordum . Köşede duran katlanmış battaniyeyi aldıktan sonra tekli koltuğa benzeyen yere geçtim . Yeleğimin önünü açıp battaniyeye sarındım .

Acınacak haldeydim, ben bu duruma nasıl düşmüştüm . O sasha beni nasıl bırakıp giderdi ve neden geri gelmemişti . Sinirle nefesimi verip gözlerimi yumdum biraz kestirmek iyi gelebilirdi .





-----------yoru'dan----------








Barın ön kısmında oturmuş içkimden içiyordum, phoenix yanıma gelip oturdu . " Paşam keyfin yerinde bakıyorumda , Fabronu yakalayınca bir mutlu oldun gibisin . " Diyerek dalga geçmeye başladı " Ne mutluluğu oğlum , şimdi ne yapacağımızı düşünüyorum . Chyper şirketin sözleşmesini kendine çevirdikten sonra bu fabronu ne yapıcaz ? Tonla soru var aklımda ." Dedikten sonra bir yudum daha aldım .

" Adama acıdım lan , herkes hainmiş çevresindeki . Dursun burda ne olcak süs niyetine kullanırız , hatta temizlik felan yaptırırız . Yemekte olabilir..." Diye düşünmeye başladı . " Phoenix bir alemsin ya . " Diye sırıttım .

" Ee yemekte ne yicez phoenix . Varmı aklında bişey ?" Diye sordum . Phoenix düşünerek baktı daha sonra elini kaldırdı " Buldum kebap yiyelim dürüm olandan sipariş verelim . Burda restoranı felan vardır . Sen bana kartı ve alıp gelirim . " Dedi . Kartı uzatıp telefonumla oynarken beklemeye başladım .




Uzun bir süre sonra phoenix gelebilmişti , elinde bir sürü poşetlerce yemekler vardı . Herkese ıslık çalıp toplandıktan sonra teker teker dagıttım . Otururken neon bana döndü " Şey yoru şu bizim yakaladığımız fabrona yemek götüreyimmi ? Keyfimden değil ama hastaydı elimizde ölmesini istemem . " Diyerek güldü . " Tamam al şunu götür ver yada dur ben veririm sen gitme . " Diyerek hem dürümümü yiyordum hemde kapıyı açmaya çalışıyordum .

Sonunda kapıyı acıp içeri girdim , koltukta kıvrılmış battaniye ile oturan fabronu görünce gülmeye başladım . Çok komik duruyordu , koyun desenli battaniyenin altında takım elbiseli biri durunca gülmemek elde değil di . " Ne gülüyosun be buz gibi odaya koyup bide gülüyo piç . " Diyerek sinirle bağırdı . " Çeneni kapatırsan iyi olur fabron , kimin elinde olduğunu unutma . Al şunu ye hastalıktan geberme sonra . " Diyerek kebabı masaya koydum , tiksinircesine bakarken ben odadan çıktım ardından kilitledim . 

Phoenix'in yanına geçip oturdum , daha sonra elimle anlımı sıvazladım . " Bu aralar gelirimiz azaldı , bir soygun felanmı yapsak . Nasıl olur ?" Diye sordu , ben düşünüp konuştum " Bu fabronun kartını alıp harcama yaparız . Ben şifresini öğrenirim , bana bırak . " Diyerek sırıttım .

" Kanka bişey sorcam , hani fabron senin odanda ya sen nerde yatıcan . " Diye tek kaşını kaldırıp sordu . " Yatağımda nerde yatıcam başka . " Diye söyledim . Düşünerek kafasını iki kere sallayıp fısıldadı ".....oldu bu iş. " Anlamayark ona baktım " Ne işi lan , ne diyosun fısır fısır . " Diye sordum . Kafasını kaldırıp bana baktı " Şey ben yani ah evet jette sürpriz bişeyler yapıcaktımda onu diodum eheheheh . " Diyerek pişkince güldü .

Koltuğa oturup tüplü televizyondan haberlere bakmaya başladım . Bir kaç saat sonra odamdan bağırma sesleri geliyordu , ayağa kalkıp odama yürüdüm . Kapıyı açınca yerinde duramayan fabronu gördüm " Lavaboya gitmem gerek , çok acil . " Diye söylendi . Kafamı sallayıp eski pis toalete soktum . Kapıyı örtüp beklemeye başladım .

Uzun bir lavabo yapıştan sonra kapıyı açtı , daha sonra televizyonun sesine odaklanıp dinlemeye başladı . Haber açıktı ve onu aşağılayacak şekildeydi . Sinirle nefes alıp veriyordu ama ben oldukça mutlu oluyordum. İstediğimi kolayca elde etmiştim . Kolundan tutup odaya soktum , hava kararıyordu bu yüzden sıkılarak uyumaya karar verdim .

Fabron odaya girince bende arkasından odaya girdim , kapı arasından phoenix bana bakıp tamamdır işareti yaparak jett'e birşeyler söylüyordu . Aldırmayıp odanın kapısını kilitledim , fabron oturmuş ve batteniyesiyle motor figürüne bakıyordu . Oldukça bitkin ve omuzları düşmüştü ama bu hiç bişeydi , o kaybetme hissinide tatmalıydı...

Dolabın önüne geçip dolaptan kısa bir şort aldım . Fabron bana pür dikkat kesilmiş bakıyordu , ona döndüm " Böyle izliyecekmisin üst değiştircez şurda . " Diyerek konuştum . Hızla kafasını yana çevirdi , pantolonu ve üstümü çıkarıp şortu giyindim . Kirlileri bir köşeye attım daha sonra çekmeceden plastik kelepçe alıp fabrona ilerledim .

Ellerini tutup önde sıkıca bağladım, sinirle nefes verip kafasını sağa çevirmişti . Gülerek yanağına birkaç kez vurup yatağa yürüdüm . Arkamdan küfür ediyordu ama takmıyordum , yatağıma yerleşip elimi kafamın altına koydum . Erken yatmayı sevdiğim için hemen gözlerim kapanıveriyordu. Gözlerimi kısıp fabrona baktım , eliyle saçlarını düzeltmeye çalışıyordu . Hala gururlu ve kendinden ödün vermiyordu çok inanılmaz biriydi.....













































(。•̀ᴗ-)✧

Mon Ennemi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin