2.

124 4 32
                                    

Tu- możesz być ciszej? czemu tak krzyczysz?!........

-----------------------------------------------------------------

L- J-ja, emmm, gadam z Dristą

Tu- ale nie musisz drzeć japy

L- dobra dobra, sory, wypad, tubbo wyszedł z pokoju a Lani zaczeła się dusić

L- BAHAHAHH

D- Ciszej bo znowu przyjdzie, powiedziałam z uśmiechem

L- no racja, powiedziała jednak nadal się śmiała.

D- dobea debilu, pomóż mi się spakować

L- okej okej, pokaż co tam masz

Odeszłam od komputera i pokazałam dziewczynie ubrania jakie chcę wsiąść.

L- ta bluzka jest okej, czemu ja nie bierzesz?

D- nie wiem, taka jakby za która

L- no właśnie idealna, jak na to bluzę tą czarną założysz to będziesz wyglądać jak milion dolarów bejbi

D- hmmm, dobra biorę ją. Włożyłam ubranie do walizki a następnie zamknęłam ją.

D- ehhh.. która godzina?

L- godzina jest 23:20

D- ok, chcesz chwilę pograć?

L- jasne, tylko w co

D- a jak myślisz

L- dobra włączaj grę a nie. Włączyłam minecrafta a potem bedwarsy.

-3:28-

D- ja już chyba idę się położyć

L- mhmm.., mruknęła coś niezrozumiałego

D- co kurwa? Dobra nieważne, dobranoc

L- dobranoc Drista!

Rozłączyłam się, wyłączyłam komputer i poszłam zrobić moja wieczorną rutynę. (tak o 3 w nocy) Gdy byłam już gotowa wzięłam telefon do ręki i przeglądałam tik toka i zauważyłam że co 2 film w dc jest o (...) (kurwa jakaś nazwa shipu Tommy i Drista nie wiem wymyślę coś w innych rozdziałach) nie wiem jaki ma sens nasz ship ale mi to jakoś nie przeszkadza, oglądałam jeszcze YouTube i o 5:57 poszłam spać.

-16:59-

Do pokoju wbił oczywiście Clay przy okazji mnie budząc.

D- huju, pukać nie nauczyli? Powiedziałam zaspana i w ogóle nie myśląc co powiedziałam (XD)

C- wyrażaj się gówniarzu a co do twojego pytania to tak nie nauczyli.

D- po co przyszedłeś (przyszłeś? Do kurwy kto to wymyślił :I)

C- po to żeby ci powiedzieć że za chwilę razem z sapnapem wychodzimy a ty zostajesz.

D- spoczko, weź klucze bo nie otworze

C- mhm, mruknął i wyszedł, chyba jestem za bardzo nie miła dla Claya, japierdole co ja mówię, do wszystkich jetsem taka, AMA BED GURLL, dobra ale tak już poważnie to muszę chyba zmienić nie co mój jakże cudowny charakter lecz nie wiem czy to się uda, spróbuję, po skończeniu rozmyśleń nad życiem wstałam i poszłam odwalić poranną rutynę.

(...)

Ubrałam się i zeszłam na dół gdzie nikogo nie było, pewnie już wyszli, poszłam do kuchni i zrobiłam sobie śniadanie, jak zwykle ciężkie do zrobienia czyli płatki z zimnym mlekiem bo nie chce mi się podgrzewać, zjadłam i poszłam na górę gdzie zaczęłam rysować.

Drista_Wastaken x Tommy_innitOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz