1.

133 4 1
                                    

-16:56-

Wracałam ze szkoły z poobijaną twarzą, założyłam kaptur na głowe i modliłam się aby Clay ani Nick nie zauważyli mojego ryjca.

Lani- a co jak się dowiedzą?

Drista- to będę martwa, proste, odpowiedziałam jakby nigdy nic. Byliśmy przed domem Lani do którego poszła a ja oczywiście do swojego, na moje nieszczęście na ogródku był sąsiad którego z całego serca nie nawidze (nie wiem czy dobrze napisałam przepraszam ;PP) typ doczepi się do wszystkiego plus zawsze mówi wszystko mojemu bratu, weszłam do domu z kapturem na głowie, zdjełam buty (nie wiem czy dobrze napisałam V2) i szybko poszłam po schodach do mojego pokoju, gdy w nim byłam to weszłam do łazienki i opatrzyłam sobie twarz, gdy już to zrobiłam postanowiłam zadzwonić do Lani która odebrała po jednym sygnale.

//L-Lani D-Drista C-Dream N-Sapnap//

L- Hello bad grill, przeżyłaś?

D- siema mordinii, przeżyłam, nikogo nie ma na dole, znaczy tak mi sie wydaje bo nikogo nir było.

L- no to masz szczęście, chcesz dzisiaj gdzieś wyjść?

D- ofkors grilu (czyje creange pisząc to... przeoraszam XD//

L- no to tak o 20 bądź gotowa

D- jasne

L- ej, który jest dzisiaj?

D- 1 Lipca, a co?

L- KURWA DRISTA TY MASZ O 18 STREAMA Z TOMMYM

D- CO TY PIERDOLISZ, NA SERIO?

L- TAKK

D- KTÓRA GODZINA

L- 17:55

D- JAPIERDOLE, KOŃCZE BAJJ

L- NARA KURWIU

Rozłączyłam się i włączyłam komputer, po chwili weszłam na dc i zauważyłam że Tommy jest już na kanale tak więc dołączyłam.

Tommy- hej

Drista- cześć

Tommy- za chwile będę miał streama

Drista- okej, powiedz kiedy zaczniesz, odpowiedziałam i wzięłam telefon i napisałam do Lani.

---

Drista- help, nie chcesz za mnie iść na tego streama?

Lani- niee, przeżyjesz ludziu

Drista- wątpie, ale dzięki.

---

Tommy- zaczynam streama, powiedział a po chwili zaczął się witać z chatem.

Tommy- Dobra chat, dzisiaj gramy w bedy z Dristą

Drista- hejka chat

Tommy- zadawajcie pytanka a my na nie będziemy w między czasie odpowiadać. Włączyłam bedwars i zaprosiłam Tommy'ego do party, a po chwili gra zaczeła się.

Tommy- FUCKK, ZABILI MNIE HUJE! DRISTA ZABIJ ICH !

Drista- po pierwsze nie drzyj się, a po drugie już ich nie ma

Tommy- Aha, okej, odpowiedział a potem nikt z nas się już nie odezwał.

-19:45-

Drista- muszę już lecieć, dzięki za gre Tommy, baj chat!

Tommy- narka.

Rozłączyłam się, i myśle że nie było tak źle, przebrałam się

Rozłączyłam się, i myśle że nie było tak źle, przebrałam się

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Drista_Wastaken x Tommy_innitOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz